Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сударенко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Сударенко О. В. 
Правові засади бюджетного відшкодування ПДВ в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Сударенко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_34
Досліджено питання правового регулювання бюджетного відшкодування ПДВ в Україні. Визначено спільні та відмінні риси таких видів бюджетного відшкодування як загальний та автоматичний; визначено відмінні риси між механізмом бюджетного відшкодування та зарахуванням сум коштів у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 72.779 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сударенко О. 
Податок – категорія фінансового права [Електронний ресурс] / О. Сударенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 1. - С. 56–67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 525.843 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сударенко О. 
Право платника податків на оскарження бездіяльності податкових органів [Електронний ресурс] / О. Сударенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - № 5. - С. 134–147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2017_5_15
Досліджено питання правового регулювання права платника податків на оскарження бездіяльності податкових органів та їх посадових осіб в адміністративному порядку, враховуючи новації законодавства України. Вироблено пропозиції вдосконалення законодавства України у зазначеній сфері.
Попередній перегляд:   Завантажити - 851.117 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сударенко О. В. 
Правове регулювання міжбюджетних трансфертів [Електронний ресурс] / О. В. Сударенко, М. О. Петриченко // Право і суспільство. - 2018. - № 5(2). - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2018_5(2)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.916 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сударенко О. В. 
Об’єднані територіальні громади як суб’єкт фінансового права [Електронний ресурс] / О. В. Сударенко // Право і суспільство. - 2017. - № 4(2). - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2017_4(2)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.681 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сударенко О. 
Державні гарантії на портфельній основі: правові засади [Електронний ресурс] / О. Сударенко, О. Шевченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 5. - С. 88-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2022_5_10
В Україні запроваджено новий механізм, який, з одного боку, передбачає залучення коштів до державного бюджету України, а з іншого - підтримку суб'єктів господарювання - надання державних гарантій на портфельній основі (ДГПО). У суспільних відносинах надання ДГПО є поєднання публічно-правового та приватно-правового регулювання, що потребує вивчення та наукового переосмислення деяких наукових категорій. Мета статті - визначення місця правових відносин у сфері державних гарантій на портфельній основі в системі права, їх характерних ознак, а також розробка пропозицій щодо вдосконалення законодавства України в цій сфері. Використано діалектичний, формально-логічний, структурно-функціональний формально-догматичний методи, а також системний аналіз і синтез. ДГПО належать до такого інституту фінансового права, як інститут публічного боргу. Для суспільних відносин у сфері ДГПО характерно, що: вони виникають на підставі закону; в них бере безпосередню участь держава; мають нееквівалентний та грошовий характер, складаються у сфері фінансової діяльності держави; держава в односторонньому порядку встановлює відповідні правовідносини, визначає суб'єктів, які можуть добровільно вступити в зазначені правовідносини (банки-кредитори), на чому добровільність зазначених суб'єктів і закінчується. Ознаки ДГПО: вони є адресними, цільовими, не індивідуалізованими, платними, строковими, забезпеченими відповідно до вимог, визначених законодавством. Висновки: через відсутність у бюджетному законодавстві визначення поняття "негайно", яке використовується у відносинах надання ДГПО, варто закріпити на рівні норм Бюджетного кодексу України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.013 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Сударенко О. В. 
Добровільні методи мобілізації коштів до публічних фондів: фінансово-правовий аспект [Електронний ресурс] / О. В. Сударенко // Держава та регіони. Серія : Право. - 2020. - № 3. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drp_2020_3_19
У науковій літературі увага приділяється дослідженню питань правового регулювання справляння обов'язкових платежів до публічних фондів коштів. Поряд із податками, зборами, митами, платами держави та інші публічні суб'єкти застосовують і інші методи мобілізації коштів до публічних фондів. Проте комплексне дослідження, присвячене правовому регулюванню добровільного методу мобілізації коштів до публічних фондів в Україні, відсутнє. На основі здобутків науки фінансового права в роботі приділено увагу висвітленню правового регулювання таких методів добровільного залучення коштів державою та місцевими органами до публічних фондів коштів, як: державний місцевий кредит (запозичення), державні/місцеві гарантії; державні лотереї; розміщення коштів на рахунках банків державного сектора (як депозитних, так і поточних), НБУ; благодійні внески, гранти, дарунки; державне кредитування. Встановлено, що, не дивлячись на заборону щодо розміщення бюджетних коштів на позабюджетних рахунках, деякі суб'єкти наділені правом розміщення частини таких коштів на вкладних (депозитних) рахунках, при цьому відсотки, нараховані на такі рахунки, є джерелом формування загального фонду бюджету або відповідно зараховуються на спеціальний реєстраційний рахунок у Казначействі. Встановлено суб'єктів, які, крім права на розміщення публічних коштів на поточних рахунках у банках, набули права на нарахування відсотків на залишок коштів на таких рахунках. Такі відсотки зараховуються на спеціальний реєстраційний рахунок в органі Казначейства. Зроблено висновок, що в даному випадку має місце добровільний метод мобілізації коштів до публічних фондів. Досліджено правовий механізм участі держави та місцевих органів у відносинах державного/місцевого кредиту, державних/місцевих гарантій. Приділено увагу таким методам мобілізації коштів, як державна лотерея та благодійні внески, гранти і дарунки. Обгрунтовано, що державне кредитування (кредитування бюджету) можна віднести до добровільного методу мобілізації коштів до публічних фондів. Вироблено пропозиції вдосконалення законодавства в зазначеній сфері.
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.723 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського