Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скарга О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Скарга О. О. 
Вплив мегатрендів на розвиток сфери послуг [Електронний ресурс] / О. О. Скарга // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 13. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.807 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Скарга О. О. 
Напрями інтеграції України в світовий ринок туристичних послуг в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. О. Скарга // Економічний простір. - 2018. - № 130. - С. 36-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_130_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.176 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Скарга О. О. 
Концептуальні засади забезпечення міжнародної конкурентоспроможності туристичної компанії в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. О. Скарга // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 435-442. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_3_71
Мета роботи - визначення концептуально-стратегічних засад забезпечення міжнародної конкурентоспроможності туристичного підприємства. В результаті дослідження було розглянуто сутність і значення управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства в умовах глобалізації. Визначено чинники формування конкурентних переваг підприємства, а також фактори, що визначають конкурентоспроможність туристичного продукту. Виявлено основні аспекти формування якості надання послуг. На основі проведеного дослідження сформовано концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій, що являє собою поєднання традиційних шляхів комунікаційної активності з єдиною синхронізованою комунікацією, орієнтованою на встановлення багатоканальних відносин із різними цільовими аудиторіями, для кожної з яких слід підбирати власну маркетингову модель. Застосування цієї концепції дозволить оптимальним чином підібрати засоби комунікації і забезпечити більш результативну реалізацію туристичного продукту на міжнародному ринку туристичних послуг, що сприятиме переростанню компаніями локального статусу та набуття ними самостійної значущості у загальносвітовому масштабі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 534.302 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Скарга О. О. 
До питання про трудоресурсне забезпечення туристичної галузі [Електронний ресурс] / О. О. Скарга, О. П. Кушнаренко // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 33. - С. 342-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2017_33_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 869.413 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Скарга О. О. 
Сучасні тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. О. Скарга // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2016. - Вип. 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2016_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 535.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Скарга О. О. 
Транснаціоналізація ринку туристичних послуг на етапі глобалізації: концептуально-організаційний аспект [Електронний ресурс] / О. О. Скарга // Проблеми економіки. - 2020. - № 2. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2020_2_8
Мета роботи - виявлення змістовно-концептуальних засад транснаціоналізації ринку туристичних послуг на етапі глобалізації світогосподарських відносин. Досліджено фактори інтернаціоналізації сфери послуг. Проаналізовано загальну структуру міжнародного ринку туристичних послуг. Виділено передумови транснаціоналізації ринку туристичних послуг (міжнародний туризм є переміщенням споживачів туристичних послуг; особливості розрахунку прибутку від міжнародного туризму; туристичний бізнес дає швидкий економічний ефект і потребує участі значної кількості робочої сили; витрати іноземних туристів в країні перебування мають потрійний вплив на економіку). Розглянуто основні форми діяльності ТНК у сфері туристичних послуг (дублювання моделі ведення бізнесу; мультилокальна стратегія; глобальна стратегія; транснаціональна стратегія). Запропоновано визначення транснаціоналізації ринку туристичних послуг, відповідно до якого - це процес концентрації виробництва у сфері міжнародного туризму в адміністративно-правовому, інноваційно-інвестиційному, просторово- територіальному, соціально-економічному вимірах через формування транснаціональних туристичних корпорацій, які створюють нове конкурентне середовище на міжнародному ринку туристичних послуг через реалізацію комплексу заходів стратегічного, поточного, організаційного характеру. Розроблено концептуальну схему транснаціоналізації ринку туристичних послуг, у рамках якої визначено систему заходів щодо розвитку процесу транснаціоналізації ринку туристичних послуг, ідентифіковано результати транснаціоналізації ринку туристичних послуг (вирівнювання якості життя країн - учасників міжнародного співробітництва у туристичній сфері; активізація економічної діяльності периферійних територій; диверсифікація розвитку світової сфери послуг та ін.).Досліджено процеси транснаціоналізації ринку туристичних послуг в умовах глобалізації. Мета - розвиток теоретико-методологічних основ дослідження міжнародного ринку туристичних послуг та розробка науково-практичних рекомендацій щодо розвитку міжнародного ринку туристичних послуг з урахуванням впливу процесів транснаціоналізації та глобалізації. Запропоновано застосування галузево-адаптаційного підходу до управління діяльністю транснаціональних туристичних компаній; розроблено концептуальну схему транснаціоналізації ринку туристичних послуг; обґрунтовано необхідність вироблення принципово нового напряму стратегічної політики транснаціональних туристичних компаній – політики інтегрованої туристичної взаємодії і розроблено структурно-функціональну схему інтегрованих туристичних взаємодій на міжнародному ринку туристичних послуг; поглиблено теоретичні засади дослідження глобалізації через визначення її додаткових ознак і обґрунтовано, що ТНК модифікують традиційний міжнародний поділ праці, спричиняючи нову його форму – міжкорпоративний поділ праці. Розроблено структурну схему формування якості надання турпослуг на міжнародному ринку туристичних послуг; розвинуто понятійно-категоріальний апарат дослідження транснаціоналізації у частині визначення понять "транснаціональна корпорація" і "транснаціоналізація ринку туристичних послуг".
Попередній перегляд:   Завантажити - 669.889 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Скарга О. О. 
Теоретичні засади розвитку ринку туристичних послуг у системі світового ринку послуг [Електронний ресурс] / О. О. Скарга, Ю. Є. Сорока // Бізнес Інформ. - 2021. - № 5. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_5_9
Одним із найбільш суттєвих структурних зрушень в економіці є швидкозростаюче значення сфери послуг. Поступово вона набуває все більш важливого значення в сучасному світовому господарстві та перетворюється в домінуючу галузь національної економіки. Сфері послуг властиві такі особливості, як високий динамізм, вища норма прибутку, висока швидкість обороту капіталу, а також коротші строки окупності інвестицій порівняно з багатьма товарними секторами виробництва. Також простежується постійне зростання ролі міжнародного туризму, який має практично невичерпний потенціал до розвитку та є перспективним напрямком соціально-економічного розвитку країн. Туристична діяльність здійснює мультиплікативний ефект, стимулюючи розвиток інших галузей. Мета роботи - аналіз сутності й основних аспектів розвитку ринку туристичних послуг у системі світового ринку. У результаті дослідження було розглянуто сутність і значення світового ринку послуг, визначено його структуру та специфічні риси. Досліджено сутність та особливості ринку туристичних послуг. Розглянуто сутність, функції та класифікацію туристичних послуг. Виявлено основні чинники, що сприяють і перешкоджають розвитку міжнародного туризму. Встановлено напрямки впливу міжнародного туризму на економічний розвиток. На основі аналізу чинників, що спонукають іноземні та вітчизняні компанії надавати туристичні послуги, та специфічних ознак ринку туристичних послуг зроблено висновок, що туристичні послуги чітко визначають ринок споживача. На основі проведеного дослідження визначено основні аспекти розвитку ринку туристичних послуг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.372 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського