Пошуковий запит: (<.>A=Сначов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Сначов М. П. Нормування виробничих запасів у структурних підрозділах залізниці [Електронний ресурс] / М. П. Сначов, Ю. С. Абакумова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2012. - Вип. 4. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2012_4_18
|
2. |
Сначов М. П. Управління фінансовими результатами залізниці в умовах її акціонування [Електронний ресурс] / М. П. Сначов, Я. О. Калашнік, В. В. Кошель, І. М. Ломтєва // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2013. - Вип. 5. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2013_5_15 Розглянуто шляхи вдосконалення управління фінансовими результатами та підвищення прибутковості залізниці за умов її акціонування.
|
3. |
Сначов М. П. Управління фінансовими ресурсами в інвестиційній діяльності залізничного транспорту [Електронний ресурс] / М. П. Сначов, І. В. Захаренко, І. М. Ломтєва // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2013. - Вип. 6. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2013_6_8 Розглянуто питання управління фінансовими ресурсами залізничного транспорту за умов його акціонування. Розглянуто можливі джерела фінансування інвестиційної діяльності залізничного транспорту, що спрямовані на найбільш ефективне оновлення застарілих основних засобів залізниць у процесі їх реформування на етапі акціонування. Запропоновано найбільш доцільні за сучасних економічних умов шляхи фінансування інвестиційної діяльності залізничного транспорту у разі переходу на його акціонерну форму господарювання. Визначено деякі механізми фінансування та покращання інвестиційної діяльності залізничного транспорту, наприклад, за рахунок прискорених методів амортизації основних засобів. Запропоновано конкретні джерела фінансування інвестиційної діяльності залізничного транспорту за умов його акціонування.
|
4. |
Кійко М. В. Розвиток наукової думки з питань управління фінансовими ресурсами [Електронний ресурс] / М. В. Кійко, І. М. Ломтєва, М. П. Сначов // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2011. - Вип. 1. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2011_1_15
|
5. |
Ляшенко І. О. Мотивація праці на залізничному транспорті в умовах його реформування [Електронний ресурс] / І. О. Ляшенко, М. П. Сначов // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2011. - Вип. 2. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2011_2_11
|
6. |
Ломтєва І. М. Фінансові аспекти поліпшення стану основних засобів залізниць України в умовах реформування [Електронний ресурс] / І. М. Ломтєва, М. П. Сначов, М. Ф. Стрюковатська // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2011. - Вип. 2. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2011_2_17
|
7. |
Сначов М. П. Реформування системи оподаткування суб’єктів малого підприємництва [Електронний ресурс] / М. П. Сначов, А. В. Вернюк // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 22. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_22_62
|
8. |
Сначов М. П. Особливості реформування системи оподаткування України [Електронний ресурс] / М. П. Сначов, Ю. В. Янушевська // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 22. - С. 274-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_22_63
|
9. |
Бараш Ю. С. Методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, М. П. Сначов, О. О. Матусевич, Х. В. Кравченко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 7. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_7_14 Розроблено методику щодо визначення економічної ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда. Для вирішення задач такого класу запропоновано нову методику, яка розроблена на основі концепції маржинального доходу з використанням графічного методу. Ця методика дозволить визначити раціональні зони курсування приміських поїздів для суттєвого зменшення збитковості приміських перевезень. На основі проведеного аналізу можна констатувати, що в роботі розроблено методику визначення ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда, що дозволить зменшити збитковість приміського сполучення на теренах України. Удосконалено методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування приміських поїздів за рахунок встановлення раціональної протяжності маршруту залежно від середньої дальності поїздки пасажирів та їх середньої кількості протягом звітного року, що дозволить суттєво знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність перевезень. Впровадження вказаної методики для визначення оптимальних зон курсування приміських поїздів дозволить АТ "Українські залізниці" суттєво знизити збитковість приміських перевезень, а місцевим органам влади на рівні мерій та області зменшити платежі за послуги приміських компаній або РПЧ.Розроблено методику щодо підвищення економічної ефективності функціонування окремого швидкісного пасажирського поїзда за розрахунок визначення беззбиткових зон його курсування. Для вирішення задач такого класу запропоновано нову методику, розроблену на основі беззбитковості діяльності швидкісних перевезень з використанням графічного методу. Ця методика надасть змогу визначити раціональні зони курсування швидкісних поїздів для ліквідації їх збитковості. На основі проведеного аналізу встановлено принципи визначення раціональної зони курсування швидкісних поїздів на певному напрямку руху - тобто межу за якою діяльність поїздів стає неефективною. Розроблено методику визначення ефективності функціонування окремого швидкісного поїзда, що дозволить зменшити збитковість курсування поїздів "Інтерсіті<^>+" на теренах України. Вдосконалено методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування швидкісних поїздів за рахунок встановлення беззбиткової зони курсування на певному маршруті залежно від доходів та питомих витрат Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК) від перевезення пасажирів на вказаному напрямку руху, що надасть змогу суттєво знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність діяльності швидкісної компанії. Впровадження вказаної методики для визначення оптимальних зон курсування швидкісних поїздів дозволить АТ "Українські залізниці" суттєво підвищити ефективність курсування швидкісних перевезень, а УЗШК поступово скоротити збитковість своєї діяльності.
|
10. |
Сначов М. П. Удосконалення мотивації праці в умовах акціонування залізниці [Електронний ресурс] / М. П. Сначов, О. О. Зелинська, І. М. Ломтєва, Т. М. Штоколова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 9. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_9_18 Внаслідок низки негативних процесів заробітна плата перестала виконувати стимулюючу функцію. Існуючі в Україні системи мотивації праці та її оплати на залізничному транспорті не відповідають вимогам соціально орієнтованої ринкової економіки й свідчить про відсутність чітко налагодженого механізму взаємодії усіх основних елементів, тому виникає необхідність пошуку шляхів її удосконалення. Мета роботи - дослідження підходів щодо покращання мотивації трудової діяльності працівників унаслідок удосконалення систем оплати праці за умов акціонування залізниці. Для розв'язання проблем організації праці та її оплати описано такі підходи до мотивації трудової діяльності на залізниці, як: грейдування, система участі працівників у прибутку підприємства та соціальний пакет. У ході акціонування Укрзалізниця має побудувати свою систему мотивації праці, яка б повною мірою враховувала особливості її діяльності, а також мотивувала до підвищення продуктивності праці з кінцевою метою - забезпечити зовнішню конкурентоспроможність. Використання запропонованих систем мотивації трудової діяльності надасть змогу створити налагоджену й ефективну систему організації праці та її оплати для підвищення продуктивності праці та покращання ефективності виробництва на Укрзалізниці.
|
11. |
Сначов М. П. Особливості фінансування діяльності залізниці в умовах акціонування [Електронний ресурс] / М. П. Сначов, І. М. Ломтєва, І. О. Рогожина, Л. В. Дегальцева, Г. М. Фрунза // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 9. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_9_19 Критичний рівень фінансового стану залізниці України, необхідність технологічної модернізації та впровадження інновацій в галузі потребують значних інвестицій. Досліджено можливі джерела залучення фінансових ресурсів, необхідних для розвитку залізничного транспорту (ЗТ) в Україні, зокрема, під час акціонування залізничної галузі. Дослідження на основі аналізу існуючих джерел фінансування діяльності корпорацій закордоном та на підприємствах України. Проведено аналіз ефективних джерел формування фінансових ресурсів, необхідних для модернізації ЗТ в Україні. Впровадження вказаних підходів надасть змогу обгрунтувати економічну доцільність і пропорції внутрішнього та зовнішнього джерел фінансування ЗТ за умов його акціонування.
|
12. |
Бенькович А. Є. Оптимізація витрат діяльності на підприємстві [Електронний ресурс] / А. Є. Бенькович, І. М. Ломтєва, М. П. Сначов // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2017. - Вип. 13. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2017_13_3 Мета роботи - систематизація теоретичних основ управління витратами та практичних рекомендацій щодо напрямів оптимізації витрат діяльності на підприємстві за сучасних умов. У ході дослідження цієї теми застосовано системний підхід, методи узагальнення та раціонального вирішення проблем. Розглянуто шляхи та методи оптимізації витрат на підприємстві, що дозволяє ефективніше використовувати його ресурси, знизити собівартість продукції та максимізувати прибуток. На основі вивчення наукових та методичних джерел та на базі аналізу витрат і прибутку розроблено заходи щодо оптимізації витрат на підприємстві. Такі заходи дозволять збільшити обсяг продажів і знизити собівартість продукції, що надасть можливість підприємству вкладати вивільнені засоби в розвиток та розширення власного виробництва, а це, у свою чергу, сприятиме впровадженню нової техніки, підвищенню ефективності виробництва та зростанню рівня прибутковості підприємства в цілому. Практична значимість одержаних результатів полягає в можливості їх використання керівниками, менеджерами різних ланок для прийняття науково обурунтованих рішень щодо перспективного розвитку підприємства.
|
13. |
Ломтєва І. М. Особливості управління запасами в структурних підрозділах публічного акціонерного товариства у галузі залізничного транспорту [Електронний ресурс] / І. М. Ломтєва, К. П. Синиця, М. П. Сначов // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2017. - Вип. 13. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2017_13_10 Розглянуто пошуки шляхів удосконалення управління запасами публічного акціонерного товариства, створеного у галузі залізничного транспорту в процесі проведення подальших процедур його акціонування. Для вирішення завдань такого класу в роботі запропоновано застосувати в залізничних підрозділах оптимізацію запасів за моделлю EOQ, методами XYZ-аналізу і ABC-аналізу. Наведено методичний підхід, який розглядає проблему оптимізації виробничих запасів на основі мінімізації сукупних операційних витрат на їх постачання та зберігання. Формування власних фінансових ресурсів залізничного транспорту із зовнішніх джерел при акціонуванні може забезпечити залізничному підприємству необхідні суми фінансування майбутніх перетворень, у тому числі й у частині запасів. Управління запасами має бути спрямоване на визначення їх оптимального обсягу та зниження витрат, пов'язаних з їх утриманням. Основні моделі управління запасами базуються на певних припущеннях та не враховують обмеженості терміну придатності як сировини, так і кінцевого продукту, що в загальному випадку призводить до збільшення витрат на зберігання запасів та непродуктивних витрат. Впровадження розглянутих методів оптимізації запасів на залізниці дозволить зменшити поточні затрати в частині запасів та збільшити прибуток як основу внутрішніх власних фінансових ресурсів залізничного підприємства.
|
14. |
Сначов М. П. Особливості застосування системи АВС-калькулювання для обліку затрат [Електронний ресурс] / М. П. Сначов, І. М. Ломтєва // Modern economics. - 2020. - № 20. - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2020_20_41
|
15. |
Ломтєва І. М. Використання концепції маржинального доходу для управління фінансовими ресурсами залізниці в умовах реформування залізничного транспорту [Електронний ресурс] / І. М. Ломтєва, М. П. Сначов // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна "Проблеми економіки транспорту". - 2012. - Вип. 3. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2012_3_12
|
16. |
Бенькович А. Є. Управління витратами та їх оптимізація на промисловому підприємстві [Електронний ресурс] / А. Є. Бенькович, І. М. Ломтєва, М. П. Сначов // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - № 58 (спец. вип.). - С. 249-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2017_58__139
|
17. |
Ломтєва І. М. Управління запасами на підприємствах залізничного транспорту [Електронний ресурс] / І. М. Ломтєва, М. П. Сначов, К. П. Синиця // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - № 58 (спец. вип.). - С. 266-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2017_58__149
|