Пошуковий запит: (<.>A=Старостіна А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Старостіна А. О. Визначення мети, завдань, предмета та об’єкта кваліфікаційної наукової роботи (на прикладі дослідження управління підприємницькими ризиками в Україні) [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 2(3). - С. 326-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_2(3)__40
|
2. |
Старостіна А. О. Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_9_5
|
3. |
Сухонос М. К. Використання інноваційних систем управління при формуванні програми розвитку систем енергоспоживання підприємств комунальної сфери [Електронний ресурс] / М. К. Сухонос, А. Ю. Старостіна // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2010. - № 3. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecee_2010_3_4
|
4. |
Старостіна А. О. Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, Г. В. Личова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_12
|
5. |
Старостіна А. О. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, Г. Личова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_14
|
6. |
Старостіна А. О. Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна, В. В. Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_5_5
|
7. |
Старостіна А. О. Ефективне управління ризиками - важливий чинник формування сили банківського бренду [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, Д. С. Шмиглюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_6_5
|
8. |
Старостіна А. Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях [Електронний ресурс] / А. Старостіна, О. Пригара // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_4_2
|
9. |
Старостіна А. О. Нове бачення глобальної конкуренції [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна // Фінанси України. - 2007. - № 11. - С. 156-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2007_11_16
|
10. |
Старостіна А. Економічний зміст поняття національної економіки та її структури в умовах економічної нестабільності [Електронний ресурс] / А. Старостіна, Е. Прушківська // Економіст. - 2013. - № 6. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_13
|
11. |
Старостіна А. О. Рецензія на монографію "Взаємодія страхових компаній і банків на ринку фінансових послуг України" (автори — Пікус Р. В., Олійник Г. І.) [Електронний ресурс] / А. О. Старостіна // Економіка та держава. - 2015. - № 6. - С. 151-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_6_37
|
12. |
Старостіна А. Підприємницькі ризики та регуляторна політика держави [Електронний ресурс] / А. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 113-114. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_113-114_5
|
13. |
Старостіна А. Маркетингові дослідження: визначення мети та практика розробки анкети (на прикладі ризиків споживачів на ринку вина) [Електронний ресурс] / А. Старостіна, В. Кравченко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2015. - Вип. 8. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2015_8_3
|
14. |
Старостіна А. Міжнародне економічне транскордонне співробітництво: суть, зміст, форми, суб'єкти [Електронний ресурс] / А. Старостіна, О. Бабанська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 9. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_9_3
|
15. |
Кравченко В. Еволюція теоретичних підходів до дослідження підприємницьких ризиків [Електронний ресурс] / В. Кравченко, А. Старостіна // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 9. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_9_4
|
16. |
Старостіна А. Український маркетинг:становлення та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / А. Старостіна // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 1. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_3
|
17. |
Старостіна А. І. Маркетинг персоналу як чинник управління підприємницькими структурами [Електронний ресурс] / А. І. Старостіна, В. А. Кравченко, Л. В. Пащук // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2012. - Вип. 27(1). - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2012_27(1)__16
|
18. |
Старостіна А. Сутність та практичне застосування методики конструювання категоріального апарату економічної науки (на прикладі понять "глобалізація" та "підприємницький ризик") [Електронний ресурс] / А. Старостіна, В. Кравченко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2011. - Вип. 128. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2011_128_3
|
19. |
Сухонос М. К. Методологічні аспекти профілювання місії програм розвитку комунальних підприємств [Електронний ресурс] / М. К. Сухонос, А. Ю. Старостіна // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 3(3). - С. 65-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_3(3)__18 Розглянуто методологічні аспекти процесу профілювання місії програм розвитку комунальних підприємств, управління розвитком яких базується на програмному менеджменті.
|
20. |
Старостіна А. Ю. Формування потенційних напрямів розвитку комунального підприємства з водопостачання та водовідведення [Електронний ресурс] / А. Ю. Старостіна // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 5(3). - С. 29-31 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_5(3)__9 Розглянуто механізм формування ряду альтернативних напрямів розвитку комунального підприємства з використанням SWOT-аналізу, а також можливість застосування матриці впливу альтернатив для вибору найбільш пріоритетного з них.
|
| |