Пошуковий запит: (<.>A=Холявко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Холявко Н. І. Модель управління науково-освітніми міжнародними проектами в системі державної інноваційної політики [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2012. - Вип. 1. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2012_1_8 Запропоновано модель управління науково-освітніми міжнародними проектами в системі державної інноваційної політики. Визначено ключові напрями підвищення ефективності реалізації науково-освітніх міжнародних проектів.
|
2. |
Холявко Н. І. Вища освіта як визначальний чинник суспільного розвитку [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Економічний форум. - 2014. - № 2. - С. 285-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_2_48
|
3. |
Холявко Н. І. Аналіз та оцінка тенденцій інноваційного розвитку України [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2011. - Вип. 19. - С. 291-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2011_19_51
|
4. |
Холявко Н. І. Тенденції розвитку системи вищої освіти України Російською мовою [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко, М. А. Мостова, Т. Л. Шестаковська // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 3-4(2). - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_3-4(2)__7
|
5. |
Шкарлет С. М. Трансформація національної економічної системи з когнітивно-інформаційними якостями: ендогенний та екзогенний ресурси [Електронний ресурс] / С. М. Шкарлет, Н. І. Холявко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_10 У контексті розв'язання проблем щодо розбудови в державі економіки інформаційного типу необхідним стає формування оптимізаційного комплексу засобів, методів та інструментарію процесно-замкненого управління задля забезпечення надійності функціонування національної економічної системи з усуненням деструктивних факторів впливу на процеси державотворення в умовах ресурсних обмежень і загроз суспільно-політичному устрою України. Досліджено науково-прикладні засади трансформації національної економічної системи. Обгрунтовано науковий пріоритет щодо розробки адекватних модельних вирішень і використання системно-універсальної технології стратегування когнітивно-інформаційного типу. Зроблено наголос на ідентифікації зовнішніх та внутрішніх ресурсів трансформації національної економічної системи з когнітивно-інформаційними якостями.
|
6. |
Холявко Н. І. Пріоритети інноваційного розвитку ВНЗ України [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2014. - Вип. 10(1). - С. 173-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2014_10(1)__27
|
7. |
Каленюк І. С. Переваги міжнародного співробітництва у сфері інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / І. С. Каленюк, Н. І. Холявко // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2011. - № 1. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2011_1_9 Проаналізовано основні форми міжнародного співробітництва у сфері інноваційної діяльності. Виділено й охарактеризовано головні переваги міжнародного співробітництва для суб'єктів інноваційної діяльності та інноваційного розвитку країни.
|
8. |
Холявко Н. І. Проблеми реалізації науково-освітніх міжнародних проектів [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2011. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2011_2_7 Конкретизовано й охарактеризовано основні типові та специфічні проблеми практичної реалізації науково-освітніх міжнародних проектів. Акцент зроблено на аналізі проблем планування за науково-освітнім міжнародним проектом.
|
9. |
Холявко Н. І. Проблеми реалізації міжнародних проектів у сфері освіти і науки [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2012. - № 1. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2012_1_5 Конкретизовано й охарактеризовано основні типові та специфічні проблеми практичної реалізації проектів міжнародного співробітництва. Акцент зроблено на аналізі проблем планування за проектом міжнародного співробітництва.
|
10. |
Шкарлет С. М. Потенційно-факторне обґрунтування цільових функціоналів управління процесами формування інформаційної економіки [Електронний ресурс] / С. М. Шкарлет, Н. І. Холявко // Проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_4_26
|
11. |
Шкарлет С. М. Територіальна реформа в системі стратегічного управління енергоекономічною та інформаційною сферами держави [Електронний ресурс] / С. М. Шкарлет, Н. І. Холявко, М. В. Дубина // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 5-6. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_5-6_26
|
12. |
Шестаковська Т. Л. Державне регулювання системи освіти в умовах ринкової економіки [Електронний ресурс] / Т. Л. Шестаковська, Н. І. Холявко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 16(3). - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_16(3)__9
|
13. |
Холявко Н. І. Сектор вищої освіти в системі інноваційного розвитку національної економіки [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Економіка і управління. - 2014. - № 1. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2014_1_7
|
14. |
Холявко Н. І. Фінансові аспекти впливу сектору вищої освіти на процеси формування інформаційної економіки [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Фінансові дослідження. - 2017. - № 1. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/find_2017_1_12 Визначено роль суб'єктів сектора вищої освіти у сучасних процесах становлення інформаційної економіки. Проаналізовано актуальні тенденції фінансування вищих навчальних закладів в Україні з наголосом на фінансових аспектах реалізації науково-дослідної діяльності. На основі дослідження типових моделей і схем фінансування сектору вищої освіти в Україні визначено перспективи диверсифікації джерел фінансування за умов становлення інформаційної економіки та глобалізації та інтернаціоналізації науково-освітнього простору.
|
15. |
Холявко Н. Напрями трансформації співробітництва секторів підприємництва та вищої освіти в умовах інформаційної економіки [Електронний ресурс] / Н. Холявко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2017. - № 3. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2017_3_5 Визначено роль суб'єктів секторів держави, підприємництва, вищої освіти та громадськості в забезпеченні процесів становлення інформаційної економіки у країні. Виокремлено ключові поточні проблеми співробітництва секторів вищої освіти та підприємництва в Україні. Обгрунтовано трансформацію пріоритетів діяльності та запитів підприємницького сектору до університетів в умовах становлення інформаційної економіки. Конкретизовано напрями узгодження інтересів підприємств і вищих навчальних закладів з виокремленням освітнього та науково-дослідного векторів їх взаємовигідного партнерства.
|
16. |
Холявко Н. І. Розвиток системи вищої освіти в умовах інформаційної економіки: фінансові аспекти [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко. // Фінансові дослідження. - 2017. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/find_2017_2_7 Проаналізовано актуальні тенденції фінансування вищих навчальних закладів (ВНЗ) в Україні з наголосом на фінансових аспектах реалізації науково-дослідної діяльності. На основі дослідження типових моделей і схем фінансування системи вищої освіти в Україні обгрунтовано необхідність диверсифікації інструментарію фінансового забезпечення ефективності трансформації цієї системи у процесі становлення інформаційної економіки та глобалізації й інтернаціоналізації науково-освітнього простору (комбінація джерел фінансування, фандрейзинг, трансфер і комерціалізація, ендаументи, розширення грантової діяльності, оптимізація структури витрат ВНЗ та ін.).
|
17. |
Холявко Н. Вектори впливу вищої освіти на процеси становлення інформаційної економіки [Електронний ресурс] / Н. Холявко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2017. - № 4. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2017_4_5 Сформульовано напрями трансформації системи вищої освіти України в умовах становлення інформаційної економіки: адміністративно-управлінський, освітній, науково-дослідний, фінансовий. Обгрунтовано дуоспрямованість векторів впливу секторів вищої освіти та підприємництва в умовах формування інформаційної економіки: у сферах підготовки кадрів, науково-дослідної та інноваційної діяльності; доведено взаємовигідність їх партнерства в умовах формування інформаційної економіки. Визначено пріоритетні напрями формування механізму взаємодії бізнесу і вищої освіти з урахуванням взаємозацікавленості та пошуку спільних економічних інтересів підприємницьких структур та вищих навчальних закладів за умов формування інформаційної економіки.
|
18. |
Холявко Н. І. Тенденції фінансування та комерціалізації в системі вищої освіти Ірландії [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко, В. О. Курочка // Проблеми економіки. - 2018. - № 1. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_1_4 Мета роботи - визначити сучасні тенденції фінансування системи вищої освіти Ірландії та ідентифікувати прикладні засади комерціалізації результатів університетських наукових досліджень. Проаналізовано процеси модернізації системи вищої освіти Республіки Ірландії. Розкрито роль вищої освіти та науки в забезпеченні економічного зростання країни. Визначено, що ключовим вектором модернізації ірландської системи вищої освіти є підвищення якості освітніх послуг. Увагу приділено дослідженню фінансових аспектів розвитку системи вищої освіти ірландії. З огляду на загальноєвропейську тенденцію до скорочення обсягів фінансування з державного бюджету обгрунтовано необхідність диверсифікації джерел фінансування діяльності ірландських вищих навчальних закладів. За умов інформаційної економіки спостерігається зростаючий попит підприємницького сектора на результати наукових досліджень. Наголошено на пріоритетності активізації комерціалізаційних процесів, трансферу інноваційних розробок і винаходів університетських учених у реальний сектор національної економіки. Перспективи подальших досліджень полягають у вивченні провідного досвіду країн світу в ефективній модернізації системи вищої освіти; ідентифікації кращих світових практик комерціалізації результатів наукових досліджень вищих навчальних закладів; визначенні підходів до їх адаптації і напрямів ефективної імплементації в Україні.
|
19. |
Холявко Н. І. Вища освіта в системі факторів впливу на становлення інформаційної економіки [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_3_19 Мета роботи - систематизація наукових підходів до визначення етапів становлення і розвитку інформаційного суспільства, а також визначення векторів впливу вищої освіти на процеси його формування. Проаналізовано наукові підходи до періодизації розвитку інформаційного суспільства. Виокремлено дві групи підходів до визначення виникнення та розвитку інформаційного суспільства: еволюційний; трансформаційний. Досліджено погляди українських та іноземних учених щодо ключових ознак інформаційного суспільства. Обгрунтовано визначальну роль вищої освіти (зокрема, результати освітньої, науково-дослідної та інноваційної діяльності вищих навчальних закладів) в розвитку інформаційного суспільства на сучасному етапі. Запропоновано доповнити сукупність ознак інформаційного суспільства (модернізація вищої освіти, активізація процесів винахідництва, патентування, трансферу, комерціалізації результатів наукових досліджень, генерація знань, інформації, інновацій та ін.). Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є дослідження теоретико-методичних засад формування інформаційної економіки як складової інформаційного суспільства з ідентифікацією векторів впливу системи вищої освіти на відповідні процеси.
|
20. |
Холявко Н. І. Сутність інформаційного суспільства і систематизація наукових підходів до його трактування [Електронний ресурс] / Н. І. Холявко // Молодий вчений. - 2017. - № 12. - С. 787-790. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_12_181
|
| |