Пошуковий запит: (<.>A=Федотова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Федотова І. О. Правове регулювання процедури надання адміністративних послуг митними органами України за принципом "єдине вікно”, "єдиний офіс” [Електронний ресурс] / І. О. Федотова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2010. - № 1. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2010_1(4)__16
|
2. |
Федотова І. О. Теоретичні аспекти визначення змісту та елементів правового статусу суб’єктів митних правовідносин [Електронний ресурс] / І. О. Федотова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2012. - № 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2012_1(8)__1
|
3. |
Федотова І. Ф. Оперувати чі ні стеноз поперекового відділу хребтового каналу? [Електронний ресурс] / І. Ф. Федотова, О. А. Лєвшин, О. Г. Чернишов // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2011. - Вип. 3. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2011_3_46
|
4. |
Федотова І. В. Оцінка результативності функціонування системи маркетинг-логістики в АТП [Електронний ресурс] / І. В. Федотова, І. В. Кібець // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - вип. 21. - С. 124-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_21_13 Удосконалено методичний підхід до оцінки результативності системи маркетинг-логістики в АТП, що відрізняється від існуючих багаторівневою структурою формування результуючого показника та базується на показниках результативності процесів. Запропоновано механізм визначення резервів поліпшення функціонування системи маркетинг-логістики, що передбачає виявлення її провальних точок з допомогою середньої величини інтегрованих показників за окремими підсистемами.
|
5. |
Бочарова Н. А. Основні типи лояльності персоналу підприємства [Електронний ресурс] / Н. А. Бочарова, І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 40-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_6 Розглянуто основні моделі та види лояльності персоналу. Визначено критерії щодо виділення типів лояльності персоналу. Запропоновано дев'ять типів лояльності персоналу, які визначено на основі матриці лояльності, що сформована за сприйманими та поведінковими характеристиками лояльності робітника. Для кожного типу лояльності персоналу встановлено його зміст, особливості поведінки персоналу та можливі дії підприємства.
|
6. |
Федотова І. В. Формування моделі життєздатної системи управління АТП [Електронний ресурс] / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 108-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_12 Запропоновано модель системи управління АТП на базі методичного апарату кібернетичного моделювання життєздатних систем. Обгрунтовано перехід від функціонального підходу до управління, використовуваного в концепції життєздатних систем, до більш прогресивного процесного підходу, що дозволить підвищити універсальність розробленої моделі. Система управління підприємством представлена у вигляді суб'єкта (метасистеми) та об'єкта управління (операційного елементу), який запропонований у вигляді базових бізнес-процесів АТП.
|
7. |
Федотова І. В. Основні суб’єкти взаємодії в системі маркетингу партнерських відносин АТП [Електронний ресурс] / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_10
|
8. |
Федотова І. В. Оцінка рівня внутрішнього маркетингу на АТП [Електронний ресурс] / І. В. Федотова, Н. А. Бочарова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_8 Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня взаємовідносин АТП з персоналом за параметрами цінності та лояльності кожного працівника. Удосконалено методичні основи визначення рівня внутрішнього маркетингу АТП, які базуються на тривимірній матриці за показниками цінності працівників для АТП, їх лояльності та рівня досягнення цілей за рахунок впровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві. Запропонована методика дозволяє не тільки оцінити ефективність впровадження системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, а також визначити рівень взаємовідносин АТП зі своїми співробітниками в цілому.
|
9. |
Федотова І. В. Процес формування лояльності споживачів автотранспортних послуг [Електронний ресурс] / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 85-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_11 Розглянуто систему взаємовідносин АТП зі споживачами автотранспортних послуг з формування лояльності споживача. Обгрунтовано склад процесу формування лояльності споживачів автотранспортних послуг на основі процесного підходу з використанням методології IDEF0. Він представлений як складний процес, що складається з ряду простих субпроцесів, у вигляді ланцюга, в якому результат попереднього субпроцеса пов'язаний з наступним. Основні складові процесу формування лояльності споживача надано у вигляді контекстної та декомпозиційної діаграм.
|
10. |
Федотова І. Ф. Аналіз магнітно-резонансних параметрів хребтового каналу у хворих із поперековим спинальним стенозом [Електронний ресурс] / І. Ф. Федотова, О. П. Шманько, І. В. Фекліна // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Медицина. - 2012. - Вип. 1. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNUMED_2012_1_31
|
11. |
Біляков А. М. Вплив алкогольної інтоксикації на структуру насильницької смерті киян молодого віку за матеріалами київського міського клінічного бюро судово-медичної експертизи за 2001 – 2005 роки [Електронний ресурс] / А. М. Біляков, І. А. Федотова // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Вип. 3(2). - С. 393-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_3(2)__83
|
12. |
Федотова І. О. Актуальні питання правового забезпечення публічно-сервісної діяльності Міністерства доходів і зборів України у галузі митної справи [Електронний ресурс] / І. О. Федотова // Публічне право. - 2014. - № 1. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2014_1_8
|
13. |
Федотова І. О. Фінансові гаранти як учасники митних відносин [Електронний ресурс] / І. О. Федотова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2011. - № 1. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2011_1(6)__14
|
14. |
Федотова І. О. Учасники митних правовідносин: поняття і класифікація [Електронний ресурс] / І. О. Федотова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2011. - № 2. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2011_2(7)__2
|
15. |
Федотова І. А. Аналіз випадків насильницької смерті на фоні алкогольної інтоксикації осіб віком 30 - 60 років з урахуванням пори року за матеріалами Київського міського клінічного бюро судово-медичної експертизи за 2001 – 2005 роки [Електронний ресурс] / І. А. Федотова, А. М. Біляков // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Вип. 4(2). - С. 350-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_4(2)__78
|
16. |
Мішалов В. Д. Діагностика гострого ішемічного пошкодження міокарда – актуальна проблема судової медицини [Електронний ресурс] / В. Д. Мішалов, С. В. Козлов, І. В. Іркін, А. О. Гаврилюк, І. А. Федотова // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 4. - С. 231-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2014_18_4_59 Висвітлено сучасний стан проблеми діагностики гострого ішемічного пошкодження міокарда. Розглянуто можливості застосування різноманітних додаткових методик дослідження та їх ефективність. Беручи до уваги недоліки більшості відомих методів діагностики та стан забезпечення обласних бюро судово-медичної експертизи, обгрунтовано необхідність розробки новітніх методик досліджень патологічно змінених біотканин.
|
17. |
Федотова І. В. Оцінювання рівня лояльності персоналу підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2014. - Вип. 23. - С. 23-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2014_23_4 Розглянуто підходи до визначення рівня лояльності працівника підприємства. Основною ціллю дослідження є розробка та обгрунтування методичних основ оцінювання рівня лояльності персоналу до підприємства, що охоплюють всі напрями взаємодії в системі працівник-підприємство. На основі матриці діагностики лояльності та методу радара запропоновано оцінити лояльність кожного працівника до організації, базуючись на визначенні комплексних показників сприйманої та поведінкової лояльності співробітника. Представлено матрицю оцінки лояльності персоналу, яка дозволяє визначити рівень та тип лояльності кожного робітника і поєднати персонал у різні групи, що полегшить розробку програм лояльності для них. Методичні основи та алгоритм розроблено для впровадження індивідуального підходу до оцінювання та розвитку лояльності персоналу підприємства. Запропонований підхід до визначення рівня лояльності персоналу можна застосувати для будь-яких підприємств та організацій. Під час індивідуального оцінювання лояльності працівників можна зосередити ресурси підприємства на залучення та утримання саме тих з них, які найбільш цінні та потрібні організації. Це дозволить підвищити ефективність виробничого процесу, продуктивність праці, а також створити сприятливіші передумови для модернізації і зростання підприємства.
|
18. |
Федотова І. О. Правова природа плати за адміністративні послуги митниці [Електронний ресурс] / І. О. Федотова // Вісник Академії митної служби України. Серія : Право. - 2009. - № 2. - С. 130–136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2009_2_24
|
19. |
Федотова І. В. Система загального управління взаємовідносинами підприємства з основними партнерами [Електронний ресурс] / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 26. - С. 37-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_26_5 Розглянуто основні інструменти управління взаємовідносинами підприємства з різними партнерами. Основною метою дослідження є удосконалення теоретичних засад системи загального управління взаємовідносинами підприємства з основними групами суб'єктів взаємодії, яка б враховувала взаємини з усіма групами партнерів підприємства. Запропонована модель базується на розробленій М. Зінелдіном системі загального управління взаємовідносинами (TRM) і дозволяє формувати стійку структуру взаємовідносин підприємства з різними групами партнерів. Модель загального управління взаємовідносинами підприємства з партнерами подано у вигляді будинку TRM, який має фундамент - аналіз факторів зовнішнього макросередовища, стіни - взаємини з основними групами партнерів, дах - маркетинговий аналіз ринку, можливостей та загроз. Запропонована модель будинку TRM включає кілька рівнів: перший поверх - критерії якості взаємин (об'єкта, процесу, інфраструктури, взаємодії та атмосфери), оскільки якість є основою побудови взаємовідносин, а другий поверх - створення та управління взаєминами з основними групами партнерів (постачальниками, клієнтами, посередниками, конкурентами тощо). Система загального управління взаємовідносинами підприємства з партнерами може застосовуватися для будь-яких підприємств і організацій. Це дозволяє координувати взаємини підприємства з кожною групою партнерів, забезпечити життєздатні засоби розвитку та підтримки довгострокових ділових відносин, одержувати синергетичний ефект від взаємодії з партнерами.
|
20. |
Федотова І. В. Формування та вибір портфеля інноваційних проектів підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2016. - Вип. 27. - С. 88-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2016_27_10 Розглянуто основні методики формування та вибору портфеля інноваційних проектів підприємства. Основною метою дослідження є розробка методичних рекомендацій з формування та вибору оптимального портфеля інноваційних проектів підприємства. Удосконалено методичні основи вибору пріоритетних напрямів упровадження інновацій на підприємстві, які, на відміну від наявних, грунтуються на використанні сценарного підходу та дозволяють зосередитися на тих напрямах діяльності підприємства, які найбільше потребують інновацій. На цій підставі підприємство може формувати в подальшому портфель необхідних інноваційних проектів. Удосконалені методичні рекомендації щодо формування портфеля інноваційних проектів на підприємстві дозволяють обрати оптимальний альтернативний варіант портфеля інноваційних проектів підприємства за допомогою морфологічного аналізу та синтезу. На підставі морфологічної матриці сформовані альтернативні варіанти портфелів інноваційних проектів підприємства і з урахуванням різних критеріїв за допомогою методу аналізу ієрархій обраний кращий з них. Методичний підхід щодо вибору пріоритетних напрямів упровадження інновацій та формування оптимального портфеля інноваційних проектів може застосовуватися для будь-яких підприємств і організацій. Запропонована методика дозволяє зіставляти бажання і можливості підприємства щодо реалізації інноваційних проектів у різних бізнес-процесах підприємства.
|
| |