Пошуковий запит: (<.>A=Циганкова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
|
Міжнародна економічна політика : наук. журн. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ: Вид-во КНЕУ, 2004. - Виходить двічі на рік. - ISSN 1811-9824. - ISSN 1812-0660 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Циганкова Т. Сучасні коаліції та угруповання сот у формуванні глобальної торгової політики [Електронний ресурс] / Т. Циганкова, С. Ганна // Міжнародна економічна політика. - 2010. - Вип. 1-2. - С. 22-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2010_1-2_4
|
3. |
Циганкова Т. Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Т. Циганкова, З. Тетяна // Міжнародна економічна політика. - 2011. - Вип. 1-2. - С. 5-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2011_1-2_3
|
4. |
Циганкова Т. Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі [Електронний ресурс] / Т. Циганкова, О. Євдоченко, О. Шелестович // Міжнародна економічна політика. - 2012. - Вип. 1-2. - С. 5-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2012_1-2_3
|
5. |
Попова Т. М. Захворюванність студентів ХНПУ ім. Г. С. Сковороди [Електронний ресурс] / Т. М. Попова, Т. І Циганкова, А. І. Рябоконь // Біологія та валеологія. - 2015. - Вип. 17. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_bio_2015_17_14
|
6. |
Циганкова Т. Ключові детермінанти управління маркетинговими активами глобальних компаній [Електронний ресурс] / Т. Циганкова, Р. Пономаренко // Міжнародна економічна політика. - 2016. - № 2. - С. 76-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2016_2_7
|
7. |
Циганкова Т. Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній [Електронний ресурс] / Т. Циганкова, А. Іщенко // Міжнародна економічна політика. - 2017. - № 1. - С. 7-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2017_1_3
|
8. |
Циганкова Т. М. Управління міжнародною конкурентоспроможністю країн: екологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. М. Циганкова // Економічний простір. - 2018. - № 133. - С. 40-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_133_6
|
9. |
Циганкова Т. М. Багаторівневість сучасної міжнародної торговельної інтеграції [Електронний ресурс] / Т. М. Циганкова, О. О. Яценко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 4(1). - С. 163-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2020_4(1)__15
|
10. |
Циганкова Т. М. Якісна модернізація консалтингових послуг у процесі іноземного інвестування повоєнної відбудови економіки України [Електронний ресурс] / Т. М. Циганкова, Т. Ф. Гордєєва, Д. В. Хоцинська // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7. - С. 51-59. В умовах повоєнного відновлення України завдання консалтингових компаній, що обслуговуватимуть процеси іноземного інвестування економіки, значно ускладняться. Мета роботи - визначення сучасних підходів до якісної модернізації надання консалтингових послуг іноземним інвесторам і вітчизняним реципієнтам коштів на засадах дотримання принципів сталого розвитку та технологічних інновацій. У процесі дослідження використовувалися загальнонаукові методи дослідження: узагальнення, абстракції, структурно-системний, класифікації. Якісна модернізація сучасних консалтингових послуг для учасників процесу іноземного інвестування передбачає підвищення якості послуг з урахуванням концепції сталого розвитку, використання новітніх технологій, запровадження в діяльність компаній комплаєнс-контролю та формування спеціального (інтегрованого) пакета послуг. Згідно із сучасними вимогами іноземних інвесторів обов'язковим компонентом корпоративного управління в їх компаніях-партнерах має бути комплаєнс - інструмент боротьби з недоброчесністю та дотримання стандартів у трьох сферах - Е (еnvironmental), S (socialі), G (governanceі), ESG. Цифровізація діяльності консалтингових компаній піднімає якість і різноманітність послуг на новий рівень, забезпечуючи підвищення продуктивності праці консультантів; надаючи можливість оперувати великими обсягами інформації, розв'язувати раніше недоступні завдання; створюючи умови для спілкування учасників інвестиційного проєкту в реальному часі тощо. Додатковим фактором забезпечення якості послуг іноземним інвесторам є реалізація можливості комунікації та роботи з документацією на рідній мові іноземного замовника з урахуванням специфіки його лінгвістичного та культурного середовища. У подальших дослідженнях доцільно детально вивчити досвід із використання концепції ESG і комплаєнсу в діяльності зарубіжних компаній і запровадження його в діяльність українських компаній.
|