Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сагер Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сагер Л. Ю. 
Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємств [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сагер Л. Ю. 
Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.223 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сагер Л. Ю. 
Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємстві [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер // Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). - 2012. - № 4. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnudpsu_2012_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.693 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сагер Л. Ю. 
Систематизация способов предотвращения ошибок в процессе стратегического планирования на основе их анализа [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, Ю. В. Титаренко // Молодий вчений. - 2014. - № 6(2). - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_6(2)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сагер Л. Ю. 
Діагностика стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства: методичний підхід [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2015. - № 3. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2015_3_5
Запропоновано й обгрунтовано методичний підхід до діагностики стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства на основі розрахунку показників організаційної, соціально-психологічної, техніко-технологічної та інформаційної складових.
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.522 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сагер Л. Ю. 
Формування методичного апарату оцінювання ефективності комунікаційної діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер. // Ефективна економіка. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_1_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.884 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Булатова А. С. 
Застосування контент-аналізу під час дослідження цінностей у телевізійній рекламі [Електронний ресурс] / А. С. Булатова, Л. Ю. Сагер, Ю. М. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мельник Ю. М. 
Трансформація маркетингових комунікацій: нетрадиційні види [Електронний ресурс] / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, І. Ю. Черкас // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 2(1). - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_2(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.257 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Мельник Ю. М. 
Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій [Електронний ресурс] / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Н. С. Ілляшенко, Ю. М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 43-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.305 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сагер Л. Ю. 
Розроблення стратегічного підходу до управління внутрішніми комунікаціями промислових підприємств [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_4_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.667 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сагер Л. Ю. 
Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі") [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, Є. І. Нагорний, Ю. М. Данилюк // Економічний простір. - 2017. - № 120. - С. 152-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_120_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сагер Л. Ю. 
Стратегічне планування діяльності промислових підприємств на прикладі ТОВ "Імпульс" [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, В. В. Зарубіна. // Ефективна економіка. - 2014. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_6_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сагер Л. Ю. 
Організаційно-методичний механізм впливу на стан внутрішніх комунікацій підприємства [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 335-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_10_54
Досліджено сутність організаційно-економічного механізму, визначено основні складові елементи та запропоновано структурно-логічну схему взаємозв'язків механізму управління внутрішніми комунікаційними процесами підприємств. Виокремлено основні принципи управління, наведено їх ієрархію з позиції ступеня впливу на процес управління внутрішніми комунікаціями. Описано коло методів управління в рамках запропонованого механізму управління (економічні, соціально-психологічні, організаційні). Визначено, що застосування однієї групи методів в процесі управління внутрішніми комунікаціями підприємства без використання інших не може забезпечити тривалого позитивного ефекту, адже управлінський процес потребує комплексного та системного підходу. Наведено послідовність етапів управління внутрішніми комунікаціями, в основу якого покладено процес діагностики стану внутрішніх комунікаційних процесів підприємства та формування стратегічних напрямків діяльності та прийняття управлінських рішень на її основі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 603.571 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Сагер Л. Ю. 
Моделювання та оптимізація процесу управління внутрішніми комунікаціями підприємства: методичний підхід [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2017_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.07 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сагер Л. Ю. 
Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, І. Л. Старків // Modern economics. - 2018. - № 8. - С. 179-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2018_8_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.261 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Нагорний Є. І. 
Порівняльний аналіз показників інноваційної активності України та інших країн світу [Електронний ресурс] / Є. І. Нагорний, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_27(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сагер Л. Ю. 
Формування теоретичного підходу до управління внутрішніми комунікаціями підприємства на основі збалансованої системи показників [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, А. В. Євдокимова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 650.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Мельник Ю. М. 
Теоретичні аспекти формування стратегій комерціалізації інноваційної продукції [Електронний ресурс] / Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.507 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сагер Л. Ю. 
Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції [Електронний ресурс] / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 6. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2018_6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 951.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Сигида Л. О. 
Досвід та перспективи розвитку інноваційної діяльності в південній Кореї [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида, Л. Ю. Сагер // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 216-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.258 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського