Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сагайдак М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Селівачов М. 
Демаркація історії мистецтв [Електронний ресурс] / М. Селівачов, М. Сагайдак, П. Марусенко // Народознавчі зошити. - 2011. - № 1. - С. 182-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2011_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.554 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сагайдак М. П. 
Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України. - 2013. - № 32. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2013_32_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сагайдак М. П. 
Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ. - 2013. - № 2. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkei_2013_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.817 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сагайдак М. П. 
Директ-маркетинг як інструмент внутрішнього маркетингу та сучасний засіб впливу на споживача [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ. - 2013. - № 1. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkei_2013_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.968 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сагайдак М. П. 
Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_15
З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 85.132 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сагайдак М. П. 
Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_9_19
Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).
Попередній перегляд:   Завантажити - 107.719 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Сагайдак М. П. 
Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_13
Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 75.231 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Сагайдак М. В. 
Фінансові аспекти адаптації державної служби України до стандартів ЄС: стан, проблеми та шляхи їх подолання [Електронний ресурс] / М. В. Сагайдак // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2013. - Вип. 2. - С. 316-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_upravl_2013_2_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.457 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Селівачов М. 
Демаркація історії мистецтв [Електронний ресурс] / М. Селівачов, М. Сагайдак, П. Марусенко // Народознавчі зошити. серія мистецтвознавча. - 2014. - № 6. - С. 1463-1464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NazMicte_2014_6_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.716 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Селiвачов М. 
Церковна та світська культури: проблеми сумісності [Електронний ресурс] / М. Селiвачов, М. Сагайдак // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2008_1_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 71.311 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сагайдак М. П. 
Використання міжнародного досвіду у формуванні системи внутрішнього маркетингу на вітчизняних підприємствах сфери послуг [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Бізнес Інформ. - 2013. - № 3. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_3_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сагайдак М. П. 
Дослідження чинників формування ринку праці для забезпечення внутрішнього маркетингу підприємств в умовах невизначеності детермінант попиту і стану конкурентної ситуації [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, Н. В. Мацеєва // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6. - С. 242-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_6_42
Визначено специфіку та проаналізовано існуючі підходи до досліджень ринку праці фахівців з маркетингу, здатних задовольнити потреби підприємств-роботодавців у контактному персоналі за умов невизначеності детермінант попиту і стану конкурентної ситуації. З'ясовано, що ринок праці фахівців з маркетингу формується з урахуванням поведінки конкурентів, споживачів, цін, потенціалу розвитку. Об'єктами дослідження є процеси та тенденції розвитку ринку, які включають аналіз зміни економічних, науково-технічних, демографічних, соціальних, екологічних, законодавчих й інших чинників. Подібні дослідження мають велике значення в побудові кар'єри та ефективному управлінні системою внутрішнього маркетингу підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 485.796 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Сагайдак М. П. 
Економіко-математична модель управління підсистемою "Персонал" у системі внутрішнього маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_25
Поставлено гіпотезу, що систему внутрішнього маркетингу підприємства, яка формується в площині встановлення взаємозв'язків і побудови взаємовигідних відносин у ланцюжку "акціонер - топ-менеджер - персонал - споживач", можна віднести до класу кібернетичних, тобто систем керованих. Виходячи з цього, для вирішення практичних задач внутрішнього маркетингу підприємства, як керованої системи, визначено основні фактори, що є найбільш значущими за силою впливу на формування даної системи і містять кількісну та якісну складові. Із загального спектра формоутворюючих факторів для побудови регресійної багатофакторної моделі виокремлено найбільш пріоритетні, до яких можна віднести такі: престижність підприємства-роботодавця; можливість кар'єрного зростання працівника; рівень партнерських відносин менеджменту підприємства з персоналом; матеріально-соціальні стимули високопродуктивної праці; інформаційна архітектура підприємства; загальна оцінка внутрішнього іміджу підприємства. З метою оцінки фактичного рівня інтеграції визначених факторів, на основі експертних оцінок, побудовано багатофакторну регресійну модель та здійснено інтерпретацію результатів аналізу. Одержані результати дозволяють стверджувати, що майже між усіма параметрами моделі стандартизований коефіцієнт відрізняється дуже незначною мірою, що вказує на рівномірність впливу обраних факторів на процес управління системою внутрішнього маркетингу підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.928 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Сагайдак М. П. 
Застосування CRM-технологій у концепції внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2013. - Вип. 34. - С. 337-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2013_34_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.992 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сагайдак М. П. 
Сучасний стан і перспективи розвитку ринку послуг в Україні [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України. - 2015. - № 36. - С. 173-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2015_36_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 514.26 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сагайдак М. П. 
Ефективність використання маркетингових стратегій промисловими підприємствами [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, М. І. Іщенко, З. Й. Гелевачук // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 18. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_18_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.002 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Шайкан А. В. 
Авс- та bsc-технології в забезпеченні стратегічного маркетингового управління промисловим підприємством [Електронний ресурс] / А. В. Шайкан, М. П. Сагайдак, М. І. Іщенко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_8_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Сагайдак М. П. 
Еволюція теорії внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак // Економіка та держава. - 2015. - № 2. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сагайдак М. А. 
Новые находки древнерусского ремесла в Киеве [Електронний ресурс] / М. А. Сагайдак, М. С. Сергеева, П. С. Михайлов // Древности. - 1996. - 1996. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drev_1996_1996_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.469 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Сагайдак М. П. 
Внутренний маркетинг в управлении производительностью предприятия [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, Е. В. Криворучкина // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 19. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_19_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.227 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського