Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (25)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хандій О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Управління економікою: теорія та практика : зб. наук. пр. / Нац. акад. наук України, Ін-т екон. пром-сті, Акад. екон. наук України. – Київ: ІЕП НАН України, 2010. - Виходить щорічно. - ISSN 2221-1187

Додаткові відомості та надходження

2.

Хандій О. О. 
Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.848 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Швець Н. В. 
Основні риси та тенденції розвитку ринку інжинірингових послуг [Електронний ресурс] / Н. В. Швець, О. О. Хандій // Економіка та право. Серія : Економіка. - 2015. - № 3. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecprec_2015_3_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 114.718 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хандій О. О. 
Сучасний стан та особливості децентралізації влади в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Економіка та право. Серія : Економіка. - 2016. - № 2. - С. 137-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecprec_2016_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 84.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хандій О. О. 
Дослідження особливостей ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 107.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Хандій О. О. 
Проблеми ринку праці східного регіону України та його сталий розвиток [Електронний ресурс] / О. О. Хандій, І. М. Семененко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 2. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.116 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Хандій О. О. 
Соціальна інтеграція: перешкоди та перспективи [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 6. - С. 224-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_6_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 705.018 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Хандій О. О. 
Соціальна конкурентоспроможність у контексті соціальної справедливості [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 34. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_34_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сидорчук О. Г. 
Інституційне забезпечення державного регулювання соціальної безпеки [Електронний ресурс] / О. Г. Сидорчук, О. О. Хандій // Економічний вісник Донбасу. - 2019. - № 1. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2019_1_22
За умов системної кризи в Україні знижується потенціал соціально-економічного розвитку, зростає соціальна нерівність в суспільстві, стримуються процеси інтеграції в ЄС та укріплюється нестабільність. Державне регулювання соціальної безпеки відповідає за зміну ситуації, за підвищення ефективності інституційного забезпечення, яке має враховувати потреби та виклики сьогодення. Дослідження особливостей інституційного забезпечення державного регулювання соціальної безпеки та напрямів його удосконалення стало метою стаі. Визначено основні перешкоди на шляху державного управління, які стримують формування та зміцнення соціальної безпеки в Україні, та призводять до виникнення нових соціальних загроз, що класифіковані та систематизовані в роботі за трьома групами: соціальні загрози людини, суспільства, держави. Інституційне забезпечення державного регулювання соціальної безпеки представлено як система інституцій та інститутів соціальної, нормативно-правової, економічної спрямованості, а також їх взаємодія. Зазначено, що основу інституційного забезпечення становить нормативно-правова складова. Обгрунтовано, що соціальна безпека в системі державного управління залишилася декларованою у правових документах України, а на практиці - несформованою та нереалізованою. Для удосконалення нормативно-правового механізму державного регулювання соціальної безпеки України запропоновані заходи, спрямовані на внесення змін до стратегічних документів України щодо визначення окремого напряму державної політики національної безпеки - забезпечення соціальної безпеки; посилення контролю дієвості та достатності законодавчої і нормативно-правової бази забезпечення соціальної безпеки; розробку науково-методичних та правових положень розвитку системи соціального захисту населення; визначення розподілу повноважень та обов'язків органів державної влади і місцевого самоврядування щодо забезпечення соціальної безпеки в умовах децентралізації та їх відповідної координації; удосконалення нормативно-правого забезпечення соціальної безпеки шляхом адаптації до міжнародних вимог та соціальних стандартів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.843 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Хандій О. О. 
Черты менталитета как фактор, определяющий поведение потребителей [Електронний ресурс] / О. О. Хандій, В. В. Зеленська // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 3(2). - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_3(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 731.637 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Хандій О. О. 
Форми самоорганізації внутрішньо переміщених осіб в межах соціальної інтеграції [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 9(1). - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_9(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 796.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Хандій О. О. 
Напрями відновлення економіки Луганської області: плани та реалії [Електронний ресурс] / О. О. Хандій, Я. В. Бурко, В. В. Зеленська // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 5(1). - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_5(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 796.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Хандій О. О. 
Інституційне забезпечення розвитку соціального та трудового потенціалів територіальних громад [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Економічний вісник Донбасу. - 2019. - № 2. - С. 79-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2019_2_13
Реформа децентралізації влади в Україні спрямована на підвищення ефективності місцевого самоврядування, якості життя населення та доступності публічних послуг. Досягнення основних завдань реформи в повному обсязі та в намічені терміни залежить від рівня активізації соціального та трудового потенціалів територіальних громад. Повна реалізація можливостей соціальних ресурсів, перетворення соціального та трудового потенціалів на ресурс розвитку території потребує відповідного інституційного забезпечення. Недосконале правове поле та організаційно-економічні умови використання соціального ресурсу територіальних громад стримують процеси децентралізації та знижують можливості економічного зростання країни. Мета статті - дослідження інституційного забезпечення розвитку соціального та трудового потенціалів територіальних громад та розробка пропозицій щодо його удосконалення. Під інституційним забезпеченням в роботі розуміється сукупність державних і недержавних інституцій та інститутів, які створюють правові та організаційно-економічні умови для запровадження і розвитку відповідної діяльності. Дослідження правової основи інституційного забезпечення розвитку соціального та трудового потенціалів територіальних громад в Україні дозволило систематизувати нормативноправові документи за сферами та рівнями регулювання відносин. Зроблено висновок, що суттєвої шкоди процесам децентралізації наносить неприйняття значної кількості правових документів, які сприяють її становленню та розвитку, і довгі роки залишаються законопроектами. Дослідження організаційних умов соціально-економічного розвитку територій в умовах децентралізації влади, забезпечення використання та розвитку соціальних ресурсів територіальної громади дозволило запропонувати форми активізації соціального та трудового потенціалів громади відповідно до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад та повноважень сільських, селищних, міських, обласних рад. Визначено форми та засоби активізації соціального та трудового потенціалів громади відповідно до окремих статей Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.762 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Хандій О. О. 
Державна підтримка транформації трудових відносин в IT-сфері в умовах цифровізації економіки [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Економіка промисловості. - 2019. - № 2. - С. 126-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2019_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 800.824 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Хандій О. О. 
Активізація соціальних та трудових чинників економічного зростання на засадах сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 3. - С. 215-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_3_42
Соціальне забезпечення економічного зростання пов'язано з можливостями суспільства та держави активізувати соціальний та трудовий потенціали, перетворити їх на ресурс, забезпечити їх ефективне використання для одержання приросту соціального та трудового капіталу. У роботі визначено місце та значення активізації чинників соціального та трудового потенціалів у забезпеченні економічного розвитку. Із використанням методу декомпозиції під час побудови дерева стратегічних цілей та завдань сформульовано цілі, завдання, напрями, механізми й інструменти активізації соціального та трудового потенціалів. Розроблено критерії економічного зростання на засадах сталості відповідно до цілей сталого розвитку України. Запропоновано структурну схему процесу активізації чинників соціального і трудового потенціалів у забезпеченні економічного зростання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 593.927 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Хандій О. О. 
Вплив цифрових трансформацій на економіку та сферу праці: соціально-економічні ризики та наслідки [Електронний ресурс] / О. О. Хандій, Л. Л. Шамілева // Економічний вісник Донбасу. - 2019. - № 3. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2019_3_24
Цифровізація економіки та суспільства впливає на зміну соціально-трудових відносин, трансформує кількісно та якісно взаємозв'язки учасників трудових і виробничих відносин, що створює нові можливості розвитку для суспільства та нові загрози на всіх рівнях цифрової економіки. Розглянуто внутрішні та зовнішні фактори і умови формування соціально-економічних ризиків в системі соціально-трудових відносин за умови цифровізації економіки, систематизовано проблеми та наслідки цифровізації за агрегованими видами: економічні, соціально-економічні, соціальнопсихологічні, інформаційно-комунікативні, політичні, безпекові. Обгрунтовано, що до найбільш вагомих і вірогідних соціально-економічних ризиків належать ризики втрати роботи і основних джерел життєзабезпечення, втрати можливості соціального захисту та соціального забезпечення; втрати соціального статусу та можливості його підвищення; ризики формування психологічної залежності та деградації особистості, соціального відторгнення та дезадаптації людини в суспільстві. Запропоновано оцінку вірогідності прояву ризиків у системі соціально-трудових відносин за умови цифровізації економіки здійснювати з використанням методології пат-аналізу, яка дозволяє визначити причинно-наслідкові зв'язки, що виникають при формуванні можливостей прояву визначених ризиків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.596 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Хандій О. О. 
Трансформація попиту на ринку праці під впливом цифровізації економіки та суспільства [Електронний ресурс] / О. О. Хандій, В. С. Калюжна, О. В. Ольшанський // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 8(1). - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2019_8(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 736.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Хандій О. О. 
Основні закономірності та чинники зміни рівнів трудового та соціального потенціалів [Електронний ресурс] / О. О. Хандій // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 7. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2019_7_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 799.338 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Шамілева Л. Л. 
Резерви розвитку соціального і трудового потенціалів України [Електронний ресурс] / Л. Л. Шамілева, О. О. Хандій // Економіка України. - 2019. - № 4. - С. 58-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2019_4_7
Обгрунтовано, що для економічного зростання дуже важливо визначити резерви збільшення соціального і трудового потенціалів (СТП), а також активізації суб'єктів соціально-трудових відносин для мобілізації наявних резервів. Запропоновано оцінювати резерви зростання та рівень розвитку СТП за допомогою їх інтегрального показника. Показано, що його розрахунок здійснюється за допомогою системи показників та індикаторів виміру за такими складовими: демографічна, здоров'я та санітарний стан населення, матеріальна забезпеченість, соціально-трудова сфера, зокрема, зайнятість та соціально-трудові відносини, освіта, культура, інформаційно-комунікативні послуги, соціальна згуртованість та єдність, соціальні ризики та соціальне виключення, соціальна інфраструктура. Розкрито, що використання факторного аналізу дозволило оцінити кількісний вплив усіх складових елементів на інтегральний показник СТП. Розраховано резерви зростання для чинників, які гальмують їх розвиток. Показано, що загальні обсяги резерву можуть становити близько половини інтегрального показника СТП. Виявлено, що найвагоміші резерви зосереджено в підсистемах "Соціальна інфраструктура", "Соціальна згуртованість та єдність" і "Зайнятість". За кожною складовою деталізовано чинники, які найбільшою мірою визначають резерви за умови їх активізації та мобілізації. Розкрито, що реалізація заходів з використання резервів збільшення соціального потенціалу пов'язана з поліпшенням соціально-економічної ситуації, забезпеченням політичної свободи, формуванням серед населення політичної та громадської активності. Доведено, що резерви розвитку трудового потенціалу забезпечуються завдяки посиленню якості робочої сили, що безпосередньо пов'язано з освітою, збільшенню витрат на освіту за всіма джерелами фінансування, підвищенню рівня пенсійного забезпечення та зменшенню злочинності, зниженню рівня інвалідності та старіння населення, зменшенню навантаження на 1 робоче місце, забезпеченню підвищення рівня зайнятості, скороченню зайнятості в неформальному секторі, неповної зайнятості, зменшенню тяжкості виробничого травматизму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.158 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Хандій О. О. 
Забезпечення економічного зростання на засадах сталого розвитку: державне регулювання соціально-трудовими чинниками [Електронний ресурс] / О. О. Хандій, Л. Л. Шамілева // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2019. - Вип. 14. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2019_14_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського