Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (31)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Рябченко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рябченко В. Г. 
Ефективність впровадження диференціації фізичних навантажень у дівчаток 7-8 років з різною тілобудовою в процесі фізкультурно-оздоровчих занять [Електронний ресурс] / В. Г. Рябченко. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 450.342 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Рябченко В. М. 
Об учёте ограничений на прогибы при оптимизации фюзеляжных несущих конструкций [Електронний ресурс] / В. М. Рябченко // Вопросы проектирования и производства конструкций летательных аппаратов. - 2010. - Вып. 1. - С. 33-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pptvk_2010_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Рябченко В. М. 
Интерпретация дискретной модели тонкостенной несущей конструкции, увязанная с оптимизационным процессом [Електронний ресурс] / В. М. Рябченко // Вопросы проектирования и производства конструкций летательных аппаратов. - 2010. - Вып. 4. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pptvk_2010_4_12
Предложена интерпретация сдвигово-клеточно-стержневых крупноэлементных дискретных моделей (КЭДМ) тонкостенных несущих конструкций (ТСНК). Предполагается, что ТСНК и ее модель идентичным образом расчленены на подструктуры. Граничные усилия подструктур ТСНК представляются в виде полуопределенных усеченных рядов специального вида. Координатные функции назначаются так, чтобы при наивысших уровнях расчетных схем у ТСНК и КЭДМ уравнения равновесия их подструктур совпадали. Подход распространен на упрощенные расчетные схемы ТСНК и КЭДМ. Интерпретация органически связана с построением оптимизационных процессов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.859 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Рябченко В. М. 
Проектировочная модель несущей конструкции фюзеляжа пассажирского самолета [Електронний ресурс] / В. М. Рябченко, В. А. Лавриненко, В. Д. Первак // Вопросы проектирования и производства конструкций летательных аппаратов. - 2011. - Вып. 2. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pptvk_2011_2_6
Обоснована потребность различать в задачах оптимизации несущих конструкций проектировочные и расчетные модели (ПМ и РМ), которые могут быть согласованными и несогласованными между собой. Подробно описана ПМ несущих конструкций фюзеляжей пассажирских самолетов, которая применялась также для надднищевых частей фюзеляжей гидросамолетов. Проектировочная модель использована при создании комплексов программ формирования массы фюзеляжей указанных самолетов. Адекватность описанной ПМ следует из того, что упомянутые комплексы проверены более чем для десяти пассажирских и пяти гидросамолетов. Во всех случаях погрешности расчетов массы были приемлемыми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.545 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Жула Л. В. 
Розвиток рухових умінь майбутніх учителів фізичної культури в процесі навчання верхньої прямої подачі у волейболі [Електронний ресурс] / Л. В. Жула, В. Г. Рябченко, В. В. Філіпов, В. П. Жула // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(2). - С. 123-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(2)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Рябченко В. М. 
О применении системного подхода при сертификации авиационной техники [Електронний ресурс] / В. М. Рябченко // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии. - 2014. - Вып. 64. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vikt_2014_64_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.833 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бодак І. В. 
Еколого-економічне обґрунтування заходів по ліквідації нафтового забруднення поверхневих вод у результаті функціонування нафтогазовидобувних свердловин БУ "Укргазвидобування" [Електронний ресурс] / І. В. Бодак, Н. Б. Кравченко, В. В. Рябченко, А. А. Глєбова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Екологія. - 2015. - № 1147, вип. 12. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhNU_2015_1147_12_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.238 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Рябченко В. І. 
Гуманістичний вимір монопольного аграрного бізнесу в Україні: світоглядно–компетентнісний аспект [Електронний ресурс] / В. І. Рябченко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 98. - С. 296-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_98_81
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Рябченко В. 
Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / В. Рябченко // Вища освіта України. - 2015. - № 1. - С. 12-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_1_4
Проаналізовано основні реформи вищої школи України, які було здійснено за останні 35 років та їх вплив на якість вищої освіти. Доведено, що низька якість української вищої освіти визначально зумовлена негативним впливом на вищу школу суспільного контексту, зокрема попитом вітчизняного ринку праці на номінальну вищу освіту, який сформувався в результаті протекціонізму некомпетентності, що в свою чергу є наслідком монополізації політичної та економічної сфер суспільства. Зосереджено увагу на інтерпретації трьох концептуальних положень, які мають застерегти від спрощених, формальних, бюрократичних і технократичних підходів у вирішенні проблеми підвищення якості вітчизняної вищої освіти, а саме: євроінтеграції вищої освіти; світоглядних розбіжностей у сприйнятті вищої освіти як цінності в суспільній та індивідуальній свідомості населення і громадян західноєвропейських держав і України; розбіжностей вимог до реальної компетентності з боків ринку праці - західноєвропейського й вітчизняного, на яких працевлаштовуються випускники ВНЗ. Обгрунтовано припущення щодо низької результативності новітньої реформи вищої школи у разі збереження нинішньої системи суспільних відносин, яка блокує цивілізоване конкурентне середовище в українському суспільстві.Проанализированы основные реформы высшей школы Украины, которые были осуществлены за последние 35 лет и их влияние на качество высшего образования. Доказано, что низкое качество украинского высшего образования изначально обусловлено негативным влиянием на высшую школу общественного контекста, в частности спросом отечественного рынка труда на номинальное высшее образование, который сформировался в результате протекционизма некомпетентности, что в свою очередь является следствием монополизации политической и экономической сфер общества. Сосредоточено внимание на интерпретации трех концептуальных положений, которые должны предостеречь от упрощенных, формальных, бюрократических и технократических подходов в решении проблемы повышения качества отечественного образования, а именно: евроинтеграции высшего образования; мировоззренческих различиях в восприятии высшего образования как ценности в общественном и индивидуальном сознании населения и граждан западноевропейских государств и Украины; несовпадения требований к реальной компетентности сторон рынка труда - западноевропейского и отечественного, на которых трудоустраиваются выпускники ВУЗ. Обоснованно предположение о низкой результативности новой реформы высшей школы при сохранении нынешней системы общественных отношений, которая блокирует цивилизованную конкурентную среду в украинском обществе.The basic reform of higher education in Ukraine that have been implemented over the last 35 years and their impact on the quality of higher education is analyzed. It is proved that the poor quality of Ukrainian higher education is caused by negative impact of social context on high school, in particular, local labor market demand for a nominal degree, formed as a result of protectionism for the incompetence, which in turn is a consequence of monopolization in political and economic spheres of society. Assumptions about the low efficiency of modern reform of higher education in the case of preserving the current system of social relations that blocks civilized competitive environment in Ukrainian society is substantiated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.959 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Рябченко В. І. 
Актуальність та методологічні труднощі оцінювання якості вищої освіти: критичний аналіз проблеми з позицій світоглядно–компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / В. І. Рябченко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 97. - С. 279-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_97_72
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.7 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Рябченко В. 
Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості [Електронний ресурс] / В. Рябченко // Вища освіта України. - 2011. - № 1. - С. 46-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_1_10
Висвітлено суперечності у сприйнятті й використанні понять "освіта", "навчання", "виховання", "соціалізація". Відзначено, що на етапі започаткування особистості "виховання" підпорядковує "навчання" і, певною мірою, "соціалізацію", причому вирішальне значення в цей відрізок життя відводиться сімейній педагогіці, яка базується на досвіді та інтуїції. Обгрунтовано й запропоновано до вжитку заміну некоректного у семантичному сенсі поняття "вищий навчальний заклад" на "вищий заклад освіти" (ВЗО). Проаналізовано стан роботи з гармонійного розвитку студента й констатовано, що в сучасних ВЗО широкий загал студентів позбавлений можливості актуалізувати свою особистість іншими, крім навчальної, видами діяльності, і навіть навчальний процес стає все менш здатним потужно впливати на розвиток особистості студента (зокрема, через запровадження Болонського процесу). Підсумовано, що гармонізація мотиваційного механізму життєдіяльності викладача є ключовою проблемою вищої освіти.Освещены противоречия в восприятии и использовании понятий "образование", "обучение", "воспитание", "социализация". Отмечено, что на этапе начала личности "воспитание" подчиняет "обучение" и в некоторой степени "социализацию", причем решающее значение в этот отрезок жизни отводится семейной педагогике, которая опирается на опыт и интуицию. Обоснована замена некорректного в семантическом смысле понятия "высшее учебное заведение" на "высшее заведение образования" (ВЗО). Проанализировано состояние работы по гармоничному развитию студента и констатировано, что в современных ВЗО широкие массы студентов лишены возможности актуализировать свою личность другими, кроме учебной, видами деятельности, и даже учебный процесс становится все менее способным мощно влиять на развитие личности студента (в частности, посредством введения Болонского процесса). Подытожено, что гармонизация мотивационного механизма жизнедеятельности преподавателя является ключевой проблемой высшего образования.Concepts and terminology set is a peculiar language of definite science or complex of sciences. When contradictory sense is put in key concepts of scientific language, semantic barriers in scientific society communication appear as well as methodological collisions develop in cognitive activity and public practice. Such conclusion bases on semantic analysis of concepts "education", "study", "behavior" and "socialization" that is covered in this publication.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.174 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Рябченко В. 
Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента [Електронний ресурс] / В. Рябченко // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_3_8
Зроблено аналітичний огляд проблеми розвитку особистості студента крізь призму освіти, навчання, виховання й соціалізації. Стверджено, що сучасна вітчизняна вища школа знаходиться не лише в полоні традиційної педагогічної парадигми, але й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта. Констатовано, що інструментально й технологічно сформувати моральну особистість у цинічному суспільному середовищі неможливо, підвищити компетентність у суспільстві, яке її не затребує, неможливо. Акцентовано увагу на тезі актуальності цинізму, який приносить життєвий успіх в сучасному українському соціумі, стає альфою й омегою реального виховання. Зроблено висновок про неможливість запровадження моралі та гуманізму в суспільстві, де праведність викликає іронію та презирство.Представлен аналитический взгляд на развитие личности студента сквозь призму образования, обучения, воспитания, социализации как понятий и процессов и их способность охватить личность человека во всем его многообразии. Утверждается, что современная отечественная высшая школа не только находится в плену традиционной парадигмы, но и ограничена предметным полем педагогики, что образует своеобразное "прокрустово ложе" для исследования и практического решения комплекса проблем, которыми отягощено высшее образование. Для того, чтобы текущие и будущие проблемы, связанные с развитием личности студента, успешно решались и педагогика не становилась заложницей собственных амбиций как в теории, так и в общественной практике, необходимо не ограничиваться предметным полем педагогики, а выходить за его пределы.Analytical view on student personality development through education, learning and socialization as concepts processes and its capability for covering human personality in his/her life gives ground for statement that modern national school is in captivity of traditional paradigm as well as is limited by Pedagogics' subject area which forms peculiar Procrustean bed for research and practical decision of higher education issues complex. We mustn't get caught in an endless loop within Pedagogics' subject area but should go beyond the limits in order that current and future problems concerned with student personality development are resolved successfully and pedagogics do not become hostage of own ambitions in theory as well as in social practice.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.068 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Жула Л. В. 
Біомеханічний контроль рівня сформованості рухової навички техніки виконання подачі у волейболі студенток факультету фізичного виховання [Електронний ресурс] / Л. В. Жула, В. Г. Рябченко, Р. В. Рябченко, Г. В. Жула // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 139(1). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_139(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.788 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Рябченко В. І. 
Класичний університет: проблема ідентичності та інституційного розвитку в контексті євроінтеграції та глобалізації [Електронний ресурс] / В. І. Рябченко // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 115. - С. 311-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_115_82
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.621 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Рябченко В. 
Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема:світоглядно-компетентнісний аспект [Електронний ресурс] / В. Рябченко // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.583 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Рябченко В. Г. 
Вивчення загальних питань теорії та методики учбово-тренувального процесу на прикладі волейболу [Електронний ресурс] / В. Г. Рябченко, Р. В. Рябченко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 11. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_11_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.232 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Рябченко В. Г. 
Досвід диференційованого програмування занять з фізичної культури [Електронний ресурс] / В. Г. Рябченко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 9. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_9_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.529 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Рябченко В. Г. 
Решение задач управления в учебно-тренировочном процессе [Електронний ресурс] / В. Г. Рябченко, С. О. Власенко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 3K. - С. 414-417. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_3K_121
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.826 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Рябченко В. В. 
Вплив техногенного забруднення важкими металами на структурний стан чорнозему звичайного [Електронний ресурс] / В. В. Рябченко // Вісник аграрної науки. - 2018. - № 3. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vaan_2018_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.844 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Рябченко В. Г. 
Тактико-технічна та фізична підготовка в тренуванні волейболістів в умовах учбового закладу [Електронний ресурс] / В. Г. Рябченко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2018. - Вип. 1. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2018_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського