Пошуковий запит: (<.>A=Степура М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Степура М. Фіскальна психологія платника у взаємодії з податковими органами [Електронний ресурс] / М. Степура // Ринок цінних паперів України. Вісник Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. - 2009. - № 11-12. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2009_11-12_3
|
2. |
Славкова А. А. Оптимізація податкового навантаження та пільгове оподаткування в контексті зміцнення фіскального значення податку на доходи фізичних осіб [Електронний ресурс] / А. А. Славкова, М. М. Степура // Фінанси, облік і аудит. - 2012. - Вип. 20. - С. 156-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Foa_2012_20_21
|
3. |
Котіна Г. Ризик-менеджмент суспільного сектору: вітчизняні реалії та світова практика [Електронний ресурс] / Г. Котіна, М. Степура // Економіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econom_2013_1_11
|
4. |
Малік Є. Студент у навчальному процесі: інноваційні технології як складова формування конкурентоспроможного фахівця [Електронний ресурс] / Є. Малік, М. Степура // Ринок цінних паперів України. Вісник Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. - 2010. - № 3-4. - С. 75-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2010_3-4_11
|
5. |
Котіна Г. М. Макрофінансове забезпечення розвитку економіки: пріоритети, стратегія та ризики [Електронний ресурс] / Г. М. Котіна, М. М. Степура, Т. В. Табакова // Проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 115-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_3_16
|
6. |
Волковський Є. І. Базисна складова бюджетного потенціалу столичного міста [Електронний ресурс] / Є. І. Волковський, Г. М. Котіна, М. М. Степура // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 421-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_12_63 Мета роботи - визначення базисної складової та фіскальних протиріч формування бюджетного потенціалу столичного міста. Проаналізовано основні складові формування доходної частини бюджету міста Києва, встановлено відсоток доходів, що залишаються в розпорядженні місцевих органів влади із суми згенерованих бюджетних доходів міста Києва. Оцінено бюджетну спроможність міста Києва, окремо досліджено вплив фіскальних інструментів на формування різних видів доходів міського бюджету. На основі економіко-статистичного аналізу основних показників бюджетного потенціалу території виявлено недоліки та фіскальні протиріччя існуючої системи бюджетного регулювання. У процесі дослідження обгрунтована необхідність перегляду параметрів перерозподілу бюджетоформуючих податків між різними рівнями бюджетів з урахуванням останніх змін податкового законодавства та позитивного досвіду європейських країн, що є основною зміцнення бюджетної спроможності міста Києва.
|
7. |
Малік Є. О. Макрофінансова стабілізація України в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Є. О. Малік, М. М. Степура // Фінанси України. - 2011. - № 5. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2011_5_14
|
8. |
Котіна Г. Макрофінансове планування та макрофінансова стабілізація: теорія та ризики в Україні [Електронний ресурс] / Г. Котіна, М. Степура // Ринок цінних паперів України. - 2014. - № 11-12. - С. 27-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2014_11-12_5
|
9. |
Волковський Є. Оптимізація структури бюджетного потенціалу м. Києва в умовах політики децентралізації [Електронний ресурс] / Є. Волковський, Г. Котіна, М. Степура // Схід. - 2015. - № 1. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2015_1_2
|
10. |
Степура М. М. Проблеми та орієнтири бюджетно-податкової політики в сучасних умовах [Електронний ресурс] / М. М. Степура, Є. О. Малік // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 3. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_3_11
|
11. |
Степура М. М. Оптимізація податкового навантаження України в умовах невизначеності та ризиків [Електронний ресурс] / М. М. Степура // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_3_22
|
12. |
Хлівний В. К. Суперечлива сутність податків як джерело ризиків бюджетних втрат [Електронний ресурс] / В. К. Хлівний, М. М. Степура // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 17. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_17_9
|
13. |
Котіна Г. Оподаткування фізичних осіб з високим рівнем доходів на засадах фіскального партнерства [Електронний ресурс] / Г. Котіна, А. Славкова, М. Степура // Економіст. - 2012. - № 7. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_7_9
|
14. |
Степура М. М. Фактори невизначеності в податках [Електронний ресурс] / М. М. Степура // Економіка та держава. - 2009. - № 10. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_10_14
|
15. |
Волковський Є. І. Бюджетний потенціал та потенціал бюджету території: методичні аспекти [Електронний ресурс] / Є. І. Волковський, Г. М. Котіна, М. М. Степура // Проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 357-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_4_49 Мета роботи - виявлення структурних взаємозв'язків між поняттями "бюджетний потенціал території" та "потенціал бюджету території" на основі аналізу та дослідження фінансового потенціалу, фіскального простору та бюджетного потенціалу. На основі аналізу, систематизації й узагальнення наукових праць багатьох учених було розглянуто погляди щодо трактування дефініцій "фінансовий потенціал", "фіскальний простір" і "бюджетний потенціал" та встановлено взаємозв'язки між ними. У результаті дослідження було виділено три вихідні позиції, які варто враховувати під час визначення потенціалу бюджету території: наявні фіскальні можливості, модель фіскального федералізму та ефективна діяльність урядових структур. Перша та друга позиції описуються бюджетними ресурсами, які умовно можливо акумулювати для виконання повноважень територіальних органів управління. Третя ж характеризує наявність додаткових джерел для фінансування місцевих владних ініціатив. Визначено, що тлумачення бюджетного потенціалу відрізняється від потенціалу бюджету території. Останній являє собою частину бюджетного потенціалу території та її фіскального простору. Ієрархія та взаємозв'язок даних понять надали можливість побудувати графічно залежність між цими дефініціями, ввести математичний апарат їх взаємовідносин та здійснювати подальший аналіз можливостей акумулювання фінансових ресурсів території в місцевому бюджеті.
|
16. |
Алексєєва Н. І. Особливості розрахунку вартості суспільних благ (від необхідного до бажаного): вітчизняні реалії та європейський досвід [Електронний ресурс] / Н. І. Алексєєва, Г. М. Котіна, М. М. Степура // Проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_4_2 Досліджено суспільні потреби та інструменти їх задоволення - суспільні блага. Приділено увагу тому, що суспільні потреби складаються з індивідуальних потреб суб'єктів економічних відносин та колективних. Вони є взаємозалежними та взаємодоповнюючими. Важлива відмінність індивідуальних та колективних потреб полягає в їх персоніфікованості (індивідуалізованості) та подільності. Розглянуто поняття, пов'язані із суспільними потребами, і суспільний інтерес (як форма прояву суспільних потреб), суспільне благо (усі товари, послуги, які можуть задовольнити суспільні потреби). Для дослідження суспільних потреб та благ взято за основу одну з найпопулярніших їх класифікацій, що полягає в поділі на первинні та вторинні. Зроблено акцент на важливості її використання при визначенні пріоритетності фінансування суспільних благ. Основну увагу приділено виокремленню підходу щодо розрахунку вартості суспільних благ. Він розглядається як один із етапів задоволення суспільних потреб (поряд з їх плануванням та аналізом ступеня їх задоволення). Наведено підхід щодо визначення структури фінансування загального обсягу суспільних благ, розрахунку мінімально допустимого та бажаного обсягу їх фінансування. Існуючий інтерес до європейського досвіду підштовхнув авторів статті до аналізу вартості та структури фінансування суспільних благ у Франції, наявна статистична база уможливила це. Установлені залежності між показниками дозволили провести розрахунки бажаних обсягів фінансування суспільних потреб на одну особу за трьома сценаріями: оптимістичним, задовільним та критичним, що відповідають фазам економічного циклу. Таке моделювання спрямоване на його застосування при прийнятті управлінських рішень, розробці соціально-економічної політики тощо. Відзначено серйозні недоліки, пов'язані з відсутністю якісної та достовірної статистичної інформації по Україні, що ускладнює проведення розрахунків та врахування зарубіжного досвіду.
|
17. |
Котіна Г. Боргова безпека України: оцінка, ризики та перспективи [Електронний ресурс] / Г. Котіна, М. Степура, П. Кондро // Схід. - 2017. - № 3. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2017_3_3
|
18. |
Котіна Г. М. Економічне та соціальне значення сучасних SMART-технологій на місцевому рівні [Електронний ресурс] / Г. М. Котіна, М. М. Степура, Є. Г. Тіліченко // Проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2017_2_16 Мета роботи - дослідити основні SMART-технології бюджетування в економічному та соціальному аспектах, розглянути ризики та перспективи їх впровадження на місцевому рівні в Україні. Висвітлено сучасні SMART-технології бюджетування. Розкрито суть поняття інфраструктурного розриву, обгрунтовано необхідність його подолання за рахунок підвищення капітальних видатків. Визначено основні способи фінансування капітальних інвестицій, окреслено переваги та недоліки державно-приватного партнерства. Висвітлено технологію партисипативного бюджету, його історії та особливості впровадження та функціонування у Польщі, Німеччині й Україні. Досліджено ризики й обгрунтовано необхідність імплементації Стратегії управління державними фінансами на 2017 - 2021 рр.
|
19. |
Котіна Г. М. Альтернативні технології бюджетного забезпечення територіального розвитку: імплементація світового досвіду у вітчизняну практику [Електронний ресурс] / Г. М. Котіна, М. М. Степура, А. Ю. Батюта // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 24. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_24_20
|
20. |
Котіна Г. М. Бюджетне фінансування пріоритетних галузей економіки України: планування та оптимізація [Електронний ресурс] / Г. М. Котіна, М. М. Степура, Т. В. Табакова // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 21. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_21_31
|
| |