Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сигида Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сигида Л. О. 
Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Економічний простір. - 2013. - № 74. - С. 273-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_74_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сигида Л. О. 
Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 43. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_43_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 519.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сигида Л. О. 
Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.852 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Біловодська О. А. 
Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.303 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сигида Л. О. 
Вплив маркетингового середовища підприємства на процес розроблення маркетингової політики розподілу [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 7-8(2). - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_7-8(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 728.763 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сигида Л. О. 
Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.947 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сигида Л. О. 
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 5. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_5_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Біловодська О. А. 
Особливості врахування логістичного потенціалу регіону в процесі розроблення системи розподілу на підприємстві [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська, О. Ф. Грищенко, Л. О. Сигида // Економічний часопис-ХХІ. - 2016. - № 160. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2016_160_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Біловодська О. А. 
Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 846. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_846_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сигида Л. О. 
Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 13. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 457.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сигида Л. О. 
Маркетингові канали підприємства: сутність та структура [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_4_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.758 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сагер Л. Ю. 
Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі") [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, Є. І. Нагорний, Ю. М. Данилюк // Економічний простір. - 2017. - № 120. - С. 152-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_120_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сигида Л. О. 
Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Молодий вчений. - 2015. - № 4(2). - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_4(2)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.057 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Сигида Л. О. 
Дослідження експортної діяльності України, визначення напрямів її активізації [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Бізнес Інформ. - 2017. - № 9. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_9_9
Визначено рівень залученості України до світової торгівлі та глобалізаційних процесів, а також встановлено деструктивні фактори впливу на експортну активність України. Проаналізовано основні показники зовнішньоторговельної діяльності України за 2006 - 2016 рр., зокрема експорт та імпорт товарів і послуг, коефіцієнт покриття експортом імпорту, частки експорту у ВВП, частки імпорту у ВВП. Визначено, що в зовнішній торгівлі України домінує імпорт, тобто українські експортери поступово втрачають свої позиції на закордонних ринках. Установлено, що основними факторами, які стримують експортну активність України, є нераціональна структура експорту товарів і послуг, ненадійні країни-партнери, а також неналагоджена система розподілу продукції на більшості підприємствах, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю. Перспективи подальших досліджень будуть спрямовані на визначення найкращої структури міжнародних маркетингових каналів, що сприятиме нарощуванню обсягів експорту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.067 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Нагорний Є. І. 
Порівняльний аналіз показників інноваційної активності України та інших країн світу [Електронний ресурс] / Є. І. Нагорний, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_27(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сигида Л. О. 
Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими каналами підприємства [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 1048-1053. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_238
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сигида Л. О. 
Оцінювання ефективності ланцюгів поставок: методичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Бізнес-навігатор. - 2017. - Вип. 2. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2017_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.635 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Сагер Л. Ю. 
Формування теоретичного підходу до управління внутрішніми комунікаціями підприємства на основі збалансованої системи показників [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, А. В. Євдокимова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 650.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Мельник Ю. М. 
Теоретичні аспекти формування стратегій комерціалізації інноваційної продукції [Електронний ресурс] / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.507 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Летуновська Н. Є. 
Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики [Електронний ресурс] / Н. Є. Летуновська, Л. О. Сигида // Бізнес Інформ. - 2019. - № 4. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_4_16
Доведено, що маркетингові дослідження є невід'ємною складовою підвищення конкурентоспроможності субієктів господарювання, зокрема для тих, що працюють на промисловому ринку. Зазначено, що традиційні форми ринкових досліджень поступово втрачають свою актуальність, тому все більшу популярність набувають нестандартні, осучаснені підходи до проведення ринкового аналізу. Наведено новітню класифікацію маркетингових досліджень. Крім того, здійснено класифікацію товарів-інновацій з наданням прикладів підприємств, які виробляють таку продукцію на українському ринку. Розроблено матрицю, що надає можливість наочно з'ясувати роль маркетингових досліджень при виведенні на ринок нової чи вдосконаленої продукції для різних сегментів ринку. Перелічено особливості реалізації маркетингових досліджень на ринку В2В. У ході реалізованого на практиці маркетингового дослідження у сфері виробництва машинобудівної продукції побудовано карту консенсусу очікувань споживача та можливостей виробника з виділенням проблемних зон для подальшого розвитку параметрального наповнення товарних одиниць.
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.603 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського