Пошуковий запит: (<.>A=Селезньова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 76
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Селезньова О. В. Теоретичні основи системного управління конкурентним потенціалом підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_60
|
2. |
Селезньова О. М. Специфіка природи інформаційного права в контексті галузевої приналежності [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: : Право. - 2014. - Вип. 26. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2014_26_46
|
3. |
Селезньова О. В. Основні засади використання програмно-цільового методу в національних економіках зарубіжних країн [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Університетські наукові записки. - 2013. - № 2. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2013_2_18
|
4. |
Жданов В. В. Досвід застосування програмно-цільового методу в національних економіках країн Європейського Союзу [Електронний ресурс] / В. В. Жданов, О. В. Селезньова // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 4. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_4_18
|
5. |
Селезньова О. О. Методичне забезпечення оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 25. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2014_25_12
|
6. |
Селезньова О. О. Система управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2014. - Вип. 26. - С. 348-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2014_26_49
|
7. |
Селезньова О. М. Метод науки інформаційного права [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Право і суспільство. - 2015. - № 2. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2015_2_32
|
8. |
Селезньова О. О. Особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств в умовах сучасного ринку [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Економічний форум. - 2015. - № 1. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_1_27
|
9. |
Покатаєва О. Ресурсні платежі як базові інструменти економічного механізму природокористування [Електронний ресурс] / О. Покатаєва, О. Селезньова // Вісник економічної науки України. - 2013. - № 2. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2013_2_33
|
10. |
Селезньова О. М. Онтологічно-теоретичні засади науки інформаційного права [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Держава і право. Юридичні і політичні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dip_2014_66_14
|
11. |
Ковальчук І. В. Оцінка обсягів, якості та вартості заготовленого молока в залежності від джерел постачання та сезонних факторів [Електронний ресурс] / І. В. Ковальчук, В. А. Барановська, О. А. Селезньова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Тваринництво. - 2014. - Вип. 2(2). - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_tvar_2014_2(2)__42
|
12. |
Селезньова О. В. Особливості виконання екологічних державних цільових програм в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 1. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_1_27
|
13. |
Селезньова О. О. Генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств розвинутих країн [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Фінансовий простір. - 2015. - № 1. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2015_1_33 Предметом дослідження виступає теоретико-методологічні та прикладні аспекти генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України; Мета роботи - визначення генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України, використання здобутків якої сприятиме посиленню конкурентоспроможності суб'єктів господарювання будівництва; Методи дослідження: монографічний, історичний, узагальнення, класифікації; Досліджено генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств; зазначено передумови зародження маркетингової діяльності в Україні; розкрито основні етапи становлення та розвитку ринкової діяльності національних будівельних підприємств; запропоновано модель етапів генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України; Галузь застосування результатів - маркетингова діяльність будівельного підприємства; Використання здобутків становлення та розвитку маркетингової діяльності будівельних підприємств сприятиме посиленню конкурентоспроможності суб'єктів господарювання будівництва.
|
14. |
Селезньова О. О. Генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств України [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 24(1). - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_24(1)__12 Предметом дослідження виступає теоретико-методологічні та прикладні аспекти генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України; Мета роботи - визначення генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України, використання здобутків якої сприятиме посиленню конкурентоспроможності суб'єктів господарювання будівництва; Методи дослідження: монографічний, історичний, узагальнення, класифікації; Досліджено генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств; зазначено передумови зародження маркетингової діяльності в Україні; розкрито основні етапи становлення та розвитку ринкової діяльності національних будівельних підприємств; запропоновано модель етапів генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України; Галузь застосування результатів - маркетингова діяльність будівельного підприємства; Використання здобутків становлення та розвитку маркетингової діяльності будівельних підприємств сприятиме посиленню конкурентоспроможності суб'єктів господарювання будівництва.
|
15. |
Селезньова О. В. Феномен переживання в контексті екологічної психології [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_1_37 Здійснено теоретичний аналіз феномену переживання в психології та в екологічній психології зокрема. Розглянуто різні підходи до трактування процесу переживання.
|
16. |
Селезньова О. В. Аналіз чинників, які впливають на конкурентоспроможність підприємств сільськогосподарського машинобудування в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Агросвіт. - 2009. - № 4. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_4_13
|
17. |
Селезньова О. В. Особливості процесу управління фінансовими ресурсами підприємств сільськогосподарського машинобудування [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Агросвіт. - 2009. - № 5. - С. 43-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_5_10
|
18. |
Селезньова О. М. Роль та переваги використання інформаційних технологій в навчальному процесі (на прикладі навчальної дисципліни "Інформаційне право”) [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Інформація і право. - 2012. - № 3. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2012_3_20
|
19. |
Селезньова О. М. Інформаційне суспільство: сутність, особливості, становлення [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Інформація і право. - 2013. - № 3. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2013_3_10
|
20. |
Селезньова О. М. Нормативні дефініції в інформаційному праві [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Правова інформатика. - 2014. - № 1. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pinform_2014_1_6
|
| |