Пошуковий запит: (<.>A=Ряпухін В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Арсеньєва Н. О. Визначення міцності на зсув асфальтобетонних шарів нежорстких дорожніх одягів за критерієм Писаренко-Лебедєва – 2 [Електронний ресурс] / Н. О. Арсеньєва, В. М. Ряпухін // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 46. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_46_3
|
2. |
Дорожко Є. В. Визначення температурних напружень в тонких асфальтобетонних шарах на жорсткій основі [Електронний ресурс] / Є. В. Дорожко, В. М. Ряпухін // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 46. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_46_24
|
3. |
Ряпухін В. М. Розробка програми автоматизованого розрахунку деформаційних характеристик шарів покриття та основи за результатами вимірювання чаші прогинів [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, А. Г. Батракова // Дороги і мости. - 2014. - Вип. 14. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dim_2014_14_17
|
4. |
Ряпухін В. М. Використання критерію міцності Писаренко – Лебедєва (2) для оцінки міцності асфальтобетонних шарів нежорстких дорожніх одягів [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Н. О. Нечитайло // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2012. - Вип. 85. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2012_85_5
|
5. |
Ряпухін В. М. Вплив температурних напружень при розрахунку тонкошарових асфальтобетонних покриттів на цементобетонній основі [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Є. В. Дорожко // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2012. - Вип. 86. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2012_86_23
|
6. |
Ряпухін В. М. Визначення короткотривалої і довготривалої міцності асфальтобетону як термопластичного матеріалу [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Н. О. Нечитайло // Проблеми розвитку міського середовища. - 2013. - Вип. 9. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prms_2013_9_29
|
7. |
Ряпухін В. М. Дослідження зв’язку між електрофізичними та деформаційними характеристиками ґрунту [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, А. Г. Батракова, В. О. Процюк // Містобудування та територіальне планування. - 2012. - Вип. 45(3). - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2012_45(3)__22
|
8. |
Ряпухін В. М Вдосконалення методів розрахунку асфальтобетонних шарів нежорстких дорожніх одягів с урахуванням їх термопластичних властивостей [Електронний ресурс] / В. М Ряпухін, Н. О. Нечитайло // Містобудування та територіальне планування. - 2012. - Вип. 45(3). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2012_45(3)__23
|
9. |
Ряпухін В. М. Вплив жорсткості суміжних шарів дорожньої конструкції на еквівалентні напруження у асфальтобетонних шарах [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Є. В. Дорожко // Містобудування та територіальне планування. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 253-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2011_40(2)__39
|
10. |
Ряпухін В. М. Моделювання напружено-деформованого стану асфальтобетонних шарів [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Н. О. Нечитайло // Містобудування та територіальне планування. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2011_40(2)__40
|
11. |
Ряпухін В. М. Вплив дискретності шарів дорожнього одягу на міцність грунтової основи [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Н. В. Павленко // Містобудування та територіальне планування. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 264-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2011_40(2)__41
|
12. |
Ряпухін В. М. Аналіз впливу складових температурного деформування цементобетонної плити на напружено-деформований стан асфальтобетонного шару на жорсткій основі [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Є. В. Дорожко // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2015. - Вип. 93. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2015_93_25
|
13. |
Ряпухін В. М. Експериментальне визначення чисельного значення температурного коефіцієнта лінійного розширення асфальтобетону [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Є. В. Дорожко // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2013. - Вип. 89. - С. 61-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2013_89_11
|
14. |
Ряпухін В. М. Забезпечення потрібної точності вимірювання прецизійними нівелірами деформацій покриття [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2017. - Вип. 139. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2017_139_13
|
15. |
Ряпухін В. М. Ранжування природно-кліматичних факторів для бази даних ГІС автомобільні дороги (дорожній одяг) [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Е. В. Захарова // Науковий вісник будівництва. - 2018. - Т. 94, № 4. - С. 231-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2018_94_4_40
|
16. |
Онищенко А. М. Моделювання напружено-деформованого стану асфальтобетонного покриття на мостах [Електронний ресурс] / А. М. Онищенко, О. С. Різніченко, В. М. Ряпухін // Дороги і мости. - 2015. - Вип. 15. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dim_2015_15_15
|
17. |
Захарова Е. В. Потрібні зміни до бази даних ГІС-автомобільна дорога з урахуванням змін клімату України у ХХІ столітті [Електронний ресурс] / Е. В. Захарова, В. М. Ряпухін, Г. С. Саркісян, О. С. Синовець, Г. Р. Фоменко // Науковий вісник будівництва. - 2019. - Т. 2, № 2. - С. 347-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2019_2_2_30
|
18. |
Саркісян Г. С. Аналіз поздовжніх профілів покриття дорожнього одягу, отриманих на основі геодезичних вимірювань [Електронний ресурс] / Г. С. Саркісян, В. М. Ряпухін, Г. Р. Фоменко, І. В. Мусієнко, О. С. Синовець // Науковий вісник будівництва. - 2019. - Т. 2, № 2. - С. 358-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2019_2_2_32
|
19. |
Саркісян Г. С. Формування бази метаданих ГІС "Автомобільна дорога" для моніторингу і кадастру автомобільних доріг [Електронний ресурс] / Г. С. Саркісян, В. М. Ряпухін // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2019. - Вип. 84. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2019_84_10 Розглянуто підхід до формування бази даних ГІС "Автомобільна дорога" для моніторингу і кадастру автомобільних доріг. Розглянуто схему взаємодії рухомого пневматичного колеса автомобіля і нерівності на покритті автомобільної дороги. Проведено аналіз існуючих нерівностей на покриттях експлуатованих дорожніх одягів та визначено типові форми нерівностей. Запропоновано підхід до визначення величини навантаження на дорожній одяг при подоланні нерівностей різної форми і підхід до формування бази даних ГІС "Автомобільна дорога".
|
20. |
Ряпухін В. М. Аналіз природно-кліматичних факторів для формування бази даних ГІС – "Автомобільна дорога" [Електронний ресурс] / В. М. Ряпухін, Е. В. Захарова // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2019. - Вип. 84. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2019_84_12 У зв'язку із суттєвими змінами температурного режиму й пов'язаного з ним водно-теплового режиму конструкцій нежорсткого дорожнього одягу, які призвели до невідповідності існуючого районування України фактичному режиму роботи нежорсткого дорожнього одягу, виникає потреба у корегуванні або розробленні нового кліматичного районування України за умовами роботи асфальтобетонів та корегування бази даних ГІС-АД для розрахунку нежорсткого дорожнього одягу за критеріями міцності, оцінки і прогнозування стану автомобільних доріг.
|
| |