Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (77)Журнали та продовжувані видання (168)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (190)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скиба М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Хмельницький національний університет.


Вісник Хмельницького національного університету : Технічні науки : наук. журн. / Хмельниц. нац. ун-т. – Хмельницький: Вид-во ХНУ, 1997. - Виходить раз на два місяці. - ISSN 2307-5732. - ISSN 2226-9150

Додаткові відомості та надходження

2.

Скиба М. М. 
Медіазнання соціального педагога [Електронний ресурс] / М. М. Скиба // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(4). - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(4)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.357 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Скиба М. М. 
Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / М. М. Скиба. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_6_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Скиба М. М. 
Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів [Електронний ресурс] / М. М. Скиба, Т. Д. Щербан // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 21. - С. 670-681. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_21_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.012 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Скиба М. 
Шляхи вдосконалення інституційного забезпечення розвитку підприємництва: досвід ЄС [Електронний ресурс] / М. Скиба // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2013. - № 2. - С. 107-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2013_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.287 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Скиба М. 
Стимулювання інноваційної діяльності в контексті посткризового відновлення економіки України [Електронний ресурс] / М. Скиба // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - № 2. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2011_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.749 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Синюк О. М. 
Зменшення витрат електроенергії для частотно-імпульсних приводів [Електронний ресурс] / О. М. Синюк, М. Є. Скиба // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2013. - № 6. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2013_6_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.213 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Скиба М. 
Філософсько-аксіологічний вимір національної ідеї в контексті еволюційної динаміки буття [Електронний ресурс] / М. Скиба // Етнічна історія народів Європи. - 2001. - Вип. 9. - С. 44–48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2001_9_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.024 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Скиба М. 
Рецензія на навчальний посібник професора кафедри етнології та краєзнавства Київського національного університету імені Тараса Шевченка д.і.н. Борисенко В.К. "Традиції і життєдіяльність етносу. На матеріалах святково-обрядової культури українців" [Електронний ресурс] / М. Скиба // Етнічна історія народів Європи. - 2001. - Вип. 10. - С. 98–99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2001_10_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 115.54 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Покришка Д. 
Депозитарна система в Україні, проблеми та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Д. Покришка, О. О. Собкевич, М. Скиба, І. Ус // Ринок цінних паперів України. Вісник Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. - 2010. - № 5-6. - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2010_5-6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.268 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Скиба М. Є. 
Культурологічні та морально-етичні проблеми виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / М. Є. Скиба // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 293-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.287 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Скиба М. В. 
Удосконалення механізму державного регулювання інноваційних процесів в Україні як передумова європейської інтеграції [Електронний ресурс] / М. В. Скиба // Теорія та практика державного управління. - 2008. - Вип. 3. - С. 439-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2008_3_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.276 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Скиба М. В. 
Основні напрями державного регулювання освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Скиба // Ефективність державного управління. - 2014. - Вип. 38. - С. 230-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2014_38_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.718 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Скиба М. Є. 
Структурно-механічна модель полімерних виробів, отриманих литтям під тиском [Електронний ресурс] / М. Є. Скиба, О. М. Синюк // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2014. - № 6. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2014_6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 520.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Скиба М. 
Структура ойкумени [Електронний ресурс] / М. Скиба // Сучасне мистецтво. - 2010. - Вип. 7. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_myst_2010_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.262 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Скиба М. 
Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) [Електронний ресурс] / М. Скиба // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_11
Актуалізовано необхідність формування у молодого покоління екологічної культури й екологічних переконань. Висвітлено характерні особливості екологічних понять як засобу природоохоронної освіти. Наведено державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів за програмою з природознавства. Розкрито методи та методичні прийоми формування у школярів екологічних понять і визначено групи понять, що розглядаються у процесі вивчення природознавства у V класі. Підкреслено значення екологічних знань для формування екологічної культури учнів і вироблення вмінь природоохоронної діяльності.Актуализирована необходимость формирования у молодого поколения экологической культуры и экологических убеждений. Освещены характерные особенности экологических понятий как средства природоохранного образования. Представлены государственные требования к уровню общеобразовательной подготовки учащихся по программе природоведения. Раскрыты методы и методические приемы формирования у школьников экологических понятий и определены группы понятий, рассматриваемых в процессе изучения природоведения в V классе. Подчеркнуто значение экологических знаний для формирования экологической культуры учащихся и выработки умений природоохранной деятельности.In the article there are the most effective methods and techniques of the formation of the ecological concepts of pupils in the process of learning natural science. The article stressed the importance of ecological knowledge for the formation of ecological culture of young people, development of skills of environmental activities.Окреслено ефективні методи та прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у VI класі. Розглянуто групи екологічних понять. Систематизовано основні екологічні поняття, що формуються в процесі вивчення курсу "Природознавство" в VI класі. Проаналізовано наявні посібники з природознавства на предмет застосування різних методів та прийомів формування екологічних знань та умінь учнів. Наведено приклади завдань для формування екологічних понять, а також закріплення й розвитку знань. Зазначено, що найбільш доцільними методами та методичними прийомами під час вивчення курсу "Природознавство" є бесіди, спостереження, демонстрування відеофільмів, ілюстрацій, постановка проблемних запитань, творчі завдання, заповнення таблиць,виконання практичних робіт. Наголошено на ефективності проведення позакласних заходів для поглиблення та розширення екологічних знань, таких як конкурс малюнків на екологічну тему, проведення тематичних свят.Очерчены методы и приемы формирования у школьников экологических понятий в процессе изучения естествознания в VI классе. Рассмотрены группы экологических понятий. Систематизированы основные экологические понятия, которые формируются в процессе изучения курса "Естествознание" в VI классе. Проанализированы имеющиеся пособия по естествознанию на предмет применения различных методов и приемов формирования экологических знаний и умений учащихся. Приведены примеры задач для формирования экологических понятий, а также закрепления и развития знаний. Отмечено, что наиболее целесообразными методами и методическими приемами при изучении курса "Естествознание" являются беседы, наблюдения, демонстрации видеофильмов, иллюстраций, постановка проблемных вопросов, творческие задания, заполнение таблиц, выполнение практических работ. Отмечена эффективность проведения внеклассных мероприятий для углубления и расширения экологических знаний, таких как конкурс рисунков на экологическую тему, проведение тематических праздников.Are outlined methods and techniques of forming a school of environmental concepts in the study of natural science in the VI class. The groups of ecological concepts. Systematized the basic ecological concepts, which are formed during the course, "Natural Science" in the VI class. Analyzed the available benefits in the natural sciences for the application of various methods and techniques in the formation of environmental knowledge and skills of students. Examples of the problems for the formation of ecological concepts, as well as consolidate and build knowledge. It is noted that the most appropriate methods and instructional techniques in the study course "Natural" are interviews, observations, demonstrations, videos, artwork, statement of problem issues, creative assignments, filling out tables, a number of case work. Marked efficacy of extra-curricular activities to enhance and expand environmental awareness, such as a drawing competition on environmental issues, thematic festivals.
Попередній перегляд:   Завантажити - 766.111 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Скиба М. 
Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) [Електронний ресурс] / М. Скиба // Рідна школа. - 2011. - № 8-9. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_8-9_10
Актуалізовано необхідність формування у молодого покоління екологічної культури й екологічних переконань. Висвітлено характерні особливості екологічних понять як засобу природоохоронної освіти. Наведено державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів за програмою з природознавства. Розкрито методи та методичні прийоми формування у школярів екологічних понять і визначено групи понять, що розглядаються у процесі вивчення природознавства у V класі. Підкреслено значення екологічних знань для формування екологічної культури учнів і вироблення вмінь природоохоронної діяльності.Актуализирована необходимость формирования у молодого поколения экологической культуры и экологических убеждений. Освещены характерные особенности экологических понятий как средства природоохранного образования. Представлены государственные требования к уровню общеобразовательной подготовки учащихся по программе природоведения. Раскрыты методы и методические приемы формирования у школьников экологических понятий и определены группы понятий, рассматриваемых в процессе изучения природоведения в V классе. Подчеркнуто значение экологических знаний для формирования экологической культуры учащихся и выработки умений природоохранной деятельности.In the article there are the most effective methods and techniques of the formation of the ecological concepts of pupils in the process of learning natural science. The article stressed the importance of ecological knowledge for the formation of ecological culture of young people, development of skills of environmental activities.Окреслено ефективні методи та прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у VI класі. Розглянуто групи екологічних понять. Систематизовано основні екологічні поняття, що формуються в процесі вивчення курсу "Природознавство" в VI класі. Проаналізовано наявні посібники з природознавства на предмет застосування різних методів та прийомів формування екологічних знань та умінь учнів. Наведено приклади завдань для формування екологічних понять, а також закріплення й розвитку знань. Зазначено, що найбільш доцільними методами та методичними прийомами під час вивчення курсу "Природознавство" є бесіди, спостереження, демонстрування відеофільмів, ілюстрацій, постановка проблемних запитань, творчі завдання, заповнення таблиць,виконання практичних робіт. Наголошено на ефективності проведення позакласних заходів для поглиблення та розширення екологічних знань, таких як конкурс малюнків на екологічну тему, проведення тематичних свят.Очерчены методы и приемы формирования у школьников экологических понятий в процессе изучения естествознания в VI классе. Рассмотрены группы экологических понятий. Систематизированы основные экологические понятия, которые формируются в процессе изучения курса "Естествознание" в VI классе. Проанализированы имеющиеся пособия по естествознанию на предмет применения различных методов и приемов формирования экологических знаний и умений учащихся. Приведены примеры задач для формирования экологических понятий, а также закрепления и развития знаний. Отмечено, что наиболее целесообразными методами и методическими приемами при изучении курса "Естествознание" являются беседы, наблюдения, демонстрации видеофильмов, иллюстраций, постановка проблемных вопросов, творческие задания, заполнение таблиц, выполнение практических работ. Отмечена эффективность проведения внеклассных мероприятий для углубления и расширения экологических знаний, таких как конкурс рисунков на экологическую тему, проведение тематических праздников.Are outlined methods and techniques of forming a school of environmental concepts in the study of natural science in the VI class. The groups of ecological concepts. Systematized the basic ecological concepts, which are formed during the course, "Natural Science" in the VI class. Analyzed the available benefits in the natural sciences for the application of various methods and techniques in the formation of environmental knowledge and skills of students. Examples of the problems for the formation of ecological concepts, as well as consolidate and build knowledge. It is noted that the most appropriate methods and instructional techniques in the study course "Natural" are interviews, observations, demonstrations, videos, artwork, statement of problem issues, creative assignments, filling out tables, a number of case work. Marked efficacy of extra-curricular activities to enhance and expand environmental awareness, such as a drawing competition on environmental issues, thematic festivals.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.797 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Скиба М. В. 
Необхідність активізації інноваційної діяльності як чинника стійкого розвитку економіки України [Електронний ресурс] / М. В. Скиба // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 21. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_21_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Скиба М. В. 
Теоретико-методологічні засади інституціональних змін в економіці [Електронний ресурс] / М. В. Скиба // Економіка та держава. - 2012. - № 12. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_12_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Скиба М. В. 
Сутність та роль держави: інституціональний аспект [Електронний ресурс] / М. В. Скиба // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2014. - Вип. 24. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2014_24_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.134 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського