Пошуковий запит: (<.>A=Хращевський Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Обідін Д. М. Алгоритми логічного виведення знань в розподіленій базі знань інтелектуалізованої системи автоматичного управління [Електронний ресурс] / Д. М. Обідін, О. В. Барабаш, Р. В. Хращевський // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2012. - Вип. 4. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2012_4_33 Запропоновано чотири основні алгоритми логічного виведення в розподіленій базі знань САУ, які доведені до необхідного ступеня деталізації і можуть бути реалізовані існуючими інструментальними засобами логічного програмування.
|
2. |
Хращевський Р. В. Синтез адаптивного регулятора системи планування [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - 2009. - № 3. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sitsbo_2009_3_10
|
3. |
Хращевський Р. В. Механізм виявлення проблемних ситуацій "нових можливостей" в системі плану-вання повітряного простору [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2011. - № 1. - С. 66–79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2011_1_13 Розроблено механізм виявлення проблемних ситуацій "нових можливостей" у системі планування повітряного простору за умов впливу зовнішнього і внутрішнього її середовища. Визначено основні джерела нових можливостей та порядок систематизації даних. Запропонований механізм виявлення проблемних ситуацій "нових можливостей" дозволяє забезпечити цілеспрямований пошук потенційних можливостей у зовнішньому і внутрішньому середовищах, використання яких спрямоване на підвищення ефективності функціонування системи планування повітряного простору. Даний механізм є невід'ємною частиною адаптивно-скоординованої системи планування повітряного простору.Розроблено механізм виявлення проблемних ситуацій "неузгодженості" в системі планування повітряного простору за умов впливу зовнішнього і внутрішнього її середовища.
|
4. |
Хращевський Р. В. Принципи вибору методів виявлення проблемних ситуацій та формування моделі адаптивно-скоординованої системи планування повітряного простору [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Авиационно-космическая техника и технология. - 2011. - № 1. - С. 69–71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2011_1_13 Визначено основні принципи вибору методів для виявлення проблемних ситуацій та способи їх застосування для забезпечення збалансованості принципів; сформована модель адаптивно-скоординованої системи планування повітряного простору. Ведення механізму адаптації та механізму координації в систему планування повітряного простору забезпечує наряду з параметричною модифікацією повітряного простору і структурну його перебудову, що забезпечує ефективне використання повітряного простору в умовах впровадження Концепції "вільного використання повітряного простору".
|
5. |
Барабаш О. В. Реалізація принципів координації в системі планування розподілу повітряного простору [Електронний ресурс] / О. В. Барабаш, Д. М. Обідін, Р. В. Хращевський // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 5. - С. 2-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_5_3 На основі визначених принципів координації системи планування розглянуто основні шляхи по внутрішній і міжрівневій координації. Сформульовано основні умови та математичну інтерпретацію здійснення координації системи планування відносно завдань, що стоять перед багаторівневою системою планування.
|
6. |
Хращевський Р. В. Реалізація принципів координації в системі планування розподілу повітряного простору [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2012. - № 3. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2012_3_13 На основі визначених принципів координації системи планування розглянуто основні шляхи по внутрішній і міжрівневій координації. Сформульовано основні умови та математичну інтерпретацію здійснення координації системи планування відносно завдань, що стоять перед багаторівневою системою планування.
|
7. |
Хращевський Р. В. Місце і роль процесу виявлення нештатних ситуацій на борту повітряного судна [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський, Н. І. Кушнєрова // Системи обробки інформації. - 2013. - Вип. 6. - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2013_6_30 Зібрано та проаналізовано статистику авіаційних подій за останні десятиліття. Проведено аналіз умов і факторів виникнення нештатних ситуацій на борту повітряного судна. Визначено фактори, які мають найбільший вагомий вплив на безпеку польотів. Визначено найбільш небезпечні етапи польоту. Проведено аналіз методів та моделей виявлення нештатних ситуацій на борту повітряного судна на їх основі виділено підходи до виявлення та попередження нештатних ситуацій за сучасних умов.
|
8. |
Хращевський Р. В. Адаптивна система планування розподілу повітряного простору України як основний напрямок її розвитку [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2013. - Вип. 3. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2013_3_17 Визначено основні положення в організації системи планування розподілу повітряного простору України та на їх основі виявлено основні проблеми організації у створенні системи адаптивного планування розподілу повітряного простору.
|
9. |
Хращевський Р. В. Формування завдань координатора системи планування [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 1. - С. 186-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_1_45 На основі аналізу принципів координації системи планування сформульовано глобальні завдання та завдання, що вирішуються координатором на підпорядкованих рівнях управління. Визначено основні конфлікти, що виникають у скоординованій системі планування, та запропоновано напрямки узгодження багаторівневої системи планування з метою її координації по завданнях, що вирішуються в даній системі.
|
10. |
Хращевський Р. В. Оцінка процесів функціонування системи планування повітряного простору України [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 8. - С. 111-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_8_21 Визначено основні положення системи планування повітряного простору України та основні тенденції її розвитку.
|
11. |
Хращевський Р. В. Класифікація та багатопредметне подання проблемних ситуацій [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 9. - С. 172-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_9_51 Розроблено загальну класифікацію проблемних ситуацій, що виникають у системі планування повітряного простору внаслідок змін умов зовнішнього й внутрішнього її середовища.
|
12. |
Барабаш О. В. Принципи побудови адаптивних систем планування розподілу повітряного простору [Електронний ресурс] / О. В. Барабаш, О. Б. Котов, Р. В. Хращевський // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2012. - № 1. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2012_1_9 На основі аналізу теоретичних основ адаптації систем управління сформовано принципи адаптивної системи планування розподілу повітряного простору, згідно з якою за прийняття рішення відповідає людина.
|
13. |
Хращевський Р. В. Оцінка механізму координації системи планування [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 2. - С. 211-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_2_50 Оцінено механізм координації багаторівневих систем за умов впливу зовнішнього й внутрішнього її середовища та одержано значення показників координації кожного рівня управління. Одержані значення керуючих впливів є достатньою умовою для координації системи планування в цілому навіть за наявності великих збурень зовнішнього (внутрішнього) середовища. В цьому разі координація різних рівнів системи планування відбувається відносного головного завдання, яке стоїть перед системою в цілому.
|
14. |
Хращевський Р. В. Основні тенденції розвитку планування повітряного простору за стандартами ICAO [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи озброєння і військова техніка. - 2010. - № 4. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2010_4_41 На підставі аналізу системи планування повітряного простору ICAO визначено основні тенденції її розвитку та основні шляхи планування повітряного простору в майбутньому.
|
15. |
Хращевський Р. В. Організація системи планування повітряного простору України [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2010. - Вип. 4. - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2010_4_38 Визначено основні положення системи планування повітряного простору України та основні тенденції її розвитку.
|
16. |
Хращевський Р. В. Тенденції впливу стану озброєння і військової техніки на розвиток форм і способів застосування Збройних Сил [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи озброєння і військова техніка. - 2008. - № 3. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2008_3_8 Проведено стислий аналіз воєнно-політичної обстановки та визначення озброєння і військової техніки як основного чинника розвитку форм і способів застосування Збройних сил. Висвітлено тенденції розвитку озброєння і військової техніки та визначено основні напрямки їх розвитку для Збройних сил України.
|
17. |
Мосов С. П. Аналіз застосування авіації в післявоєнний період [Електронний ресурс] / С. П. Мосов, Р. В. Хращевський // Системи озброєння і військова техніка. - 2009. - № 1. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2009_1_15 На підставі аналізу застосування авіації в локальних війнах і збройних конфліктів в період з 1948 по 1976 роки визначаються основні тенденції розвитку тактики та оперативного мистецтва авіації у ході ведення бойових дій. Проведено аналіз розвитку авіаційної техніки і озброєння з ростом номенклатури завдань, що покладається на авіаційну складову у локальних війнах і збройних конфліктах. Запропоновано використання досвіду застосування авіації даного періоду в дотичних до описаних в статті завданнях авіації Повітряних сил ЗС України.
|
18. |
Хращевський Р. В. Формування локальних функцій якості системи планування та їх модифікація [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи озброєння і військова техніка. - 2009. - № 4. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2009_4_7 Координація багаторівневої системи планування відповідно завдань, що нею вирішуються, вимагає від кожної ланки управління формування локальних функцій якості самої системи та модифікації завдань, що поставлені перед ними. Визначено основні шляхи формування функцій якості та їх модифікація в залежності від завдань, що стоять перед багаторівневою системою планування.
|
19. |
Хращевський Р. В. Оцінка процесів формування маршрутів ATS [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2013. - Вип. 1. - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2013_1_16 Проаналізовано формування маршрутів ATS. Визначено основні умови встановлення умовних маршрутів CDR та порядок їх використання. Визначено основні вимоги для ефективного використання щоденної передтактичної координації.
|
20. |
Хращевський Р. В. Координування в системі планування розподілу повітряного простору [Електронний ресурс] / Р. В. Хращевський // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2013. - Вип. 3. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2013_3_6 На основі визначених принципів координації системи планування розглянуті основні шляхи по внутрішній і міжрівневій координації. Сформульовані основні умови та математична інтерпретація здійснення координації системи планування відносно завдань, що стоять перед багаторівневою системою планування.
|
| |