Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сас О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сас О. О. 
Соціально-рольова діяльність дітей 6–7-річного віку: визначення поняття [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 309-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.528 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сас О. О. 
Формування життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку в ігровій діяльності [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 402-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_85
Вперше обгрунтовано та розроблено модель і визначено технологію формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку за умов дошкільного навчального закладу. Розкрито виховний потенціал соціально-рольової діяльності дітей в дошкільному закладі. Уточнено сутність понять "життєва компетентність", "соціально-рольова діяльність" та запропоновано визначення дефініцій "життєва компетентність дітей 6 - 7-річного віку" та "соціально-рольова діяльність дітей 6 - 7-річного віку". Обгрунтовано критерії (когнітивний, поведінковий, діяльнісний, комунікативний) та показники сформованості життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Розширено їх розуміння особливостей соціально-педагогічної технології формування. Визначено й охарактеризовано її структурні компоненти (мотиваційний, пізнавальний, практичний). Розкрито актуальну проблему формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Проаналізовано наукові дослідження, підходи педагогів і психологів щодо вирішення питання формування життєвої компетентності дітей зазначеного віку. Акцентовано увагу на необхідності врахування рольової сутності дитячої особистості в процесі формування життєвої компетентності. Подано детальну характеристику ігрової діяльності та розкрито її значення у формуванні життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. З'ясовано, що в грі дитина набуває досвіду, який є важливим для формування життєвої компетентності.Раскрыта актуальная проблема формирования жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Проанализированы научные исследования, подходы педагогов и психологов к решению вопроса формирования жизненной компетентности детей указанного возраста. Акцентировано внимание на необходимости учета ролевой сущности детской личности в процессе формирования жизненной компетентности. Дана подробная характеристика игровой деятельности и раскрыто ее значение в формировании жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Установлено, что в игре ребенок приобретает опыт, который является важным для формирования жизненной компетентности.In the article the actual problem of the formation of life competence of 6 - 7 year-old children is revealed, the research approaches of teachers and psychologists to the solving of the question of formation of life competence of children this age are analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.072 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сас О. О. 
Окремі аспекти виявлення рівнів сформованості життєвої компетентності дітей 6 – 7-річного віку [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(1). - С. 121-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.211 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сас О. О. 
Вплив різних факторів на процес формування життєвої компетентності дітей 6-7-річного віку [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 287-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.14 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сас О. О. 
Використання методу проектів в процесі викладання курсу "Дошкільна лінгводидактика”: виховний потенціал [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_67
Розкрито вплив методу проектів на виховання у студентів професійних і особистісних якостей в процесі викладання курсу „Дошкільна лінгводидактика”.Раскрыто влияние метода проектов на воспитание у студентов профессиональных и личностных качеств в процессе преподавания курса „Дошкольная лингводидактика”.The influence of projects method onto upbringing professional and personal qualities of students in the process of teaching the course «Preschool Language Didactics» is revealed in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.862 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сас О. О. 
Оцінка ефективності управління у великотоварних агропромислових формуваннях [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Економіка АПК. - 2014. - № 10. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2014_10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.697 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сас О. 
Верховна Рада Української РСР – безпосередня попередниця сучасного українського парламенту [Електронний ресурс] / О. Сас // Віче. - 2011. - № 12. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2011_12_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.828 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сас О. 
Лінгводидактична спадщина Є. І. Тихеєвої у збагаченні словника дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Сас // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_10
Розкрито вклад Є.І. Тихеєвої у методику розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Описано підходи науковця до вирішення проблеми збагачення словника дошкільників, зокрема названо такі вимоги: діти повинні чути звернене до них мовлення і повинні самі говорити; підвищення рівня вимови та мовлення вихователів, які для дітей є зразком для наслідування; сприяння переходу лексики з пасивного словника в активний тощо. Раскрыт вклад Е.И. Тихеевой в методику развития речи детей дошкольного возраста. Описаны подходы известной ученой к решению проблемы обогащения словаря дошкольников, в частности изложены следующие требования: дети должны слышать обращенную к ним речь и должны сами говорить; повышение уровня произношения и речи воспитателей, являющихся для детей образцом для подражания; содействие переходу лексики из пассивного словаря в активный и т. п.The article reveals E. Tykheyeva’s contribution on the methodology of preschool children’s speech development. Scientist’s approaches to the problem of enriching vocabulary preschooler’s were described.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.215 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Сас О. О. 
Удосконалення методики планування й обліку в галузі скотарства [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Економіка АПК. - 2015. - № 1. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2015_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.474 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сас О. О. 
Управління оновленням матеріально-технічної бази в агропромислових формуваннях [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 26(1). - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_26(1)__18
Предметом дослідження виступає оновлення матеріально-технічної бази, як один із важливих сегментів управління в агропромислових формуваннях. Мета роботи - дослідження причин незадовільного забезпечення основними засобами великотоварних агропромислових формувань, розробка методики планування та інструментів обгрунтування необхідності оновлення їх матеріально-технологічної бази, враховуючи особливості виробничого процесу. Розглянуто широковідомі підходи щодо управління оновленням матеріально-технічної бази на аграрних підприємствах в розрізі груп за наближеністю власника до процесу виробництва. Виокремлено характерні проблемні аспекти оновлення матеріально-технічної бази сучасних великотоварних агропромислових формувань, зокрема проаналізовано чинник взаємодії менеджерів вищого рівня з виробничими підрозділами. Галузь застосування результатів: Верховна Рада України, Міністерство аграрної політики та продовольства України, агропромислові підприємства України всіх форм власності. Висновки: для вирішення зазначених проблем запропоновано використання методів та інструментів, які відповідають особливостям виробничого процесу, а також оптимальну процедуру прийняття рішення щодо оновлення матеріально-технічної бази, яка передбачає техніко-економічне обгрунтування його доцільності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.267 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Сас О. О. 
Формування життєвої компетентності дітей 6-7 річного віку в процесі соціально-рольової взаємодії [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 14. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_14_14
Вперше обгрунтовано та розроблено модель і визначено технологію формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку за умов дошкільного навчального закладу. Розкрито виховний потенціал соціально-рольової діяльності дітей в дошкільному закладі. Уточнено сутність понять "життєва компетентність", "соціально-рольова діяльність" та запропоновано визначення дефініцій "життєва компетентність дітей 6 - 7-річного віку" та "соціально-рольова діяльність дітей 6 - 7-річного віку". Обгрунтовано критерії (когнітивний, поведінковий, діяльнісний, комунікативний) та показники сформованості життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Розширено їх розуміння особливостей соціально-педагогічної технології формування. Визначено й охарактеризовано її структурні компоненти (мотиваційний, пізнавальний, практичний). Розкрито актуальну проблему формування життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. Проаналізовано наукові дослідження, підходи педагогів і психологів щодо вирішення питання формування життєвої компетентності дітей зазначеного віку. Акцентовано увагу на необхідності врахування рольової сутності дитячої особистості в процесі формування життєвої компетентності. Подано детальну характеристику ігрової діяльності та розкрито її значення у формуванні життєвої компетентності дітей 6 - 7-річного віку. З'ясовано, що в грі дитина набуває досвіду, який є важливим для формування життєвої компетентності.Раскрыта актуальная проблема формирования жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Проанализированы научные исследования, подходы педагогов и психологов к решению вопроса формирования жизненной компетентности детей указанного возраста. Акцентировано внимание на необходимости учета ролевой сущности детской личности в процессе формирования жизненной компетентности. Дана подробная характеристика игровой деятельности и раскрыто ее значение в формировании жизненной компетентности детей 6 - 7-летнего возраста. Установлено, что в игре ребенок приобретает опыт, который является важным для формирования жизненной компетентности.In the article the actual problem of the formation of life competence of 6 - 7 year-old children is revealed, the research approaches of teachers and psychologists to the solving of the question of formation of life competence of children this age are analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.301 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Сас О. О. 
Природничо-ринкова концепція управління в аграрних підприємствах [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 1. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2016_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сас О. О. 
Система контролінгу, як чинник удосконалення управління у великотоварних агропромислових формуваннях [Електронний ресурс] / О. О. Сас. // Ефективна економіка. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_3_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.97 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Сас О. О. 
Розвиток образності мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньої картини [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Народна освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2017_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сас О. 
Формування духовної культури у майбутніх вихователів [Електронний ресурс] / О. Сас // Молодь і ринок. - 2017. - № 10. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_10_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сас О. О. 
Роль соціального педагога у формуванні життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 282-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_69
Розкрито зміст діяльності соціального педагога та її вплив на формування життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку; подано аналіз наукових досліджень та нормативних документів.Раскрыто содержание деятельности социального педагога и ее влияние на формирование жизненной компетентности детей 6–7-летнего возраста; дан анализ научных исследований и нормативных документов.The content of activity of social teacher and its influence onto the forming of vital competence of children of 6–7 years of age has been revealed in the article; the analysis of scientific researches and normative documents has been given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.848 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Сас О. 
Соціально-рольова діяльність дітей 6–7-річного віку: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. Сас // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.961 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Сас О. О. 
Саморозвиток дітей 6-7-річного віку як показник сформованості їх життєвої компетентності [Електронний ресурс] / О. О. Сас // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 367-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.193 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сас О. С. 
Внутрішній парламентський контроль як складова організації роботи Парламенту [Електронний ресурс] / О. С. Сас // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2011. - № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2011_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.856 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Сас О. С. 
Зарубіжний досвід організаційного забезпечення роботи парламентів [Електронний ресурс] / О. С. Сас // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2011. - № 4. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2011_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського