Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (142)Журнали та продовжувані видання (10)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (132)Авторитетний файл імен осіб (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Романовський О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн. / Харків. держ. політехн. ун-т, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Укр. інж.-пед. акад. – Харків: [б. в.], 2000. - Виходить щоквартально. - ISSN 2078-7782

Додаткові відомості та надходження

2.

Романовський О. О. 
Модульна структура і концепції сучасного інноваційного підприємницького ВНЗ [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Економіка і управління. - 2011. - № 3. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2011_3_20
Запропоновано архітектуру і концепції моделі сучасного інноваційного підприємницького університету. В основу розробки покладено модульний принцип побудови моделі ВНЗ. Концепції грунтуються на ідеях: свободи та єдності освіти й науки; незалежності та самостійності університету; відповідності університету сучасним умовам і викликам суспільства; гнучкості ВНЗ і можливості швидко реагувати на зміни й перебудовуватися; відсутності та запобіганні в університеті негативних проявів, що є несумісними з поняттями академічної етики і свободи. Необхідними умовами створення підприємницького університету є: наявність у ньому групи академічних підприємців і підтримка підприємницьких ідей переважною більшістю колективу закладу; підтримка підприємницької діяльності ВНЗ урядом і громадськістю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.468 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Романовський О. Г. 
Особистість сучасного керівника в аспекті теорії духовного лідерства [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, Н. В. Середа // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_3_4
Розглянуто зміст поняття “лідерство”, основні теорії лідерства. Визначено роль духовності у формуванні сучасного керівника-лідера, охарактеризовано “теорії героїв” і “теорії рис”, у яких складались переліки якостей, необхідних справжньому лідерові. Особливу увагу приділено аналізу теорії духовного лідерства, розкрито сутність основних чеснот, необхідних сучасному керівникові-лідерові: великодушність, смиренність, мужність, розсудливість, самовладання і справедливість. Наведено схеми визначення поняття “лідерство” та класичних людських чеснот. З’ясовано, що величезний вплив на лідерство має християнське життя, оскільки надприродні чесноти віри, надії, любові укріплюють та перетворюють чесноти природні. Узагальнено, що жодна теорія лідерства не може бути вичерпною без дослідження впливу релігії на природні чесноти, які за суттю є "стовпами" та основами лідерства.Рассмотрена сущность понятия “лидерство” и основные теории лидерства. Особое внимание уделено анализу теории духовного лидерства, раскрыта суть основных добродетелей, необходимых современному руководителю-лидеру: великодушие, смирение, рассудительность, мужество, самообладание и справедливость.It’s covered topical issues of research leadership issues. It’s proved the essence of the concept of “leadership” and the theory of leadership. Particular attention is paid to the analysis of the theory of spiritual leadership, disclosed are essential virtues needed modern manager-leader: generosity, humility, prudence, courage, self-control and justice.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.753 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Романовський О. О. 
Роль моделі "потрійної спіралі" Г. Іцковіца і підприємницьких ВНЗ у розвитку інновацій [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 1. - С. 32-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_1_6
Проаналізовано особливості моделі "потрійної спіралі", доведено доцільність, можливість і визначено умови її застосування в українських реаліях. Проаналізовано роль моделі "потрійної спіралі" і підприємницьких університетів у розвитку інновацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.956 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Романовський О. О. 
Сучасні проблеми соціального підприємництва [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 87.581 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Романовський О. Г. 
Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, М. К. Чеботарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 1. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_1_4
Показано необхідність адаптивного управління за сучасних умов пошуку відкритих і демократичних моделей управління, які можуть забезпечити гнучкість системи управління у нестабільній ситуації, коли відбуваються швидкоплинні зміни і впроваджуються інноваційні технології відповідно до вимог суспільства. Розглянуто розвиток теорії адаптивного управління в освітніх системах, зокрема в системі ВНЗ. Розкрито сутність адаптивного управління та вихідні теоретичні положення, які лежать в її основі. Виділено сутгісні характеристики адаптивного управління : закономірності, ключові принципи, структура, функції та технології, а також спеціальний інструментарій у вигляді факторно-критеріальних моделей діяльності учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для організації та здійснення адаптивного управління. Показана необходимость адаптивного управления в современных условиях поиска открытых и демократических моделей управления, которые могут обеспечить гибкость системы управления в нестабильной ситуации, когда происходят быстротечные изменения и внедряются инновационные технологии в соответствии с требованиями общества. Рассмотрено развитие теории адаптивного управления в образовательных системах, в частности в системе ВУЗ. Раскрыта сущность адаптивного управления и исходные теоретические положения, которые лежат в ее основе. Рассмотрены сущностные характеристики адаптивного управления: закономерности, ключевые принципы, структура, функции и технологии, а также специальный инструментарий в виде факторно-критериальных моделей деятельности участников образовательного процесса и образовательного учреждения в целом, которые разрабатываются для организации и осуществления адаптивного управления.The need for adaptive management in modern conditions of the search of open and democratic management models that can orient educational processes not to reproduction, but to self-development, aimed at the disclosure and development of personality potential and its realization is shown in the article. Grounding of the theory of adaptive management in higher educational establishment will provide the flexibility of a management system in unstable situation, when changes happen so fast and innovation techniques are implemented in accordance with the society requirements.
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.902 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Романовський О. Г. 
Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності з формування національної гуманітарно-технічної еліти [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 61-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_9
Розглянуто проблему підготовки гуманітарно-технічної та управлінської еліти як стратегічний напрям діяльності НТУ "ХПІ". В рамках названого вище напряму створено Центр сучасних педагогічних технологій, висвітлено основні напрями його роботи, зокрема просвітництво, дослідницьку діяльність, тренінгові програми, наукові публікації з питань готовності до педагогічної діяльності. З метою формування готовності до викладацької діяльності аспірантів та магістрантів інженерно-технічного та економічного профілю виокремлено низку навчальних дисциплін, які введено до навчальних планів. Визначено тематику найбільш актуальних проблем сучасної педагогіки, на основі яких розроблено та впроваджено12 інноваційних курсів з психолого-педагогічних та управлінських дисциплін. Констатовано необхідність оновлення змісту і технологій загальноінженерної, спеціальної, психолого-педагогічної підготовки майбутньої еліти.Рассмотрена проблема подготовки гуманитарно-технической и управленческой элиты как стратегическое направление деятельности НТУ "ХПИ". В рамках вышеназванного направления создан Центр современных педагогических технологий, отражены основные направления его работы, в частности просветительская и исследовательская деятельность, учебные программы, научные публикации по вопросам готовности к педагогической деятельности. С целью формирования готовности к преподавательской деятельности аспирантов и магистрантов инженерно-технического и экономического профиля выделен ряд учебных дисциплин, введенных в учебные планы. Определена тематика наиболее актуальных проблем современной педагогики, на основе которых разработаны и внедрены 12 инновационных курсов психолого-педагогических и управленческих дисциплин. Констатирована необходимость обновления содержания и технологий общеинженерной, специальной, психолого-педагогической подготовки будущей элиты.The essence of innovative orientation of pedagogical activity on the formation of national humanitarian and technical elite is considered on the example of NTU "KhPI".
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.14 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Сосін І. К. 
Пошук антикревінгових терапевтичних ефектів серед арсеналу немедикаментозних засобів та методів [Електронний ресурс] / І. К. Сосін, Ю. Ф. Чуєв, О. Г. Романовський, А. Є. Горбань, К. П. Чухрієнко, В. О. Шаповалова, О. С. Волков, В. В. Шаповалов, О. Ю. Гончарова, В. В. (мол), Друзь О. В., Сквира І. М., Агапов Д. О. Шаповалов // Український вісник психоневрології. - 2012. - Т. 20, вип. 3. - С. 256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2012_20_3_440
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.727 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кравець С. В. 
Раціональні параметри ножових безтраншейних укладачів [Електронний ресурс] / С. В. Кравець, О. П. Романовський, О. Ю. Васильчук // Механізація та електрифікація сільського господарства. - 2014. - Вип. 99(1). - С. 194-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mesg_2014_99(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.151 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Романовський О. 
Корпоративна культура вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_15
Актуалізовано проблему формування корпоративної культури (КК) ВНЗ за умов реформування вищої освіти, світових економічних криз, глобалізаційних процесів тощо. Розглянуто окремі особливості і складові університетської (академічної) культури, а також проблеми формування і використання КК ВНЗ для підвищення ефективності їх діяльності. Виокремлено складові академічної культури, головні пріоритети в діяльності академічного працівника (науково-педагогічного співробітника ВНЗ). КК ВНЗ визначено як сукупність чинників і складових, що взаємодіють між собою, яка охоплює досвід минулого та теперішнього, структурні характеристики ВНЗ і погляди його керівників, працівників і студентів, а також як сукупність думок, еталонів поведінки, настроїв, символів, відносин і способів організації діяльності ВНЗ.Актуализирована проблема формирования корпоративной культуры (КК) ВУЗ в условиях мировых экономических кризисов, глобализационных процессов, реформы высшего образования. Рассмотрены некоторые особенности и слагаемые университетской (академической) культуры, а также проблемы формирования и использования КК ВУЗ для повышения эффективности их деятельности. Выделены составляющие существования академической культуры, главные приоритеты в деятельности академического работника (научно-педагогического сотрудника ВУЗ). КК ВУЗ определена как совокупность взаимодействующих факторов, охватывающая опыт прошлого и настоящего, структурные характеристики ВУЗ и взгляды его руководителей, работников и студентов, а также как совокупность мнений, эталонов поведения, настроений, символов, отношений и способов организации деятельности ВУЗ.Features and constituents of university (academic) culture and university (academic) corporate culture are considered in the article. The problems of forming and use of corporate culture of institution of higher education for its successful activitiesare analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.877 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Романовський О. О. 
Характерні особливості підприємницьких ВНЗ світу [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Економіка та держава. - 2011. - № 2. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 101.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Романовський О. О. 
Особливості підприємницьких університетів США [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 102.104 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Романовський О. О. 
Підприємницька діяльність вищих навчальних закладів США [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2009. - Вип. 7. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2009_7_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Романовський О. О. 
Реформи вищої школи: злиття та поглинання ВНЗ [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2010. - Вип. 8. - С. 30-39 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2010_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.222 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Романовський О. О. 
Характерні риси підприємництва у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2010. - Вип. 9. - С. 41-51 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2010_9_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.015 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Романовський О. О. 
Економічна доцільність існування інноваційних підприємницьких університетів [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Економіка та держава. - 2011. - № 10. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_10_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.196 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Романовський О. О. 
Доцільність застосування моделі потрійної спіралі г. іцковіца в сучасному суспільстві [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Економіка та держава. - 2011. - № 11. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_11_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.882 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Романовський О. Г. 
Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, В. М. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 3. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 522.334 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Романовський О. О. 
Дослідницькі підприємницькі внз у сучасному суспільстві [Електронний ресурс] / О. О. Романовський // Економіка та держава. - 2012. - № 1. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.801 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Романовський О. Г. 
Ученый, инженер, менеджер – творцы инновационного развития [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, М. М. Гуревичов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 1. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.416 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського