Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сидорук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Сидорук О. Ю. 
Формирование интерактивной компетентности у будущих преподавателей ино-странного языка [Електронний ресурс] / О. Ю. Сидорук // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_55
Исследованы некоторые аспекты проблемы формирования интерактивной компетентности будущих преподавателей иностранного язика. Отмечены существенные различия в понимании этого сложного лингвопсихического явления зарубежными и отечественными исследователями: первые трактуют ее в аспекте взаимодействия с коммуникативной компетентностью и как герменевтико-аналитическую, вторые – как интегративно-коммуникативную субстанцию. Автором статьи этот конструкт рассмотрен как процесс владения системой знаний в области педагогического взаимодействия и понимания роли основных педагогических субъектов. Выделены составляющие структуры этой компетентности. Констатирована необходимость применения в обучении студентов когнитивно-деятельностного подхода в основе которого лежат принципы коммуникативно-когнитивной направленности, функциональности, комплексности усвоения знаний, компаративности, диалогичности и принцип личностной ориентированности.Досліджено деякі аспекти проблеми формування інтерактивної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови. Відзначено істотні відмінності в розумінні цього складного лінгвопсихічного феномена зарубіжними та вітчизняними дослідниками: перші трактують її в аспекті взаємодії з комунікативною компетентністю і як герменевтико-аналітичну, другі – як інтегративно-комунікативну субстанцію. Автором статті цей конструкт розглянуто як процес володіння системою знань у сфері педагогічної взаємодії та розуміння ролі основних педагогічних суб'єктів. Виділено складові структури цієї компетентності. Констатовано необхідність застосування в навчанні студентів когнітивно-діяльнісного підходу, в основі якого лежать принципи: комунікативно-когнітивної спрямованості, функціональності, комплексності засвоєння знань, компаративності, діалогічності та особистісної орієнтованості.The article analyzes the notion and the basic components of “interactive competence”; ascertains approaches to the process of forming future foreign language teachers’ interactive competence.Уточнена сущность понятия «интерактивная компетентность» как интегративного личностного образования, основанного на совокупности компетенций, позитивного опыта и ценностных ориентаций, необходимых для эффективного педагогического взаимодействия. С этой целью прослежена трактовка понятия в работах зарубежных и отечественных учёных, выделены и систематизированы составляющие структуры компетентности, которая предполагает как теоретическую, так и практическую готовность педагога к деятельности. Представлены подходы, применение которых в обучении обеспечивает результативность формирования интерактивной компетенции у студентов (когнитивно-деятельностный, коммуникативный, социокультурный и лингводидактический).Уточнено сутність поняття «інтерактивна компетентність» як інтегративного особистісного утворення, заснованого на сукупності компетенцій, позитивного досвіду та ціннісних орієнтацій, необхідних для ефективної педагогічної взаємодії. З цією метою простежено трактування поняття в роботах зарубіжних та вітчизняних вчених, виділено й систематизовано складові структури компетентності, яка передбачає теоретичну й практичну готовність педагога до діяльності. Розглянуто підходи, застосування яких у навчанні забезпечує результативність формування інтерактивної компетенції у студентів (когнітивно-діяльнісний, комунікативний, соціокультурний та лінгводидактичний).Refined essence of the concept of "interactive competence" as an integrative personal education, based on a set of competencies, positive experiences and values needed for effective pedagogical interaction. To this end, was traced interpretation of the concept in the works of foreign and domestic scientists, structure components of competence were identified and systematized, which involves both theoretical and practical preparedness of the teacher to work. Approaches which applying in the education provides effective forming of students interactive competence (cognitive-activity, communicative, sociocultural, linguistic-didactic).
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.788 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сидорук О. Ю. 
Формирование интерактивной компетентности у будущих преподавателей иностранного языка [Електронний ресурс] / О. Ю. Сидорук // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_5_14
Исследованы некоторые аспекты проблемы формирования интерактивной компетентности будущих преподавателей иностранного язика. Отмечены существенные различия в понимании этого сложного лингвопсихического явления зарубежными и отечественными исследователями: первые трактуют ее в аспекте взаимодействия с коммуникативной компетентностью и как герменевтико-аналитическую, вторые – как интегративно-коммуникативную субстанцию. Автором статьи этот конструкт рассмотрен как процесс владения системой знаний в области педагогического взаимодействия и понимания роли основных педагогических субъектов. Выделены составляющие структуры этой компетентности. Констатирована необходимость применения в обучении студентов когнитивно-деятельностного подхода в основе которого лежат принципы коммуникативно-когнитивной направленности, функциональности, комплексности усвоения знаний, компаративности, диалогичности и принцип личностной ориентированности.Досліджено деякі аспекти проблеми формування інтерактивної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови. Відзначено істотні відмінності в розумінні цього складного лінгвопсихічного феномена зарубіжними та вітчизняними дослідниками: перші трактують її в аспекті взаємодії з комунікативною компетентністю і як герменевтико-аналітичну, другі – як інтегративно-комунікативну субстанцію. Автором статті цей конструкт розглянуто як процес володіння системою знань у сфері педагогічної взаємодії та розуміння ролі основних педагогічних суб'єктів. Виділено складові структури цієї компетентності. Констатовано необхідність застосування в навчанні студентів когнітивно-діяльнісного підходу, в основі якого лежать принципи: комунікативно-когнітивної спрямованості, функціональності, комплексності засвоєння знань, компаративності, діалогічності та особистісної орієнтованості.The article analyzes the notion and the basic components of “interactive competence”; ascertains approaches to the process of forming future foreign language teachers’ interactive competence.Уточнена сущность понятия «интерактивная компетентность» как интегративного личностного образования, основанного на совокупности компетенций, позитивного опыта и ценностных ориентаций, необходимых для эффективного педагогического взаимодействия. С этой целью прослежена трактовка понятия в работах зарубежных и отечественных учёных, выделены и систематизированы составляющие структуры компетентности, которая предполагает как теоретическую, так и практическую готовность педагога к деятельности. Представлены подходы, применение которых в обучении обеспечивает результативность формирования интерактивной компетенции у студентов (когнитивно-деятельностный, коммуникативный, социокультурный и лингводидактический).Уточнено сутність поняття «інтерактивна компетентність» як інтегративного особистісного утворення, заснованого на сукупності компетенцій, позитивного досвіду та ціннісних орієнтацій, необхідних для ефективної педагогічної взаємодії. З цією метою простежено трактування поняття в роботах зарубіжних та вітчизняних вчених, виділено й систематизовано складові структури компетентності, яка передбачає теоретичну й практичну готовність педагога до діяльності. Розглянуто підходи, застосування яких у навчанні забезпечує результативність формування інтерактивної компетенції у студентів (когнітивно-діяльнісний, комунікативний, соціокультурний та лінгводидактичний).Refined essence of the concept of "interactive competence" as an integrative personal education, based on a set of competencies, positive experiences and values needed for effective pedagogical interaction. To this end, was traced interpretation of the concept in the works of foreign and domestic scientists, structure components of competence were identified and systematized, which involves both theoretical and practical preparedness of the teacher to work. Approaches which applying in the education provides effective forming of students interactive competence (cognitive-activity, communicative, sociocultural, linguistic-didactic).
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.202 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сидорук О. С. 
Вплив регуляторів росту на регенерацію пагонів рослин Hypericum perforatum L. та Taraxacum officinalis L. [Електронний ресурс] / О. С. Сидорук, Г. В. Сідляк, Н. А. Матвєєва // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2015. - Т. 17. - С. 245-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2015_17_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Демчак І. М. 
Фермерські господарства: сучасний стан та проблеми розвитку [Електронний ресурс] / І. М. Демчак, І. В. Свиноус, Д. М. Микитюк, О. П. Сидорук, В. А. Биба // Продуктивність агропромислового виробництва. - 2016. - № 28. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pav_2016_28_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гагрень Ф. О. 
Технологічне та економічне обґрунтування вибору бункерних роздавачів-змішувачів кормів [Електронний ресурс] / Ф. О. Гагрень, О. П. Сидорук // Продуктивність агропромислового виробництва. - 2016. - № 28. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pav_2016_28_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сидорук О. Ю. 
Педагогічна модель професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інтерактивних технологій навчання на основі досвіду Німеччини [Електронний ресурс] / О. Ю. Сидорук // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 79(2). - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_79(2)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.691 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Павлов С. В. 
Оптико-електронний мультиспектральний пристрій для визначення стану периферичного кровообігу [Електронний ресурс] / С. В. Павлов, Т. І. Козловська, В. П. Думенко, О. О. Сидорук // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2015. - № 2. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2015_2_8
Проведено стислий огляд методу фотоплетизмографії, детально розглянуто особливості будови шкіри, досліджено проникнення оптичного випромінювання всередину біотканини залежно від довжини хвилі, та визначено оптимальні довжини хвиль для дослідження різних шарів шкіри. На основі проведених досліджень розроблено оптико-електронний мультиспектральний пристрій для визначення стану периферичного кровообігу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 605.076 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кожем’яко А. В. 
Розподілена оптоелектронна система екологічного моніторингу в режимі реального часу [Електронний ресурс] / А. В. Кожем’яко, О. О. Сидорук, А. В. Шевчук // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2017. - № 1. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2017_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.447 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кожем’яко А. В. 
Оптоелектронна система екологічного моніторингу [Електронний ресурс] / А. В. Кожем’яко, О. О. Сидорук, М. І. Урсан // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2019. - № 1. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2019_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.435 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Прокопів Л. 
Використання інноваційних технологій навчання як ефективної комунікації в освітньому процесі закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Прокопів, О. Сидорук // Освітні обрії. - 2020. - № 1. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2020_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Прокопів Л. М. 
Особливості українізації школи в Західному регіоні України у першій половині ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. М. Прокопів, О. М. Сидорук // Педагогічний альманах. - 2021. - Вип. 47. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2021_47_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 773.892 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Швиденко А. В. 
Обґрунтування методу розрахункової оцінки щодо стійкості будівель до прогресуючого обвалення внаслідок пожежі [Електронний ресурс] / А. В. Швиденко, С. В. Поздєєв, Т. В. Костенко, О. М. Землянський, О. В. Сидорук // Геотехнічна механіка. - 2020. - Вип. 152. - С. 138-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2020_152_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.585 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського