Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хлєбнікова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Хлєбнікова І. І. 
Фіскально-адміністративні технології управління акцизним оподаткуванням [Електронний ресурс] / І. І. Хлєбнікова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_5_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.409 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хлєбнікова І. І. 
Фіскально–адміністративні та регулюючі механізми акцизного оподаткування [Електронний ресурс] / І. І. Хлєбнікова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 2. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.65 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хлєбнікова І. І. 
Механізми контролю за обігом тютюнових виробів в країнах ЄС [Електронний ресурс] / І. І. Хлєбнікова // Збірник наукових праць Університету державної фіскальної служби України. - 2017. - № 2. - С. 316-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2017_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Коротун В. І. 
Гармонізація класифікації спирту та алкогольних напоїв у контексті виконання вимог Угоди про асоціацію України з ЄС [Електронний ресурс] / В. І. Коротун, Н. В. Новицька, І. І. Хлєбнікова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 7. - С. 221-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_7_33
Проведено порівняльний аналіз відповідності української практики оподаткування акцизним податком спирту та алкогольних напоїв обов'язковим вимогам Директиви 92/83/ЄЕС про гармонізацію структур акцизних податків на спирт та алкогольні напої на виконання вимог Угоди про асоціацію України з ЄС. З метою створення рівних конкурентних умов на спільному європейському ринку та імплементації положень Директиви 92/83/ЄЕС авторським колективом розроблено гармонізовану класифікацію спирту та алкогольних напоїв, а також узагальнено вимоги до їх акцизного оподаткування. По-перше, обгрунтовано необхідність внесення змін до статті 215 Податкового кодексу України щодо поділу спирту та алкогольних напоїв на чотири такі категорії: пиво; вино; ферментовані напої інші, ніж вино та пиво; проміжні продукти та етиловий спирт. По-друге, уточнено визначення понять "етиловий спирт" і "пиво" та запропоновано замість поняття "виноробна продукція" використовувати такі: вино (неігристе та ігристе), ферментовані напої інші, ніж вино та пиво (неігристі та ігристі), проміжні продукти, що відповідає європейській практиці. Також підготовлено проект змін щодо уточнення існуючих і внесення нових визначень до статті 14 Податкового кодексу України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 698.425 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Коротун В. І. 
Заходи протидії форстолінгу тютюнових компаній: європейський досвід та висновки для України [Електронний ресурс] / В. І. Коротун, Н. В. Новицька, І. І. Хлєбнікова // Проблеми економіки. - 2019. - № 2. - С. 134-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2019_2_18
Незважаючи на ефективність акцизної політики щодо скорочення споживання тютюнових виробів (ТВ) Україна, як і більшість європейських країн, разом із нелегальним обігом отримала проблему оптимізації сплати акцизного податку (АП) з ТВ у вигляді форстолінгу. Суть даного явища полягає у накопиченні на складах виробників тютюнової продукції із марками, придбаними до підвищення ставок АП. Досліджено, що країни ЄС у відповідь такі виклики запровадили антифорстолінгові заходи, які залежно від специфіки акцизного оподаткування та контролю за обігом підакцизних товарів поділяються на чотири типи: встановлення квот щодо кількості виданих акцизних марок (cap on tax stamps); обмеження обсягів ТВ, які можуть бути випущені для споживання (cap on release for consumption); встановлення кінцевої дати продажу в оптовій торгівлі (sell-by date at wholesale) або в оптовій та роздрібній торгівлі (sell-by date at retail) одночасно; перерахунок податкових зобов'язань з АП на дату фактичної реалізації продукції споживачу (paying the tax difference). Оцінено динаміку й обсяги форстолінгу в Україні, на цій основі розраховано втрати податкових надходжень АП з ТВ. Доведено неефективність функціонування сучасного антифорстолінгового регулювання в Україні, що полягає в обмеженні придбання марок АП в четвертому кварталі звітного року. На основі кращих європейських практик запропоновано нову методику антифорстолінгового регулювання в Україні, яка поєднує встановлення квот на продаж марок АП з упровадженням кінцевої дати продажу ТВ в оптовій та роздрібній торгівлі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.243 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Коротун В. І. 
Нелегальний обіг алкогольних напоїв та тютюнових виробів в Україні: методика статистичної оцінки [Електронний ресурс] / В. І. Коротун, Н. В. Новицька, І. І. Хлєбнікова // Світ фінансів. - 2018. - Вип. 2. - С. 43-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svitfin_2018_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.46 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Коротун В. І. 
Створення і запровадження системи виявлення та відстеження тютюнових виробів в Україні [Електронний ресурс] / В. І. Коротун, Н. В. Новицька, І. І. Хлєбнікова // Фінанси України. - 2020. - № 4. - С. 82-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2020_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 520.732 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Новицька Н. В. 
Вплив акцизної політики України на трансформаційні процеси ринку тютюнових виробів [Електронний ресурс] / Н. В. Новицька, І. І. Хлєбнікова // Економіка України. - 2020. - № 10. - С. 19-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2020_10_4
Проаналізовано особливості трансформації ринку тютюнових виробів в Україні у зв'язку з підвищенням ставок акцизного податку і появою новітніх тютюнових виробів та нікотиновмісної продукції. Окреслено перспективи державного регулювання й акцизного оподаткування тютюнових виробів та їх альтернатив в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.749 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Новицька Н. В. 
Фінансовий контроль і становлення аудиту відповідності забезпечення ефективного управління бюджетними коштами [Електронний ресурс] / Н. В. Новицька, І. І. Хлєбнікова // Економіка України. - 2020. - № 11. - С. 21-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2020_11_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Швабій К. І. 
Структура та характерні риси нелегального ринку сигарет в Україні в контексті впливу акцизного навантаження на тютюнові вироби [Електронний ресурс] / К. І. Швабій, Н. В. Новицька, І. І. Хлєбнікова // Економічний вісник. Серія : Фінанси, облік, оподаткування. - 2021. - Вип. 7. - С. 196-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ehsfat_2021_7_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.478 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Рябчин О. М. 
Концептуальні підходи до удосконалення оподаткування викидів двоокису вуглецю в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Рябчин, Н. В. Новицька, І. І. Хлєбнікова // Економіка і прогнозування. - 2021. - № 4. - С. 53-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2021_4_5
Вітчизняний податок на викиди двоокису вуглецю потребує вдосконалення податкового адміністрування задля забезпечення його фіскальної ефективності та зменшення трансакційних витрат на виконання податкового обов'язку. Незважаючи на те, що в Податковому кодексі України розрахунок такого податку базується на фактичних показниках викидів СО2, на практиці він здійснюється на основі кількості спожитих ресурсів та характеристики виробничого процесу. Відповідно, складнощі щодо адміністрування цього податку викликають трудомісткість податкових перевірок та необхідність залучення фахівців природоохоронних органів. Усе це не дає змоги дотримуватися принципу економічності оподаткування та актуалізує необхідність пошуку можливостей спрощення процесу податкового адміністрування на основі кращих світових практик. Мета статті - окреслення концептуальних підходів до удосконалення оподаткування викидів двоокису вуглецю, що допоможе Україні спростити податкове адміністрування та спільно з ЄС ефективно протидіяти наслідкам зміни клімату задля підвищення безпеки та створення нових можливостей для українського бізнесу в рамках Європейського зеленого курсу. Методологічною основою виконання дослідження стало використання сукупності загальнонаукових та спеціальних методів: узагальнень та наукової абстракції, історико-логічного екстраполяції, просторового графічного й табличного методів візуалізації. Застосування методу SWOT-аналізу та систематизація європейської практики дало змогу з'ясувати, що для України найбільш прийнятним є використання податку на викиди СО2 у вигляді непрямого податку на споживання енергоресурсів. Для переведення податку з оціненої емісії у форму податку на споживання енергоресурсів використано коефіцієнт вмісту вуглецю у паливі, теплотворну здатність палива та його крефіцієнт окислення. Впровадження зазначених пропозицій сприятиме підвищенню ефективності адміністрування такого податку, оскільки дозволить: скоротити кількість платників податків через впровадження інституту податкових агентів за одночасного зростання суми сплаченого податку одним платником; спростити порядок розрахунку бази оподаткування платниками податків та працівниками податкових органів;) збільшити фіскальну ефективність екологічного податку на викиди двоокису вуглецю від стаціонарних джерел на 50 % у разі встановлення ціни СО2 на рівні 10 грн за т (у 5 разів при встановленні ціни СО2 на рівні 30 грн за т відповідно до пропозицій законопроєкту N 5600) та залучити потенційні надходження від транспортного сектора в обсязі 0,06 % ВВП. Використання практичних пропозицій та рекомендацій, отриманих у результаті дослідження, допоможе підвищити ефективність реалізації податкової політики України шляхом формування комплексу заходів, реалізація яких сприятиме зниженню енергозалежності національної економіки, у тому числі шляхом формування стимулів до запровадження енергозберігаючих та кліматично-нейтральних технологій; зниження надмірного навантаження на довкілля; спрощення адміністрування екологічних податків за одночасного зростання їх фіскальної ефективності. Матеріали дослідження можуть бути використані при підготовці проєктів нормативно-правових актів та програмних документів у сфері екологічного та акцизного оподаткування, що входить до компетенції МФУ України, а також при формуванні пропозицій, застережень та рекомендацій до інших нормативно-правових актів щодо вдосконалення екологічного та акцизного оподаткування, ініціаторами яких виступають як органи виконавчої влади України, так і Верховна Рада України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 900.138 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського