Пошуковий запит: (<.>A=Чеберяко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чеберяко О. В. Страхові компанії як професійні учасники ринку цінних паперів [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2012. - № 2. - С. 255-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2012_2_29
|
2. |
Чеберяко О. В. Бюджетна комісія при ВУЦВК (1922-1929 рр.) [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Історичні науки. - 2013. - Вип. 6. - С. 420-426. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_2013_6_51
|
3. |
Чеберяко О. В. Моделі фінансових посередників та їх класифікація в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко, А. Б. Лобода // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 7-8(1). - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_7-8(1)__20
|
4. |
Чеберяко О. Роль прибутково-майнового податку громадян у фінансуванні державного бюджету УСРР у 1920-ті рр. [Електронний ресурс] / О. Чеберяко // Наукові записки з української історії. - 2012. - Вип. 31. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2012_31_10
|
5. |
Чеберяко О. В. Вплив грошової реформи 1920-х років на бюджетні відносини в Українській СРР [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2014. - № 1. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2014_1_21 Становлення та функціонування радянської бюджетної системи в УСРР у 1920-ті рр. було неможливим без грошової реформи, а її здійснення у 1922 - 1924 рр. сприяло організаційно-функціональному впорядкуванню бюджетної системи, формуванню сталих показників дохідної і видаткової частин державного та місцевих бюджетів, інакше і так званого твердого бюджету. Показано, що під кутом зору бюджетного фінансування основне навантаження протягом 1921 - 1924 рр. узяв на себе радянський знак, тобто гроші державної скарбниці. Радянський знак навіть охороняв червінець від знецінення в період його запровадження як нової грошової одиниці. Тому, визначаючи вплив грошової реформи на бюджетний процес, слід брати до уваги всі стадії грошової реформи та співвідношення довоєнного рубля й так званого товарного, умовного золотого рубля. За умов утвердження твердої валюти - червінця - для стабілізації бюджетної системи і бюджетних відносин важливо було запобігти знеціненню, унеможливити від ролі емісійного засобу. Для цього необхідно було уникати емісії в бюджетних доходах, економно використовувати бюджетні видатки, відповідально ставитися до бюджетного планування, ретельно розглядати фінансові джерела.
|
6. |
Чеберяко О. В. Бюджети УСРР 1920-х рр.: структура, функції, еволюція [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер. : Історія. - 2012. - № 1005, вип. 45. - С. 145-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIS_2012_1005_45_17
|
7. |
Чеберяко О. В. Інтегровані фінансові посередники як форма взаємодії банків та небанківських установ [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко, А. Б. Лобода // Проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 312-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_3_43 Досліджено особливість діяльності інтегрованих фінансових посередників як результат взаємодії банків з небанківськими установами. Проаналізовано наукові праці українських і російських учених, на основі яких здійснено систематизацію та уточнення термінів "фінансовий супермаркет" і "фінансовий конгломерат" відносно до терміну "інтегрований фінансовий посередник". Запропоновано авторське трактування терміну "інтегрований фінансовий посередник". Визначено головну відмінність інтегрованих фінансових посередників від традиційних спеціалізованих фінансових посередників (банків і небанківських установ), яка полягає в наданні широкого спектра фінансових послуг в одному місці та в режимі non-stop, тобто цілодобово впродовж тижня. У результаті дослідження встановлено 3 форми співробітництва спеціалізованих фінансових посередників у межах інтегрованого фінансового посередника (bancassurance як об'єднання банків зі страховими компаніями; assurfinance як об'єднання страхових компаній з банками; allfinance як взаємодія фінансових посередників банківського, страхового та інвестиційного ринків). Розглянуто приклади діяльності інтегрованих фінансових посередників в Україні.
|
8. |
Чеберяко О. В. Економічна сутність та призначення фінансових посередників в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко, А. Б. Лобода // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 334-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_57 Досліджено сутність та призначення діяльності фінансових посередників в Україні. Проаналізовано наукові праці зарубіжних та українських учених, на основі яких здійснено систематизацію поглядів дослідників щодо сутності термінів "фінансовий посередник" і "фінансове посередництво". Запропоновано авторську трактовку терміна "фінансовий посередник". Визначено мету діяльності фінансових посередників на макро- та мікрорівнях за допомогою розгляду притаманних їм функцій. У результаті дослідження встановлено, що вивчення функцій фінансових посередників на макрорівні дозволяє проаналізувати загальний рівень розвитку економіки країни залежно від рівня розвитку фінансових посередників, а розгляд функцій фінансових посередників на мікрорівні розкриває сутність діяльності фінансових посередників на рівні населення та окремих суб'єктів господарювання (індивідуальних інвесторів). Розглянуто призначення та здійснено класифікацію фінансових посередників залежно від сегмента фінансового ринку.
|
9. |
Чеберяко О. В. Боргові парадокси та орієнтири державного кредитування [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко, Н. М. Пасічна // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 24(1). - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_24(1)__29 Предметом роботи є теоретичні засади державних фінансових відносин в сфері державних запозичень. Мета роботи - визначення та обгрунтування теоретичних засад необхідності здійснення державних запозичень, дослідження основних аспектів вимірювання боргового тягаря та економічних наслідків існування державного боргу в Україні, виявлення основних проблем, які існують в управлінні державним боргом та методи, які застосовуються для їх усунення, а також розгляд найбільш оптимальної торгової політики України. Використаний методичний апарат, що складається з: аналізу, синтезу та узагальнення - при визначенні основних понять, причин виникнення, класифікації державного кредитування та державного боргу, а також при з'ясуванні боргового стану України використовувалися інструменти економіко-математичного моделювання та графічного представлення результатів дослідження. Визначено основні причини виникнення, економічна сутність та роль державного кредитування. Охарактеризовано основні напрями управління державним боргом. Розглянуто сучасний стан державного кредитування та основні боргові парадокси. На основі одержаних результатів запропоновано способи вдосконалення боргової політики України в сучасних умовах та розглянуто орієнтири державного кредитування. Галузь застосування результатів: організація та проведення наукових досліджень у сфері державних фінансів, формування основних напрямків державної політики регулювання кредитно-боргових відносин держави. Висновки: на сьогодні в Україні порушується принцип транспарентності інформації щодо використання коштів, залучених за рахунок внутрішніх запозичень, а це, у свою чергу, сприяє неефективному використанню боргових фінансових ресурсів. Встановлено, що залучення ресурсів за допомогою внутрішніх державних позик обмежується можливостями національного фондового ринку та їх високою вартістю, що в свою чергу зумовлено громадсько-політичною та економічною кризою та геополітичними інтересами Росії, що в цілому впливає на державну безпеку в Україні. Відповідно, розвиток інфраструктури фінансового ринку, покращання якісних характеристик державних цінних паперів з метою мінімізації вартості запозичення коштів, стабілізація політико-економічної ситуації дозволять більш повно використовувати потенціал внутрішніх державних запозичень.
|
10. |
Чеберяко О. В. Сутність та особливості діяльності інвестиційних фондів на фондовому ринку [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2014. - Вип. 24. - С. 196-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2014_24_30
|
11. |
Чеберяко О. В. Інвестиційні фонди на фондовому ринку [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2014. - Вип. 25. - С. 70-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2014_25_12
|
12. |
Чеберяко О. В. Становлення сільських бюджетів в УСРР 1920-х рр. [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко // Український селянин. - 2012. - Вип. 13. - С. 224-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsel_2012_13_76
|
13. |
Чеберяко О. Вплив макроекономічних показників на фінансування потреб оборони держави [Електронний ресурс] / О. Чеберяко, А. Смаль // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 138. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_138_16
|
14. |
Чеберяко О. В. Формування нових фондових бірж країн Близького Сходу [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2014. - Вип. 119(1). - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2014_119(1)__13
|
15. |
Чеберяко О. В. Економіко-теоретична сутність системи забезпечення фінансової безпеки підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко, М. А. Кривовяз // Економіка та держава. - 2015. - № 11. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_11_25
|
16. |
Чеберяко О. В. Децентралізація податкових повноважень: досвід Німеччини та України [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко, О. О. Рябоконь // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 2. - С. 190-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_2_43
|
17. |
Чеберяко О. В. Ключові підходи до оцінки рівня фінансової безпеки підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко, М. А. Кривовяз // Бізнес Інформ. - 2016. - № 5. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_5_20 Проаналізовано та систематизовано основні підходи до оцінювання фінансової безпеки суб'єктів підприємницької діяльності. Увагу приділено важливості визначення рівня фінансової безпеки підприємства за сучасних економічних умов. Виділено основні підходи до оцінювання фінансової безпеки, а саме: індикаторний; ресурсно-функціональний; агрегатний; підхід, що базується на визначенні ймовірності банкрутства; на основі критерію "мінімум сукупного збитку, який завдається безпеці"; програмно-цільовий; метод на основі систем аналізу фінансової безпеки й оцінки вартості підприємства з використанням дохідного підходу. Проаналізовано основні переваги та недоліки вищевказаних підходів, у тому числі висвітлено проблему їх адаптації до вітчизняної економіки та до специфіки кожного окремого підприємства, галузі, в якій функціонує господарюючий суб'єкт, і зовнішніх факторів впливу. Висвітлено проблему недостатнього дослідження методів оцінки рівня фінансової безпеки саме на мікрорівні.
|
18. |
Чеберяко О. Формування нормативно-правової бази місцевого бюджету в УСРР 1920-х рр. [Електронний ресурс] / О. Чеберяко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2011. - Вип. 107. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2011_107_19
|
19. |
Чеберяко О. Діяльність Бюджетної комісії при ВУЦВК (1922-1929 рр.) [Електронний ресурс] / О. Чеберяко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2011. - Вип. 108. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2011_108_16
|
20. |
Чеберяко О. В. Концептуальні засади проведення фіскальної децентралізації в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Чеберяко, О. О. Рябоконь // Економічний вісник університету. - 2016. - Вип. 29(1). - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_29(1)__42 Визначено концептуальні засади проведення фіскальної децентралізації. Проведено дослідження сутності децентралізації як однієї із складових процесу управління, спрямованого на зменшення залежності органів місцевого самоврядування від центрального уряду. Розглянуто теоретичні засади фіскальної децентралізації та доведено її вплив на соціально-економічний розвиток. Досліджено стан та оцінку рівня децентралізації фінансової системи в Україні. Приділено увагу класифікації моделей фіскальної децентралізації. Проаналізовано показники рівня фінансової децентралізації в Україні за 2005 - 2014 рр., переваги та позитивні наслідки децентралізації. Систематизовано особливості фіскальної децентралізації в Україні. Сформовано вибір напрямів, орієнтованих як шляхи зростання економічної та фінансової незалежності регіонів України. Сформовано рекомендації щодо проведення фіскальної децентралізації в Україні. Розглянуто теоретичні засади фіскальної децентралізації, систематизовано особливості фіскальної децентралізації в Україні та сформовано шляхи зростання економічної й фінансової незалежності регіонів України.
|
| |