Пошуковий запит: (<.>A=Сигида Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сигида Л. О. Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Економічний простір. - 2013. - № 74. - С. 273-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_74_30
|
2. |
Сигида Л. О. Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 43. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_43_44
|
3. |
Сигида Л. О. Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_5
|
4. |
Біловодська О. А. Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_7
|
5. |
Сигида Л. О. Вплив маркетингового середовища підприємства на процес розроблення маркетингової політики розподілу [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 7-8(2). - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_7-8(2)__9
|
6. |
Сигида Л. О. Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_21
|
7. |
Сигида Л. О. Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 5. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_5_32
|
8. |
Біловодська О. А. Особливості врахування логістичного потенціалу регіону в процесі розроблення системи розподілу на підприємстві [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська, О. Ф. Грищенко, Л. О. Сигида // Економічний часопис-ХХІ. - 2016. - № 160. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2016_160_22
|
9. |
Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 846. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_846_5
|
10. |
Сигида Л. О. Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 13. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_25
|
11. |
Сигида Л. О. Маркетингові канали підприємства: сутність та структура [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_4_56
|
12. |
Сагер Л. Ю. Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі") [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, Є. І. Нагорний, Ю. М. Данилюк // Економічний простір. - 2017. - № 120. - С. 152-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_120_17
|
13. |
Сигида Л. О. Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Молодий вчений. - 2015. - № 4(2). - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_4(2)__11
|
14. |
Сигида Л. О. Дослідження експортної діяльності України, визначення напрямів її активізації [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Бізнес Інформ. - 2017. - № 9. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_9_9 Визначено рівень залученості України до світової торгівлі та глобалізаційних процесів, а також встановлено деструктивні фактори впливу на експортну активність України. Проаналізовано основні показники зовнішньоторговельної діяльності України за 2006 - 2016 рр., зокрема експорт та імпорт товарів і послуг, коефіцієнт покриття експортом імпорту, частки експорту у ВВП, частки імпорту у ВВП. Визначено, що в зовнішній торгівлі України домінує імпорт, тобто українські експортери поступово втрачають свої позиції на закордонних ринках. Установлено, що основними факторами, які стримують експортну активність України, є нераціональна структура експорту товарів і послуг, ненадійні країни-партнери, а також неналагоджена система розподілу продукції на більшості підприємствах, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю. Перспективи подальших досліджень будуть спрямовані на визначення найкращої структури міжнародних маркетингових каналів, що сприятиме нарощуванню обсягів експорту.
|
15. |
Нагорний Є. І. Порівняльний аналіз показників інноваційної активності України та інших країн світу [Електронний ресурс] / Є. І. Нагорний, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_27(2)__7
|
16. |
Сигида Л. О. Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими каналами підприємства [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 1048-1053. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_238
|
17. |
Сигида Л. О. Оцінювання ефективності ланцюгів поставок: методичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Бізнес-навігатор. - 2017. - Вип. 2. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_2_12
|
18. |
Сагер Л. Ю. Формування теоретичного підходу до управління внутрішніми комунікаціями підприємства на основі збалансованої системи показників [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, А. В. Євдокимова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__32
|
19. |
Мельник Ю. М. Теоретичні аспекти формування стратегій комерціалізації інноваційної продукції [Електронний ресурс] / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_1_15
|
20. |
Летуновська Н. Є. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики [Електронний ресурс] / Н. Є. Летуновська, Л. О. Сигида // Бізнес Інформ. - 2019. - № 4. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_4_16 Доведено, що маркетингові дослідження є невід'ємною складовою підвищення конкурентоспроможності субієктів господарювання, зокрема для тих, що працюють на промисловому ринку. Зазначено, що традиційні форми ринкових досліджень поступово втрачають свою актуальність, тому все більшу популярність набувають нестандартні, осучаснені підходи до проведення ринкового аналізу. Наведено новітню класифікацію маркетингових досліджень. Крім того, здійснено класифікацію товарів-інновацій з наданням прикладів підприємств, які виробляють таку продукцію на українському ринку. Розроблено матрицю, що надає можливість наочно з'ясувати роль маркетингових досліджень при виведенні на ринок нової чи вдосконаленої продукції для різних сегментів ринку. Перелічено особливості реалізації маркетингових досліджень на ринку В2В. У ході реалізованого на практиці маркетингового дослідження у сфері виробництва машинобудівної продукції побудовано карту консенсусу очікувань споживача та можливостей виробника з виділенням проблемних зон для подальшого розвитку параметрального наповнення товарних одиниць.
|
| |