Пошуковий запит: (<.>A=Скалозуб В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Андрющенко В. А. Прогнозирование показателей движения вагонов иностранных собственников на основе нечетких моделей исходных данных [Електронний ресурс] / В. А. Андрющенко, В. В. Скалозуб, В. В. Великодный, С. Ю. Цейтлин // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 1. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_1_17
|
2. |
Евдомаха Г. В. Режимы ведения пассажирских поездов с учетом случайного напряжения в тяговой сети и переменных тарифов оплаты электроэнергии [Електронний ресурс] / Г. В. Евдомаха, Ю. Н. Ивченко, В. В. Скалозуб, К. Г. Железнов, В. А. Литвин, А. П. Иванов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2004. - Вип. 3. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2004_3_15
|
3. |
Скалозуб В. В. Модели и методы для решения обобщенной транспортной задачи с учетом интересов множества собственников грузовых вагонных парков [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, О. В. Солтысюк, В. В. Скалозуб // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 6. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_6_13
|
4. |
Пшинько А. Н. Оценка инновационности проектов/программ для анализа их адаптивности [Електронний ресурс] / А. Н. Пшинько, И. А. Гордеева, В. В. Скалозуб // Управління розвитком складних систем. - 2012. - Вип. 12. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2012_12_18
|
5. |
Скалозуб В. В. Моделирование и прогнозирование процессов на основе обобщенного логистического отображения [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, В. Е. Белозёров, И. В. Клименко, Б. Б. Белый // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_11 Цель исследований - построение модели обобщенного логистического отображения и оценка возможностей ее использования для формирования математического описания, а также проведение оперативных прогнозов параметров сложных динамических процессов, описываемых временными рядами. Результаты исследований получены на основе математического и имитационного моделирования нелинейных систем с использованием инструментария хаотической динамики. Предложена модель обобщенного логистического отображения, которая применяется для интерпретации характеристик динамических процессов. Рассмотрены некоторые примеры представления процессов на основе обобщенного логистического отображения при вариациях величин параметров модели. Предложены процедуры моделирования и интерпретации данных об исследуемых процессах, представленных временными рядами, а также оперативного прогнозирования их параметров, использующие модели обобщенного логистического отображения. Предложены усовершенствованная математическая модель и обобщенное логистическое отображение, предназначенные для исследования нелинейных дискретных динамических процессов. Проведенные с использованием обобщенного логистического отображения исследования процессов железнодорожного транспорта, в частности по оценке параметров вагонопотоков, свидетельствуют о значительных возможностях его применения на практике для решения задач анализа, моделирования и прогнозирования сложных нелинейных дискретных динамических процессов. Предложенная модель может использоваться при учете условий неопределенности, нерегулярности, проявления хаотической природы технических, экономических и других процессов, в том числе, железнодорожного транспорта.
|
6. |
Жуковицький І. В. Моделювання процесу оперативного планування роботи локомотивного парку і локомотивних бригад [Електронний ресурс] / І. В. Жуковицький, В. В. Скалозуб, О. В. Вєтрова, О. Л. Зіненко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 12. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_12_18
|
7. |
Скалозуб В. В. Удосконалення методу оптимізації плану формування пасажирських поїздів з урахуванням обсягів інвестицій [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, Ю. С. Бараш, І. М. Вишнякова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 12. - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_12_55
|
8. |
Скалозуб В. В. Метод оптимального планування на основі моделі нечіткої транспортної задачі [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, О. В. Вєтрова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 15. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_15_17
|
9. |
Жуковицький І. В. Принципи побудови системи підтримки прийняття рішень і управління вантажними перевезеннями на основі аналитичних серверів АСК ВП УЗ [Електронний ресурс] / І. В. Жуковицький, В. В. Скалозуб, А. Б. Устенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 17. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_17_9
|
10. |
Скалозуб В. В. Оценка оптимального потребного парка вагонов операторов с учетом технолого-экономических рисков [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, О. В. Солтысюк, М. С. Чередниченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 17. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_17_13
|
11. |
Iльман В. М. Утворюючi системи графiв [Електронний ресурс] / В. М. Iльман, В. В. Скалозуб, В. І. Шинкаренко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 17. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_17_28
|
12. |
Ільман В. М. Відтворення графів за технологічними шляхами [Електронний ресурс] / В. М. Ільман, В. В. Скалозуб, В. І. Шинкаренко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 18. - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_18_20
|
13. |
Скалозуб В. В. Моделирование и анализ потоковых задач с неоднородными носителями [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, Л. А. Паник // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 19. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_19_27
|
14. |
Андрющенко В. А. Метод структурного преобразования стохастических сетей для герт-моделирования технологических и экономических процессов [Електронний ресурс] / В. А. Андрющенко, В. Вл. Скалозуб // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 23. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_23_36
|
15. |
Скалозуб В. В. Индивидуальные интеллектуальные модели для эксплуатации однородных железнодорожных технических систем на основе параметров текущего cостояния [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, В. Н. Осовик // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2014. - № 6. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2014_6_3
|
16. |
Крамаренко Г. О. Удосконалення фінансово-економічного механізму господарства пасажирських перевезень залізничного транспорту України на основі економіко-математичного моделювання [Електронний ресурс] / Г. О. Крамаренко, В. В. Скалозуб, І. М. Вишнякова // Академічний огляд. - 2008. - № 1. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2008_1_9
|
17. |
Скалозуб В. В. Индивидуальные интеллектуальные модели процессов эксплуатации парка технических систем железнодорожного транспорта на основе текущего состояния [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, В. Н. Осовик // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2014. - № 4(Дод.). - С. 10-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2014_4(Dod
|
18. |
Скалозуб В. В. Развитие автоматизированных систем управления вагонными парками на основе методов искусственного интеллекта [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, М. С. Чередниченко, А. Ф. Новохацкий, В. В. Великодный, И. В. Клименко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2013. - № 4. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2013_4_12
|
19. |
Скалозуб В. В. Интерпретация и прогнозирование процессов, представленных временными рядами, на основе расширенного логистического отображения [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, И. В. Клименко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_17 Исследована возможность использования методов нелинейной динамики для построения оперативного прогноза сложных, структурированных процессов, описываемых временными рядами. Предложена модель расширенного логистического отображения для интерпретации характеристик динамических процессов. Исследованы процедуры интерпретации данных и прогнозирования параметров процессов, представленных временными рядами, использующих модели расширенного логистического отображения. Предложена методика рекуррентного построения оперативного прогноза. Для повышения точности полученных результатов рекомендуется провести корректировку значений параметров модели за счет оценки новых наборов значений по методу экспоненциального сглаживания. Приведены результаты применения модели расширенного логистического отображения для построения оперативного прогноза процессов железнодорожного транспорта, в частности, оценки параметров вагонопотоков.
|
20. |
Скалозуб В. В. Економіко-технологічні моделі аналізу й управління експлуатацією парків електричних двигунів залізничних стрілочних переводів [Електронний ресурс] / В. В. Скалозуб, В. М. Осовик, І. В. Клименко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 9. - С. 129-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_9_24 Висвітлено питання вдосконалення систем автоматизації експлуатації парків (АСЕП) в частині розвитку методів аналізу та планування черговості діагностування та ремонтів електричних двигунів (ЕД) залізничних стрілочних переводів з урахуванням умов недетермінованості. Удосконалені технологічні й економічні моделі, за якими виконується автоматизоване управління АСЕП, мають враховувати різну форму інформації про технічний стан пристроїв та умови функціонування транспортної системи (зокрема, нечітку). Також моделі повинні забезпечувати можливості адаптації параметрів і більшої результативності процедур планування з метою підвищення ефективності залізничних перевезень у цілому. Дослідження здійснено з використанням процедур моніторингу та діагностування ЕД, які перебували під впливом робочих навантажень. Управління експлуатацією парків ЕД виконується на основі індивідуальних інтелектуальних моделей, а також мереж Кохонена, побудованих за спектральними характеристиками струму ЕД. Під час планування ремонтів ураховується спеціалізація виконавців. Черговість обслуговування ЕД визначається на основі нечіткої двоетапної моделі планування. Для аналізу та прогнозування параметрів недетермінованих процесів застосовуються методи хаотичної динаміки. Удосконалено економіко-технологічні моделі аналізу й управління автоматизованими процесами експлуатації парків ЕД у разі нечіткого опису параметрів та умов. Вони ураховують поточний стан технічних систем, а також можливі збої процесу перевезень. Досліджено властивості недетермінованих процесів залізничних перевезень. Набули розвитку економіко-технологічні моделі автоматизованого управління експлуатацією парків ЕД, які враховують умови нечіткого опису параметрів системи. Результати досліджень забезпечують можливість автоматизації та підвищення ефективності процесів економіко-технологічного управління експлуатацією парків ЕД стрілочних переводів за умов нечіткого визначення параметрів системи. Процедура аналізу агрегованих рядів забезпечує можливості обгрунтованої інтерпретації їх властивостей та отримання достовірних оцінок прогнозування та планування на основі часових рядів.
|
| |