Пошуковий запит: (<.>A=Сас О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сас О. О. Соціально-рольова діяльність дітей 6–7-річного віку: визначення поняття [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 309-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_50
|
2. |
Сас О. О. Формування життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку в ігровій діяльності [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 402-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_85 Вперше обгрунтовано та розроблено модель і визначено технологію формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку за умов дошкільного навчального закладу. Розкрито виховний потенціал соціально-рольової діяльності дітей в дошкільному закладі. Уточнено сутність понять "життєва компетентність", "соціально-рольова діяльність" та запропоновано визначення дефініцій "життєва компетентність дітей 6 - 7-річного віку" та "соціально-рольова діяльність дітей 6 - 7-річного віку". Обгрунтовано критерії (когнітивний, поведінковий, діяльнісний, комунікативний) та показники сформованості життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Розширено їх розуміння особливостей соціально-педагогічної технології формування. Визначено й охарактеризовано її структурні компоненти (мотиваційний, пізнавальний, практичний). Розкрито актуальну проблему формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Проаналізовано наукові дослідження, підходи педагогів і психологів щодо вирішення питання формування життєвої компетентності дітей зазначеного віку. Акцентовано увагу на необхідності врахування рольової сутності дитячої особистості в процесі формування життєвої компетентності. Подано детальну характеристику ігрової діяльності та розкрито її значення у формуванні життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. З'ясовано, що в грі дитина набуває досвіду, який є важливим для формування життєвої компетентності.Раскрыта актуальная проблема формирования жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Проанализированы научные исследования, подходы педагогов и психологов к решению вопроса формирования жизненной компетентности детей указанного возраста. Акцентировано внимание на необходимости учета ролевой сущности детской личности в процессе формирования жизненной компетентности. Дана подробная характеристика игровой деятельности и раскрыто ее значение в формировании жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Установлено, что в игре ребенок приобретает опыт, который является важным для формирования жизненной компетентности.In the article the actual problem of the formation of life competence of 6 - 7 year-old children is revealed, the research approaches of teachers and psychologists to the solving of the question of formation of life competence of children this age are analyzed.
|
3. |
Сас О. О. Окремі аспекти виявлення рівнів сформованості життєвої компетентності дітей 6 – 7-річного віку [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(1). - С. 121-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(1)__19
|
4. |
Сас О. О. Вплив різних факторів на процес формування життєвої компетентності дітей 6-7-річного віку [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 287-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_68
|
5. |
Сас О. О. Використання методу проектів в процесі викладання курсу "Дошкільна лінгводидактика”: виховний потенціал [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_67 Розкрито вплив методу проектів на виховання у студентів професійних і особистісних якостей в процесі викладання курсу „Дошкільна лінгводидактика”.Раскрыто влияние метода проектов на воспитание у студентов профессиональных и личностных качеств в процессе преподавания курса „Дошкольная лингводидактика”.The influence of projects method onto upbringing professional and personal qualities of students in the process of teaching the course «Preschool Language Didactics» is revealed in the article.
|
6. |
Сас О. О. Оцінка ефективності управління у великотоварних агропромислових формуваннях [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Економіка АПК. - 2014. - № 10. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2014_10_17
|
7. |
Сас О. Верховна Рада Української РСР – безпосередня попередниця сучасного українського парламенту [Електронний ресурс] / О. Сас // Віче. - 2011. - № 12. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2011_12_8
|
8. |
Сас О. Лінгводидактична спадщина Є. І. Тихеєвої у збагаченні словника дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Сас // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_10 Розкрито вклад Є.І. Тихеєвої у методику розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Описано підходи науковця до вирішення проблеми збагачення словника дошкільників, зокрема названо такі вимоги: діти повинні чути звернене до них мовлення і повинні самі говорити; підвищення рівня вимови та мовлення вихователів, які для дітей є зразком для наслідування; сприяння переходу лексики з пасивного словника в активний тощо. Раскрыт вклад Е.И. Тихеевой в методику развития речи детей дошкольного возраста. Описаны подходы известной ученой к решению проблемы обогащения словаря дошкольников, в частности изложены следующие требования: дети должны слышать обращенную к ним речь и должны сами говорить; повышение уровня произношения и речи воспитателей, являющихся для детей образцом для подражания; содействие переходу лексики из пассивного словаря в активный и т. п.The article reveals E. Tykheyeva’s contribution on the methodology of preschool children’s speech development. Scientist’s approaches to the problem of enriching vocabulary preschooler’s were described.
|
9. |
Сас О. О. Удосконалення методики планування й обліку в галузі скотарства [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Економіка АПК. - 2015. - № 1. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2015_1_18
|
10. |
Сас О. О. Управління оновленням матеріально-технічної бази в агропромислових формуваннях [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 26(1). - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_26(1)__18 Предметом дослідження виступає оновлення матеріально-технічної бази, як один із важливих сегментів управління в агропромислових формуваннях. Мета роботи - дослідження причин незадовільного забезпечення основними засобами великотоварних агропромислових формувань, розробка методики планування та інструментів обгрунтування необхідності оновлення їх матеріально-технологічної бази, враховуючи особливості виробничого процесу. Розглянуто широковідомі підходи щодо управління оновленням матеріально-технічної бази на аграрних підприємствах в розрізі груп за наближеністю власника до процесу виробництва. Виокремлено характерні проблемні аспекти оновлення матеріально-технічної бази сучасних великотоварних агропромислових формувань, зокрема проаналізовано чинник взаємодії менеджерів вищого рівня з виробничими підрозділами. Галузь застосування результатів: Верховна Рада України, Міністерство аграрної політики та продовольства України, агропромислові підприємства України всіх форм власності. Висновки: для вирішення зазначених проблем запропоновано використання методів та інструментів, які відповідають особливостям виробничого процесу, а також оптимальну процедуру прийняття рішення щодо оновлення матеріально-технічної бази, яка передбачає техніко-економічне обгрунтування його доцільності.
|
11. |
Сас О. О. Формування життєвої компетентності дітей 6-7 річного віку в процесі соціально-рольової взаємодії [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 14. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_14_14 Вперше обгрунтовано та розроблено модель і визначено технологію формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку за умов дошкільного навчального закладу. Розкрито виховний потенціал соціально-рольової діяльності дітей в дошкільному закладі. Уточнено сутність понять "життєва компетентність", "соціально-рольова діяльність" та запропоновано визначення дефініцій "життєва компетентність дітей 6 - 7-річного віку" та "соціально-рольова діяльність дітей 6 - 7-річного віку". Обгрунтовано критерії (когнітивний, поведінковий, діяльнісний, комунікативний) та показники сформованості життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Розширено їх розуміння особливостей соціально-педагогічної технології формування. Визначено й охарактеризовано її структурні компоненти (мотиваційний, пізнавальний, практичний). Розкрито актуальну проблему формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Проаналізовано наукові дослідження, підходи педагогів і психологів щодо вирішення питання формування життєвої компетентності дітей зазначеного віку. Акцентовано увагу на необхідності врахування рольової сутності дитячої особистості в процесі формування життєвої компетентності. Подано детальну характеристику ігрової діяльності та розкрито її значення у формуванні життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. З'ясовано, що в грі дитина набуває досвіду, який є важливим для формування життєвої компетентності.Раскрыта актуальная проблема формирования жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Проанализированы научные исследования, подходы педагогов и психологов к решению вопроса формирования жизненной компетентности детей указанного возраста. Акцентировано внимание на необходимости учета ролевой сущности детской личности в процессе формирования жизненной компетентности. Дана подробная характеристика игровой деятельности и раскрыто ее значение в формировании жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Установлено, что в игре ребенок приобретает опыт, который является важным для формирования жизненной компетентности.In the article the actual problem of the formation of life competence of 6 - 7 year-old children is revealed, the research approaches of teachers and psychologists to the solving of the question of formation of life competence of children this age are analyzed.
|
12. |
Сас О. О. Природничо-ринкова концепція управління в аграрних підприємствах [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2016_1_14
|
13. |
Сас О. О. Система контролінгу, як чинник удосконалення управління у великотоварних агропромислових формуваннях [Електронний ресурс] / О. О. Сас. // Ефективна економіка. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_3_31
|
14. |
Сас О. О. Розвиток образності мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньої картини [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Народна освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2017_3_14
|
15. |
Сас О. Формування духовної культури у майбутніх вихователів [Електронний ресурс] / О. Сас // Молодь і ринок. - 2017. - № 10. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_10_21
|
16. |
Сас О. О. Роль соціального педагога у формуванні життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 282-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_69 Розкрито зміст діяльності соціального педагога та її вплив на формування життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку; подано аналіз наукових досліджень та нормативних документів.Раскрыто содержание деятельности социального педагога и ее влияние на формирование жизненной компетентности детей 6–7-летнего возраста; дан анализ научных исследований и нормативных документов.The content of activity of social teacher and its influence onto the forming of vital competence of children of 6–7 years of age has been revealed in the article; the analysis of scientific researches and normative documents has been given.
|
17. |
Сас О. Соціально-рольова діяльність дітей 6–7-річного віку: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. Сас // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_2_33
|
18. |
Сас О. О. Саморозвиток дітей 6-7-річного віку як показник сформованості їх життєвої компетентності [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 367-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_58
|
19. |
Сас О. С. Внутрішній парламентський контроль як складова організації роботи Парламенту [Електронний ресурс] / О. С. Сас // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2011. - № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2011_2_7
|
20. |
Сас О. С. Зарубіжний досвід організаційного забезпечення роботи парламентів [Електронний ресурс] / О. С. Сас // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2011. - № 4. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2011_4_16
|
| |