Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Харсун Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Харсун Л. Г. Логістичне обслуговування товаропотоків між Україною та країнами ЄС [Електронний ресурс] / Л. Г. Харсун // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2016_4_12 Європейський вектор зовнішньоекономічної політики України є офіційно затвердженим і практично реалізується, насамперед, через експортні та імпортні товаропотоки, що потребують якісного, ефективного логістичного обслуговування. Основними цільовими настановами такої логістичної підтримки зовнішньоторговельних відносин України з країнами ЄС, крім якості, є оптимізація логістичних витрат на доведення продукту до кінцевого споживача, яка дозволить підвищити конкурентоспроможність вітчизняної експортної продукції на ринках європейських країн і зробити більш доступним імпорт з Європи. Забезпечення транскордонних товаропотоків вимагає взаємоузгодження логістичних систем країн-партнерів. У свою чергу, для України розбудова і розвиток такої інтегрованої логістичної системи з ЄС означає, насамперед, необхідність її відповідності запитуваним параметрам, сформованим на основі показників зовнішньої торгівлі. Зокрема, орієнтованими на географічну спрямованість товаропотоків між Україною та країнами ЄС мають бути структура видів транспорту, задіяних у доставці вантажів, а також місце розташування основних логістичних центрів. При цьому товарна структура експорту та імпорту з європейськими країнами визначає затребуваність різних видів транспортних засобів, вимоги до складських комплексів, інші заходи й послуги з їх логістичного забезпечення. Розвиток системи логістичного обслуговування товаропотоків між Україною та країнами ЄС передбачає комплексне вдосконалення логістичної інфраструктури, технологій логістичного сервісу та гармонізацію відповідного українського нормативно-правового поля з європейським. При цьому акцент слід зробити на тому, щоб відстоювались інтереси саме вітчизняних логістичних операторів. Пріоритетні напрями розвитку логістичного забезпечення товарного експорту та імпорту з країнами ЄС повинні базуватися також на врахуванні сучасних тенденцій у розвитку міжнародних ринків транспортно-логістичних послуг (насамперед, європейського).
| 2. |
Харсун Л. Г. Логистическое обслуживание товаропотоков между Украиной и странами ЕС [Електронний ресурс] / Л. Г. Харсун // Экономика Украины. - 2016. - № 4. - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekukrr_2016_4_12
| 3. |
Харсун Л. Г. Міжнародні детермінанти формування транспортного забезпечення зовнішньої торгівлі країни [Електронний ресурс] / Л. Г. Харсун. // Ефективна економіка. - 2012. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_11_33
| 4. |
Харсун Л. Г. Перспективні форми залучення іноземних інвестицій у розвиток транспортної інфраструктури України [Електронний ресурс] / Л. Г. Харсун // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 110(1). - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_110(1)__34
| 5. |
Харсун Л. Логістичні інструменти протидії інфляції [Електронний ресурс] / Л. Харсун // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - № 2. - С. 71–81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2017_2_8 Досліджено динаміку та структуру роздрібного товарообороту в Україні, особливості інфляційних процесів стосовно продукції закордонного та вітчизняного виробництва у сегментах продовольчих і непродовольчих товарів. Виявлено основні напрями удосконалення логістичного обслуговування торгівлі задля зниження логістичної складової у вартості товарів.
| 6. |
Харсун Л. Ефективність логістики сільськогосподарської продукції як фактор підвищення її конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Л. Харсун // Товари і ринки. - 2018. - № 1. - С. 168–179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2018_1_16 Проаналізовано особливості й сучасний стан логістичного обслуговування товаропотоків сільськогосподарської продукції в Україні. Висвітлено основні проблеми організації ланцюгів постачання цієї продукції, що стримують підвищення її конкурентоспроможності. Окреслено перспективні напрями розвитку ринку послуг агрологістики в Україні.
| 7. |
Мазараки А. А. Развитие логистической системы Украины: экологические вызовы [Електронний ресурс] / А. А. Мазараки, Л. Г. Харсун // Экономика Украины. - 2018. - № 9. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekukrr_2018_9_2
| 8. |
Мазаракі А. А. Розвиток логістичної системи України: екологічні виклики [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, Л. Г. Харсун // Економіка України. - 2018. - № 9. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2018_9_2
| 9. |
Харсун Л. Корпоративна соціальна відповідальність логістичного бізнесу [Електронний ресурс] / Л. Харсун // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2021. - № 4. - С. 56-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2021_4_6 Досліджено особливості та форми прояву корпоративної соціальної відповідальності в логістичному бізнесі. Проаналізовано міжнародні стандарти соціально орієнтованого менеджменту компаній та міру відповідності їм логістичних підприємств в Україні. Розглянуто соціально орієнтовані активності провайдерів логістичних послуг в умовах пандемії та визначено перспективи їх розвитку.
| 10. |
Лучникова Т. Залізничний транспорт України за турбулентності зовнішньоторговельних потоків [Електронний ресурс] / Т. Лучникова, Л. Харсун, С. Потьомкін // Товари і ринки. - 2023. - № 1. - С. 17-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2023_1_4 Транспортний сектор функціонує в умовах нарощуваної турбулентності, зумовленої економічною кризою та повномасштабним вторгненням росії на територію України. Наразі спостерігається дестабілізаційна ситуація на тлі воєнних дій у всіх сферах економічної діяльності. Прийняття ефективних антикризових рішень щодо підтримки безперебійної діяльності підприємств транспорту в умовах турбулентної трансформації зовнішньоторговельних потоків потребує різносторонньої оцінки й аналізу стану перевезень. Мета статті - оцінка стану діяльності транспортних підприємств за турбулентної трансформації зовнішньоторговельних потоків. У процесі дослідження використано елементарно-теоретичний аналіз і синтез, графічний метод, дедукцію, економіко-статистичні методи та групування. Через поширення коронавірусу транспортні підприємства прийняли удар, пов'язаний з карантинними заходами, а потім - з воєнними діями. Транспортні підприємства, зокрема залізничні, наразі є основними в забезпеченні військових, спеціальних перевезень і для потреб виробничої сфери, а також є ключовою ланкою транспортно-логістичного комплексу України, яка щороку перевозить найбільші обсяги вантажів. Водночас через воєнні дії спостерігається дестабілізаційна ситуація в усіх сферах економічної діяльності. У сфері зовнішньої торгівлі товарами відбулись трансформації через вимушену переорієнтацію зовнішньоторговельних і транспортних потоків до західних країн. Це потребує швидкої реакції щодо прийняття ефективних антикризових рішень. Висновки: внаслідок того, що транспортний сектор функціонує в умовах нарощуваної турбулентності, перспективним напрямом залишається розвиток міжнародних і зовнішньоторговельних перевезень територією України.
|
|
|