Пошуковий запит: (<.>A=Хоменко Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Хоменко Є. Г. Психологічний аналіз взаємодії вчителів і учнів підліткового віку в педагогічному процесі [Електронний ресурс] / Є. Г. Хоменко // Психологія і особистість. - 2013. - № 2. - С. 141-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2013_2_11
|
2. |
Савченко Г. Перебудова системи фізичної культури в УСРР наприкінці 1920-х - на початку 1930-х років [Електронний ресурс] / Г. Савченко, Є. Хоменко // Етнічна історія народів Європи. - 2013. - Вип. 39. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2013_39_24
|
3. |
Хоменко Є. О. Національна складова українського телевізійного дизайну [Електронний ресурс] / Є. О. Хоменко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2010. - № 4. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2010_4_21
|
4. |
Хоменко Є. М. Використання мультимедійних технологій на уроках і позакласних заняттях з фізичної культури [Електронний ресурс] / Є. М. Хоменко // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 1(1). - С. 259-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_1(1)__46
|
5. |
Хоменко Є. В. Ендотеліальний фактор росту судин: біологія та терапевтичне значення [Електронний ресурс] / Є. В. Хоменко, Л. Б. Орябінська, О. Г. Мінченко // Проблеми екологічної та медичної генетики і клінічної імунології. - 2012. - Вип. 5. - С. 119-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pemgki_2012_5_14
|
6. |
Хоменко Є. Г. Взаємодія учителя з учнями як необхідний компонент професійної діяльності педагога [Електронний ресурс] / Є. Г. Хоменко, Ю. І. Калюжна // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 48. - С. 278-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_48_33
|
7. |
Хоменко Є. Г. Особливості взаємодії у системі стосунків "класний керівник – учнівський колектив" [Електронний ресурс] / Є. Г. Хоменко // Молодий вчений. - 2014. - № 1(03). - С. 176-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(03)__41
|
8. |
Хоменко Є. Г. Особливості використання наративного аналізу для дослідження взаємодії [Електронний ресурс] / Є. Г. Хоменко // Психологія і особистість. - 2014. - № 1. - С. 100-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2014_1_8
|
9. |
Хоменко Є. Г. Психологічні особливості діяльності класного керівника в умовах сучасного освітнього простору [Електронний ресурс] / Є. Г. Хоменко // Психологія і особистість. - 2015. - № 1. - С. 120-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2015_1_12
|
10. |
Мінченко Д. О. Стрес ендоплазматичного ретикулума та ангіогенез [Електронний ресурс] / Д. О. Мінченко, К. І. Кубайчук, О. В. Губеня, І. В. Кривдюк, Є. В. Хоменко, Р. М. Герасименко, Р. В. Сулік, Н. К. Мурашко, О. Г. Мінченко // Фізіологічний журнал. - 2013. - Т. 59, № 4. - С. 93-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fiziol_2013_59_4_16 Ендоплазматичний ретикулум (ЕР) - надзвичайно чутлива до змін гомеостазу внутрішньоклітинна органела, що проводить дуже точний контроль якості протеїнів, які проходять тут процес згортання і дозрівання перед переходом їх до апарату Гольджі, причому всі незгорнуті чи неправильно згорнуті протеїни затримуються й обов'язково знищуються. А тому реакція клітин на незгорнуті в ЕР протеїни є необхідною для збереження його функціональної цілісності і називається стресом ЕР. Цей стрес є фундаментальним явищем, що надійно захищає клітини від дії різноманітних чинників. Він забезпечує широкий спектр перебігу різних фізіологічних процесів розвитку та метаболізму, особливо у деяких спеціалізованих клітинах з високим рівнем синтезу секреторних протеїнів, зокрема таких, як <$Ebeta>-клітини, гепатоцити та остеобласти і є необхідним протягом усього життя. Стрес ЕР, як і гіпоксія - обов'язкові компоненти злоякісного росту, вони тісно взаємодіють і контролюють процеси росту та метаболізму, активуючи ангіогенез. Цей стрес опосередковується трьома сенсорно-сигнальними шляхами (PERK, ATF6 та ERN1), причому виключення функції одного з них (ERN1) призводить до зниження інтенсивності росту пухлин за допомогою пригнічення ангіогенезу та процесів проліферації. Проаналізовано дані про взаємозв'язок функції сенсорно-сигнального ензиму ERN1 і експресії про- й антиангіогенних генів.
|
11. |
Хоменко Є. Створення та організаційна розбудова Вищої ради фізичної культури УСРР (1923 - 1930 рр.) [Електронний ресурс] / Є. Хоменко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2012. - Вип. 113. - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2012_113_19
|
12. |
Хоменко Є. Г. Дослідження міжособистісної взаємодії учнів молодшого підліткового віку за допомогою методу соціометрії [Електронний ресурс] / Є. Г. Хоменко // Проблеми сучасної психології. - 2018. - Вип. 41. - С. 383-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2018_41_34
|
13. |
Потапов О. О. Клінічні особливості лікування бічного аміотрофічного склерозу в Сумській області [Електронний ресурс] / О. О. Потапов, О. П. Кмита, О. О. Циндренко, Є. С. Хоменко, І. І. Терещенко // Журнал клінічних та експериментальних медичних досліджень. - 2018. - Т. 6, № 2. - С. 232–237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_med_2018_6_2_8 Мета роботи - вивчення клінічних особливостей і діагностики бокового аміотрофічного склерозу (БАС) у Сумській області із аналізом терапевтичного підходу до лікування пацієнтів і оцінка його результату. Проведено аналіз 11 медичних карт хворих із БАС і БАС-подібними синдромами, які знаходились на стаціонарному лікуванні у неврологічних відділеннях Сумської обласної та 4-ї міської клінічних лікарень у 2014 - 2016 рр. Визначення ступеня тяжкості захворювання, прогресу та перебігу проведено на основі розширеної шкали оцінки ступеня погіршення функціонального стану пацієнта (ALSFRS-R). Обробка статистичних даних проводилася за допомогою ліцензійної версії програми IBM SPSS Statistics 17. Більшість хворих складали мешканці районних центрів Сумської області - 8 (72,7 %) пацієнтів. Переважали чоловіки - 6 (54,5 %). Хворі належали до вікової групи 47 - 81 років, середній вік - 60,8 +- 10,5 років. Початок захворювання - 57,5 +- 10,1 років. Переважала шийно-грудна форма (ШГФ) - 8 (72,7 %). Дебют захворювання в шийно-грудному відділі констатовано у 8 (72,7 %) пацієнтів. Серед досліджуваних переважав синдром БАС (8 - 72,7 %) над хворобою БАС. Вірогідно незалежно від віку початку захворювання переважала оцінка 45 балів за шкалою ALSFRS-R. Висновки: дослідження клінічних особливостей БАС у Сумській області показало, що переважну кількість хворих складають чоловіки, більшість пацієнтів відносились до вікової категорії 50 - 60 років. Найпоширенішою була ШГФ захворювання. У хворих із ШГФ переважали такі клінічні ознаки: підвищення м'язового тонусу за спастичним типом, порушення рухової функції та атрофія/гіпотрофія м'язів верхніх кінцівок, а у хворих із бульбарною формою - асиметрія носо-губних складок, дистонія, дизартрія, дисфагія. Було встановлено, що у більшості пацієнтів порушення рухової функції переважало над порушеннями чутливості та розладами мови. Встановлено, що ступінь тяжкості та клінічне прогресування захворювання не залежали від віку початку БАС.
|
14. |
Хоменко Є. Г. Динаміка взаємодії в учнівських групах середньої школи [Електронний ресурс] / Є. Г. Хоменко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 1(2). - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_1(2)__20
|
15. |
Худецький І. Ю. Особливості фізичної реабілітації людей похилого віку із неврологічними захворюваннями [Електронний ресурс] / І. Ю. Худецький, Є. С. Хоменко, Ю. В. Антонова-Рафі // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 155-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__39
|
16. |
Хоменко Є. Г. Психологічні особливості взаємодії вчителя з підлітками у педагогічному процесі [Електронний ресурс] / Є. Г. Хоменко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2012. - № 1009, Вип. 49. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2012_1009_49_56
|
17. |
Хоменко Є. Соціальні сервіси та їх використання в навчанні інформатики [Електронний ресурс] / Є. Хоменко, В. Шамоня // Освіта. Інноватика. Практика. - 2022. - Т. 10, № 2. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2022_10_2_9
|
18. |
Прокопенко О. В. Управління розвитком енергоефективності та відновлювальної енергетики в домогосподарствах України: теоретичні основи та практичні аспекти [Електронний ресурс] / О. В. Прокопенко, Є. В. Коваленко, С. М. Литвиненко, Є. В. Хоменко // Інвестиції: практика та досвід. - 2023. - № 15. - С. 10-16.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 15.08.2025 р., через 419 днів
|
19. |
Лось А. М. Оцінка впливу зміни температури зовнішнього середовища на розряд акумуляторної батареї БпЛА [Електронний ресурс] / А. М. Лось, О. А. Велігорський, А. М. Роженков, Є. В. Хоменко // Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки. - 2023. - Вип. 3. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/swsrdi_2023_3_6
|