Пошуковий запит: (<.>A=Царькова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Царькова О. В. Специфіка тренінгової роботи із особами, які відбувають покарання в місцях позбавлення волі [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 9. - С. 221-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2012_9_33
|
2. |
Царькова О. В. Психологічна стійкість підлітків до кризових ситуацій [Електронний ресурс] / О. В. Царькова, А. О. Кобзар // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 44(1). - С. 246-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_44(1)__31
|
3. |
Царькова О. В. Психологічна допомога батькам дітей із особливими потребами [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Медична психологія. - 2013. - Т. 8, № 4. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2013_8_4_7
|
4. |
Царькова О. В. Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 23. - С. 687-697. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_23_62
|
5. |
Радченко С. В. Формування та розвиток особистості обдарованої дитини [Електронний ресурс] / С. В. Радченко, О. В. Царькова // Молодий вчений. - 2014. - № 4(07)(2). - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_4(07)(2)__20
|
6. |
Царькова О. Психологічне здоров’я як фактор гармонійного розвитку особистості [Електронний ресурс] / О. Царькова // Versus. - 2013. - № 1. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2013_1_16
|
7. |
Царькова О. Збереження психологічного здоров’я студентської молоді за допомогою методів емоційно-вольової саморегуляції [Електронний ресурс] / О. Царькова, Т. Работа, Ю. Гончарова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_35
|
8. |
Царькова О. В. Психологічні аспекти збереження психічного здоров’я студентської молоді [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_27 Розглянуто психологічні аспекти збереження психологічного здоров’я студентів у контексті дотримання позитивних установок, оволодіння способами і методами емоційно-вольової регуляції та релаксації. Виокремлено принципи, етапи та базові способи саморегуляції. Наведено комплекс вправ, які допоможуть вирішувати складні проблеми раціонально та зважено: використання прийомів логіки, самонаказів, образів, засобів відволікання й свідомого керування м’язовим тонусом. Досить актуальним є тренд щодо лінгвістичної оболонки переконань-зобовязань ("я повинен"), які є частиною когнітивної структури, за допомогою якої він упорядковує свій повсякденний досвід.Рассмотрены психологические аспекты сохранения психологического здоровья студентов в контексте соблюдения положительных установок, овладения способами и методами эмоционально-волевой регуляции и релаксации. Выделены принципы, этапы и базовые способы саморегуляции. Приведен комплекс упражнений, которые помогут решать сложные проблемы рационально и взвешенно: использование приемов логики, самоприказов, образов, средств отвлечения и сознательного управления мышечным тонусом. Весьма актуальным является тренд по лингвистической оболочке убеждений-обязательств ("я должен"), которые являются частью когнитивной структуры, с помощью которой он упорядочивает свой повседневный опыт.We consider the psychological aspects of conservation psychological health of students in the context of positive attitudes, mastering the ways and methods of emotional and volitional regulation and relaxation; principles, stages and basic methods of self-regulation. Shows a set of exercises to help solve complex problems efficiently and carefully, using techniques of logic, using samonakaziv, images, means of distraction and conscious control of muscle tone.
|
9. |
Царькова О. В. Психологічний супровід сімей, де росте дитина з психофізіологічними вадами [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 45. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_45_26
|
10. |
Царькова О. В. "Почуття провини" у психоаналізі та екзистенціальній психотерапії [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 36. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_36_15
|
11. |
Сепчева З. С. Активное социально-психологическое обучение и его результативность [Електронний ресурс] / З. С. Сепчева, О. М. Поляничко, О. В. Царькова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 36. - С. 223-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_36_42
|
12. |
Царькова О. В. Особливості психотерапії у роботі з сім’ями, де росте дитина з психофізіологічними вадами [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 27. - С. 610-619. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_27_53
|
13. |
Царькова О. В. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 38. - С. 468-478. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_38_42
|
14. |
Царькова О. В. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності [Електронний ресурс] / О. В. Царькова, С. В. Радченко // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 38. - С. 479-491. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_38_43
|
15. |
Царькова О. В. Характер и специфика переживания чувства вины родителями детей с ограниченными возможностями и функциональными расстройствами [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Наука і освіта. - 2015. - № 3. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_3_22
|
16. |
Олексенко Р. І. Економіко-психологічна адаптація суспільства в пострадянські часи [Електронний ресурс] / Р. І. Олексенко, О. В. Царькова // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 10. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_10_13
|
17. |
Царькова О. В. Почуття провини як один з аспектів розвитку особистості та її соціальної взаємодії [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 1(2). - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_1(2)__16
|
18. |
Царькова О. В. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 10, Вип. 27. - С. 607-616. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_10_27_59
|
19. |
Царькова О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами [Електронний ресурс] / О. В. Царькова // Проблеми сучасної психології. - 2016. - Вип. 31. - С. 493-503. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2016_31_42
|
20. |
Радченко С. В. Психологічні особливості прояву фрустрації у підлітковому віці [Електронний ресурс] / С. В. Радченко, О. В. Царькова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2(1). - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_2(1)__24
|
| |