Пошуковий запит: (<.>A=Скрипник Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Горкун В. В. Використання оптичних перетворювачів для підвищення точності просторового позиціонування об’єктів та механізмів [Електронний ресурс] / В. В. Горкун, Ю. О. Скрипник, К. Л. Шевченко // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Технічні науки. - 2013. - № 3. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2013_3_12
|
2. |
Скрипник Ю. В. Вивчення стоматологічного статусу дітей із важкими вадами мовлення [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник // Новини стоматології. - 2013. - № 3. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ns_2013_3_14 Зазначено, що найефективнішим методом покращення здоров'я зубів у дітей із важкими розладами мовлення є створення профілактичної програми стоматологічних захворювань.
|
3. |
Василенко М. П. Інтегрована система контролю параметрів навколишнього середовища [Електронний ресурс] / М. П. Василенко, Ю. О. Скрипник // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_9
|
4. |
Куценко В. П. Новий підхід до електропункторної діагностики [Електронний ресурс] / В. П. Куценко, Ю. А. Скрипник, Н. Ф. Трегубов, К. Л. Шевченко // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2010. - № 1. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2010_1_19
|
5. |
Скрипник Ю. В. Лікування карієсу зубів хіміко-механічним методом у дітей із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник, І. І. Якубова // Новини стоматології. - 2013. - № 4. - С. 84-86 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ns_2013_4_21
|
6. |
Скрипник Ю. В. Oбґрунтування застосування зубної пасти з комплексом Amifluor® у дітей із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник, І. І. Якубова // Современная стоматология. - 2013. - № 5. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2013_5_13
|
7. |
Скрипник Ю. В. Изучение распространенности кариеса постоянных зубов у детей с лег-кой степенью снижения интеллекта [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник, И. И. Якубова, В. И. Скрипник // Вісник стоматології. - 2010. - № 2. - С. 37-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2010_2_42
|
8. |
Скрипник Ю. В. Ефективність програми гігієнічного виховання і навчання у стоматолога для дітей із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник // Вісник стоматології. - 2012. - № 3. - С. 118-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2012_3_35 Програма гігієнічного виховання та навчання у стоматолога для дітей із затримкою психічного розвитку включає проведення лікарем-стоматологом мультимедійної лекції з батьками, вихователями, логопедами і психологами. Програма складалася з етапів: інформаційний етап, етап фахових дій, етап формування гігієнічних навиків. Уроки гігієнічного навчання проходили в ігровій формі, із використанням відеофільмів, спектаклів, муляжів для демонстрації практичних навичок. Контроль якості гігієнічного навчання повинен проводитись у формі "покажи", а не "розкажи", вибір "за зразком", відтворення дії дорослого.
|
9. |
Скрипник Ю. О. Прилад для оцінки властивостей текстильних матеріалів за їх електричними параметрами [Електронний ресурс] / Ю. О. Скрипник, М. П. Василенко, І. Ю. Скрипник // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 1. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_1_12
|
10. |
Скрипник Ю.А. Измерение коэффициента отражения в шумовых электромагнитных полях [Електронний ресурс] / Ю.А. Скрипник, А.Ф. Яненко, К.Л. Шевченко, А.А. Ваганов // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2011. - Вип. 44. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_rr_2011_44_15
|
11. |
Яненко О. П. Вузькосмуговий модуляційний радіометр - спектроаналізатор [Електронний ресурс] / О. П. Яненко, Ю. А. Скрипник, В. П. Куценко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2011. - Вип. 47. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_rr_2011_47_14
|
12. |
Скрипник Ю. Д. Невербальні засоби вираження ввічливості в корейській мові [Електронний ресурс] / Ю. Д. Скрипник // Східний світ. - 2006. - № 2. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2006_2_20
|
13. |
Скрипник Ю. В. Ефективність лікувально-профілактичного комплексу для профілактики захворювань твердих тканин зубів у дітей із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник, І. І. Якубова // Современная стоматология. - 2014. - № 5. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2014_5_12 Наведено результати ефективності лікувально-профілактичного комплексу для дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Мета роботи - вивчення ефективності запропонованого лікувально-профілактичного комплексу для профілактики захворювань твердих тканин зубів у дітей із ЗПР. Під спостереженням перебували 27 дітей віком 5 - 6 років з діагнозом ЗПР та 21 дитина I - II групи здоров'я без діагнозу ЗПР. Вивчено розповсюдженість карієсу постійних зубів у дітей, мінеральний склад ротової рідини. Доведено, що досліджений лікувально-профілактичний комплекс є ефективним під час профілактики карієсу зубів у дітей із ЗПР. Висновки: запроваджений комплекс профілактичних заходів сприяє значному збільшенню вмісту загального кальцію в ротовій рідині, що є основним чинником, який визначає посилення процесів ремінералізації емалі зубів. Цей комплекс здатний забезпечити стабільний карієспрофілактичний ефект, що надає змогу рекомендувати його для застосування за наведеною схемою в комплексному методі профілактики карієсу зубів у дітей дошкільного віку із ЗПР.
|
14. |
Скрипник Ю. С. Концепція хвороби та її формальне вираження у творі Авла Корнелія Целься "De medicina" [Електронний ресурс] / Ю. С. Скрипник // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2014. - Вип. 26. - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2014_26_26
|
15. |
Скрипник Ю. В. Кредитна підтримка аграрних формувань [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2015_1_34
|
16. |
Скрипник Ю. С. Лексична репрезентація концепту "хвороба" в латинській мові [Електронний ресурс] / Ю. С. Скрипник // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 47(2). - С. 327-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_47(2)__39
|
17. |
Скрипник Ю. В. Рекомендації про створення алгоритму надання стоматологічної допомоги дітям із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник, Т. О. Бучинська, І. І. Якубова // Современная стоматология. - 2016. - № 1. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2016_1_18 Надання стоматологічних послуг під час лікування дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) є досить складною й водночас важливою частиною професійних обов'язків стоматолога. Для ефективного надання стоматологічних послуг лікар має ураховувати психофізіологічні особливості таких дітей. Необхідно мати чіткий алгоритм лікування стоматологічних захворювань саме для такого контингенту дітей. На сьогодні існують рекомендації та різні програми надання стоматологічної допомоги дітям із ЗПР, але вони недостатньо ефективні, що спонукає до подальшого вивчення цього питання з метою покращання стоматологічного статусу й оптимізації методів стоматологічного лікування такої категорії дітей. Мета роботи - сформулювати підходи до створення алгоритмів надання стоматологічної допомоги дітям із ЗПР, ураховуючи особливості їх поведінкових реакцій та стану органів і тканин порожнини рота. Пошук літератури відбувався в бібліотечних джерелах у пошуковій системі PubMed за ключовими словами: children, mental retardation, dental care, special methods of communication, prevention programs, oral hygiene. Створено алгоритм стоматологічного лікування та рекомендацій про контроль поведінки дітей із затримкою психічного розвитку з урахуванням їх психофізіологічних особливостей. Висновки: надання стоматологічних послуг під час лікування дітей із ЗПР є важливою частиною професійних обов'язків стоматолога. Стоматологи повинні приймати на себе відповідальність і запропонувати свої послуги у разі надання допомоги під час лікування стоматологічних захворювань дітей з ЗПР. Усі ці зусилля не можуть бути фінансово прибутковими, але безумовно є дуже корисними з точки зору покращання здоров'я порожнини рота таких пацієнтів.
|
18. |
Скрипник Ю. В. Поширеність карієсу зубів у дітей із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник, І. І. Якубова, Н. С. Ісаєва // Профілактична та дитяча стоматологія. - 2016. - № 1. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptdc_2016_1_8 Мета роботи - провести аналіз даних стоматологічної захворюваності у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) на підставі даних різних дослідників для їх врахування при розробці схем профілактики основних стоматологічних захворювань у дітей цієї групи. Вивчення фахової літератури щодо поширеності карієсу зубів у дітей із ЗПР. З'ясовано, що ЗПР як синдром зустрічається значно частіше, є поліетіологічним і може супроводжувати ураження центральної нервової системи, епілепсію та епілептичні енцефалопатії, спадкові та хромосомні хвороби, аутистичні розлади, зниження зорової і слухової функцій та ін. За відсутності зворотного розвитку до 6 - 7 років ЗПР переходить в розумову відсталість. Психологічні, поведінкові особливості цих дітей необхідно враховувати при наданні стоматологічної допомоги, навчанні гігієні порожнини рота, плануванні профілактичних програм. Дані численних досліджень щодо поширеності карієсу зубів у дітей із ЗПР, що супроводжується іншою патологією, є суперечливими і потребують подальшого вивчення. Висновки: у дітей із ЗПР уповільнений процес оволодіння знаннями, що знижує розвиток пізнавальної та мовно-розумової діяльності, і як наслідок, позбавляє їх можливості навчитися гігієні порожнини рота за методиками, розробленими для здорових дітей. Необхідне подальше вивчення цього питання з метою покращання стоматологічного статусу, оптимізації методів лікування, організації гігієнічного навчання і вибору засобів гігієни порожнини рота для дітей із ЗПР.
|
19. |
Иванов М. А. Электронный спектр неупорядоченной бинарной линейной цепочки [Електронний ресурс] / М. А. Иванов, В. С. Молодид, Ю. В. Скрипник // Физика низких температур. - 2011. - Т. 37, № 8. - С. 879-888. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2011_37_8_10 В рамках модели сильной связи проведены численные расчеты одноэлектронных спектров длинных неупорядоченных двухкомпонентных линейных цепочек и определена общая структура спектра. Показано, что в области локализованного уровня спектр имеет четкую иерархию и свойства самоподобия, характерные для фракталов. Определено распределение интервалов между уровнями внутри квазинепрерывного спектра и показано, что это распределение носит случайный экспоненциальный характер без провала в области малых интервалов. Найдено изменение общего вида плотности состояний в квазинепрерывной области спектра. Показано, что появляются серии особенностей, состоящих из резонансных минимумов и максимумов, которые сгущаются к краям зоны. С ростом разности энергетических уровней компонент такие особенности постепенно превращаются в запрещенные зоны с ширинами, линейно зависящими от концентрации. Установлено, что положения этих особенностей не зависят от параметров компонент и их концентрации, а определяются собственными энергиями коротких цепочек атомов основного компонента. Найдена также общая структура спектра при соизмеримой концентрации разных атомов.
|
20. |
Скрипник Ю. В. Об эквивалентности двух моделей вакансии в применении к электронному спектру материалов с сотовой решеткой [Електронний ресурс] / Ю. В. Скрипник, В. М. Локтев // Физика низких температур. - 2016. - Т. 42, № 8. - С. 863-869. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2016_42_8_10 На основе метода сильной связи рассмотрена задача о функции Грина для содержащего вакансию материала с сотовой структурой кристаллической решетки. Проанализированы известные и сравнительно часто используемые модели для описания единичной вакансии и аналитически продемонстрирована их эквивалентность. Показано также, что вклады в плотность квазичастичных состояний от обеих подрешеток сотовой решетки совершенно одинаковы, за исключением нулевой энергии, независимо от того, в какой из подрешеток находится вакансия.
|
| |