Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (28)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Селезньова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Селезньова О. В. 
Теоретичні основи системного управління конкурентним потенціалом підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.838 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Селезньова О. М. 
Специфіка природи інформаційного права в контексті галузевої приналежності [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: : Право. - 2014. - Вип. 26. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2014_26_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Селезньова О. В. 
Основні засади використання програмно-цільового методу в національних економіках зарубіжних країн [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Університетські наукові записки. - 2013. - № 2. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2013_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.976 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Жданов В. В. 
Досвід застосування програмно-цільового методу в національних економіках країн Європейського Союзу [Електронний ресурс] / В. В. Жданов, О. В. Селезньова // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 4. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.21 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Селезньова О. О. 
Методичне забезпечення оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 25. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2014_25_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.038 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Селезньова О. О. 
Система управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2014. - Вип. 26. - С. 348-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2014_26_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.411 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Селезньова О. М. 
Метод науки інформаційного права [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Право і суспільство. - 2015. - № 2. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2015_2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Селезньова О. О. 
Особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств в умовах сучасного ринку [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Економічний форум. - 2015. - № 1. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Покатаєва О. 
Ресурсні платежі як базові інструменти економічного механізму природокористування [Електронний ресурс] / О. Покатаєва, О. Селезньова // Вісник економічної науки України. - 2013. - № 2. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2013_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 489.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Селезньова О. М. 
Онтологічно-теоретичні засади науки інформаційного права [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Держава і право. Юридичні і політичні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dip_2014_66_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ковальчук І. В. 
Оцінка обсягів, якості та вартості заготовленого молока в залежності від джерел постачання та сезонних факторів [Електронний ресурс] / І. В. Ковальчук, В. А. Барановська, О. А. Селезньова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Тваринництво. - 2014. - Вип. 2(2). - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_tvar_2014_2(2)__42
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.365 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Селезньова О. В. 
Особливості виконання екологічних державних цільових програм в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 1. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.635 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Селезньова О. О. 
Генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств розвинутих країн [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Фінансовий простір. - 2015. - № 1. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2015_1_33
Предметом дослідження виступає теоретико-методологічні та прикладні аспекти генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України; Мета роботи - визначення генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України, використання здобутків якої сприятиме посиленню конкурентоспроможності суб'єктів господарювання будівництва; Методи дослідження: монографічний, історичний, узагальнення, класифікації; Досліджено генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств; зазначено передумови зародження маркетингової діяльності в Україні; розкрито основні етапи становлення та розвитку ринкової діяльності національних будівельних підприємств; запропоновано модель етапів генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України; Галузь застосування результатів - маркетингова діяльність будівельного підприємства; Використання здобутків становлення та розвитку маркетингової діяльності будівельних підприємств сприятиме посиленню конкурентоспроможності суб'єктів господарювання будівництва.
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.072 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Селезньова О. О. 
Генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств України [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 24(1). - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_24(1)__12
Предметом дослідження виступає теоретико-методологічні та прикладні аспекти генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України; Мета роботи - визначення генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України, використання здобутків якої сприятиме посиленню конкурентоспроможності суб'єктів господарювання будівництва; Методи дослідження: монографічний, історичний, узагальнення, класифікації; Досліджено генезис маркетингової діяльності будівельних підприємств; зазначено передумови зародження маркетингової діяльності в Україні; розкрито основні етапи становлення та розвитку ринкової діяльності національних будівельних підприємств; запропоновано модель етапів генезису маркетингової діяльності будівельних підприємств України; Галузь застосування результатів - маркетингова діяльність будівельного підприємства; Використання здобутків становлення та розвитку маркетингової діяльності будівельних підприємств сприятиме посиленню конкурентоспроможності суб'єктів господарювання будівництва.
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.607 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Селезньова О. В. 
Феномен переживання в контексті екологічної психології [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_1_37
Здійснено теоретичний аналіз феномену переживання в психології та в екологічній психології зокрема. Розглянуто різні підходи до трактування процесу переживання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.017 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Селезньова О. В. 
Аналіз чинників, які впливають на конкурентоспроможність підприємств сільськогосподарського машинобудування в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Агросвіт. - 2009. - № 4. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 115.71 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Селезньова О. В. 
Особливості процесу управління фінансовими ресурсами підприємств сільськогосподарського машинобудування [Електронний ресурс] / О. В. Селезньова // Агросвіт. - 2009. - № 5. - С. 43-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 81.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Селезньова О. М. 
Роль та переваги використання інформаційних технологій в навчальному процесі (на прикладі навчальної дисципліни "Інформаційне право”) [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Інформація і право. - 2012. - № 3. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2012_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Селезньова О. М. 
Інформаційне суспільство: сутність, особливості, становлення [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Інформація і право. - 2013. - № 3. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Infpr_2013_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.453 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Селезньова О. М. 
Нормативні дефініції в інформаційному праві [Електронний ресурс] / О. М. Селезньова // Правова інформатика. - 2014. - № 1. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pinform_2014_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського