Пошуковий запит: (<.>A=Решетова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Решетова І. А. Колегіальні органи в межах соціально-педагогічного простору вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / І. А. Решетова // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2013. - № 3. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2013_3_19
|
2. |
Решетова І. А. Організаційно-педагогічна діяльність колегіального органу управління ВНЗ в контексті наукової парадигми ХХ століття [Електронний ресурс] / І. А. Решетова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 7(2). - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_7(2)__9
|
3. |
Решетова І. А. Функції вчених рад в освітньому просторі вітчизняних вищих педагогічних навчальних закладів (1958-1990 рр.) [Електронний ресурс] / І. А. Решетова // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 305-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_50
|
4. |
Решетова І. А. Місце батьківських комітетів у державно-громадському управлінні загальноосвітнім навчальним закладом [Електронний ресурс] / І. А. Решетова, О.Г. Набока // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 25. - С. 262-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_25_42
|
5. |
Решетова І. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / І. Решетова // Рідна школа. - 2013. - № 4-5. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_4-5_11 Проаналізовано становлення і розвиток колегіальних органів управління ВНЗ в контексті створення теорії організаційно-педагогічної діяльності вчених рад у вітчизняних ВНЗ. Уточнено змістове наповнення феномену "учена рада вищого педагогічного навчального закладу". Викладено основні завдання ученої ради радянського періоду, з’ясовано функції цього органу: координація та контроль навчально-виховної, науково-дослідної, громадсько-організаційної, фінансово-господарської сфер діяльності. Охарактеризовано незаплановану та заплановану форми контролю якості НВП вищого педагогічного навчального закладу. Виокремлено структурні компоненти вченої ради, визначено, що в радянський період діяльність ученої ради була обумовлена закритістю системи управління, підпорядкуванням рішенням з’їздів КПРС. Констатовано, що зі здобуттям Україною незалежності основними тенденціями в процесі реформування системи вищої педагогічної освіти стали гуманізація та демократизація.Проанализированы становление и развитие коллегиальных органов управления ВУЗ в контексте создания теории организационно-педагогической деятельности ученых советов системы высшего педагогического образования. Уточнено смысловое наполнение концепта "ученый совет высшего педагогического учебного заведения". Изложены основные задачи ученого совета советского периода, выяснены функции этого органа, в частности: координация и контроль учебной, научно-исследовательской, общественно-организационной, финансово-хозяйственной сфер деятельности. Охарактеризованы формы контроля качества УВП высшего педагогического учебного заведения. Выделены структурные компоненты ученого совета, определено, что в советский период деятельность ученого совета обусловлена закрытостью системы управления, подчинением решениям съездов КПСС. Констатировано, что с обретением Украиной независимости основными тенденциями в процессе реформирования системы высшего педагогического образования стали гуманизация и демократизация высшего образования.In the article the problem of formation and development of the collegiate governance board of a higher educational institution in the second half of the 20th century is investigated. It is determined that the activity of an academic council of pedagogical higher educational establishment during the Soviet period was caused by the closeness of a control system, the concealing and the submission to the solutions of Communist Party Congress. It is found out, after gaining the independence the humanization and democratization became the main tendencies in the course of reforming of Ukrainian system of the higher pedagogical education of the last decade of the second half of the 20th century.
|
6. |
Решетова І. Досвід організаційно-педагогічної діяльності вчених рад вітчизняних вищих педагогічних навчальних закладів (1958 – 1963 рр.) [Електронний ресурс] / І. Решетова, О. Решетов // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 15. - С. 414-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_15_52
|
7. |
Омельченко С. О. Учена рада вітчизняного вишу у 1985–1990 роки [Електронний ресурс] / С. О. Омельченко, І. А. Решетова, У. В. Проскуніна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 4. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_4_16
|
8. |
Сарієнко В. Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку творчих пізнавальних умінь школярів у навчанні [Електронний ресурс] / В. Сарієнко, І. Решетова // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_12_8
|
9. |
Нікітіна Н. Інноваційні технології освітнього менеджменту [Електронний ресурс] / Н. Нікітіна, І. Решетова // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2019. - № 5. - С. 101–113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2019_5_12
|
10. |
Решетова І. О. Визначення об'єктів управління якістю праці викладача у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. О. Решетова, О. В. Чередник // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 1. - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_1_23
|