Пошуковий запит: (<.>A=Рагулін В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Шевченко В. О. Дослідження впливу навантаженості гідропривода управління основним відвалом автогрейдера середнього класу [Електронний ресурс] / В. О. Шевченко, В. М. Рагулін // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Сер. : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2014. - Вип. 1. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2014_1_6
|
2. |
Рагулін В. М. Аналіз модернізованої підвіски робочого обладнання автогрейдера з використанням комп`ютерного обладнання [Електронний ресурс] / В. М. Рагулін, Т. С. Мєшалкіна, М. Р. Палій // Прикладна геометрія та інженерна графіка. - 2018. - Вип. 94. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prgeoig_2018_94_18
|
3. |
Рагулін В. М. Комп'ютерне моделювання при аналізі механізму підвіски тягової рами автогрейдерів [Електронний ресурс] / В. М. Рагулін // Сучасні проблеми моделювання. - 2018. - Вип. 13. - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cpm_2018_13_23
|
4. |
Шевченко В. О. Дослідження навантаження модернізованого механізму підвіски тягової рами автогрейдера сімейства ДЗК-250 [Електронний ресурс] / В. О. Шевченко, В. М. Рагулін, С. Я. Ходирєв // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2019. - Вип. 87. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2019_87_5 Проведено дослідження силових характеристик виконавчих гідроциліндрів тягової рами автогрейдера сімейства ДЗк-250 за рахунок аналізу кінематики руху підвіски робочого обладнання та внесення зміни в конструкцію кріплення гідроциліндрів механізму підвіски тягової рами. Розроблені рекомендації для раціонального положення елементів механізму з метою зменшення нерівномірності навантаження гідроциліндрів механізму.Проведено дослідження силових характеристик виконавчих гідроциліндрів тягової рами автогрейдера сімейства ДЗк-250 за рахунок аналізу кінематики руху підвіски робочого обладнання та внесення зміни в конструкцію кріплення гідроциліндрів механізму підвіски тягової рами. Розроблені рекомендації для раціонального положення елементів механізму з метою зменшення нерівномірності навантаження гідроциліндрів механізму.
|
5. |
Черніков О. В. Використання AUTODESK INVENTOR API та мови програмування Visual Basic для опрацювання параметрів моделі (на прикладі зубчастих коліс) [Електронний ресурс] / О. В. Черніков, В. М. Рагулін, Н. В. Черепанова, Н. Є. Калюжна // Сучасні проблеми моделювання. - 2020. - Вип. 17. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cpm_2020_17_18
|
6. |
Грицина Н. І. Аналіз сучасних програмних рішень BIM при моделюванні споруд [Електронний ресурс] / Н. І. Грицина, В. М. Рагулін // Прикладні питання математичного моделювання. - 2020. - Т. 3, № 2.2. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apqmm_2020_3_2
|
7. |
Кравець С. В. Експериментальне визначення критичної глибини блокованого різання ґрунтів різцями та довжини лемеша ланцюгових екскаваторів [Електронний ресурс] / С. В. Кравець, В. М. Супонєв, О. О. Гапонов, В. М. Рагулін, О. В. Щукін, О. А. Дмитренко // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 95. - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_95_8 Розглянуто методику експериментальних досліджень та пристрої для реалізації робочих процесів розробки траншеї ланцюгово-скребковими екскаваторами, визначено критичну глибину асиметричного блокованого різання грунту різцями і довжину лемеша, проведено порівняння встановлених результатів із теоретичними даними.
|
8. |
Супонєв В. М. Визначення максимального тяглового зусилля гвинтового робочого органу при проколі ґрунту [Електронний ресурс] / В. М. Супонєв, С. М. Вівчар, В. М. Рагулін, О. В. Орел, О. М. Олєйнікова, С. Г. Ковалевський // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 95. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_95_9 Розглянуто методику теоретичного визначення максимального тяглового зусилля гвинтового робочого органу при встановлених параметрах лопаті та діаметра свердловини для безтраншейного прокладання підземних комунікацій.
|
9. |
Іваненко О. І. Дослідження модельних випробувань параметрів пересування козлового крана при дії вітрових навантажень [Електронний ресурс] / О. І. Іваненко, В. М. Рагулін, О. О. Назарько // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 95. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_95_11 Наведено результати експериментальних досліджень параметрів пересування моделі козлового крана при дії вітрових навантажень. Виконано оцінку точності та достовірності отриманих результатів та намічено подальші напрями досліджень. Прийнята програма випробувань містила визначення критеріїв подібності та масштабу моделі, де як головний параметр було взято швидкість крана при дії на нього вітру. Вплив різних факторів та оцінка впливу їх взаємодії досягались проведенням ПФЕ типу 24.
|
10. |
Кириченко І. Г. Особливості комп’ютерного моделювання та дослідження режимів роботи елементів піднімальної платформи [Електронний ресурс] / І. Г. Кириченко, О. В. Черніков, А. С. Роговий, В. М. Рагулін, О. О. Рєзніков, О. С. Табуров // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2021. - Вип. 95. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2021_95_24
|
11. |
Рагулін В. В. Обргунтування необхідності обробки відеоінформації на борту розвідувального БпЛА [Електронний ресурс] / В. В. Рагулін, В. Г. Башинський, М. О. Солодчук, А. В. Фомін, О. О. Ісаченко // Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки. - 2022. - Вип. 1. - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/swsrdi_2022_1_14
|
12. |
Назарько О. О. Використання методу комп'ютерного моделювання при дослідженні обтічності легкового автомобіля обладнаного аеродинамічними елементами [Електронний ресурс] / О. О. Назарько, В. М. Рагулін, І. С. Зайцев // Сучасні проблеми моделювання. - 2021. - Вип. 22. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cpm_2021_22_14
|
13. |
Супонєв В. М. Вплив кінематики робочого обладнання землерийних машин на процес глибокого вібраційного різання звʼязаних ґрунтів [Електронний ресурс] / В. М. Супонєв, В. М. Рагулін, С. Г. Ковалевський, О. В. Орел, С. В. Кравець, А. А. Нечидюк // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2022. - Вип. 99. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2022_99_14 Наведено результати досліджень впливу кінематики обладнанням землерийних машин на процес вібраційного різання грунтів під час безтраншейного прокладання лінійно-протяжних підземних комунікацій та дренажних систем. Установлено значення шляху та швидкості переміщення ножового робочого органа в будь-який момент часу від частоти його коливання, амплітуди за умови фіксованих значень швидкості руху та визначено напрямок коливань залежно від співвідношення поступальної та вібраційної швидкостей. Аналіз впливу кінематики робочого обладнання на процеси глибокого різання грунтів дав змогу отримати умови ефективного використання вібраційного приводу, що спрямовано на зниження тяглового зусилля та зменшення енерговитрат на процес.
|
14. |
Назарько О. О. Дослідження аеродинаміки спорткара з використанням методу комп’ютерного моделювання [Електронний ресурс] / О. О. Назарько, В. М. Рагулін, О. В. Ярижко, І. С. Зайцев // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2022. - Вип. 99. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2022_99_23 За допомогою програмних продуктів Autodesk було здійснено комп'ютерне дослідження обтічності форми автомобіля спортивної модифікації, точність якого оцінювалась порівнянням значень отриманих коефіцієнтів аеродинамічного опору Cx для його базової моделі та з використанням додаткових аеродинамічних деталей. Тривимірні моделі прототипів було відтворено з максимальним наближенням до оригіналів за розмірами, що зазначені в їх технічних характеристиках.
|
15. |
Богатов О. І. Сучасний технічний стан магістральних трубопроводів та аналіз екологічної безпеки під час транспортування ними енергетичних носіїв [Електронний ресурс] / О. І. Богатов, В. М. Супонєв, В. М. Рагулін, О. В. Ярижко, В. Д. Мусійко // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2022. - Вип. 99. - С. 151-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2022_99_24 Наведено аналіз технічного стану магістральних трубопроводів та запропоновано ефективні способи його покращення. Розроблено методику та шкалу аналізу екологічної безпеки під час транспортування ними енергоносіїв, що може допомогти у виявленні відповідних тенденцій зі змінення екологічного стану в процесі паспортизації об'єктів будівництва, аналізу їх екологічної безпеки та доцільності подальшої експлуатації. Універсальна інженерно-екологічна шкала стану природно-технічної геосистеми визначається такими показниками, як рівень технічного впливу, обсяг часу, який відведено на відновлення стану навколишнього середовища. На основі проведеного аналізу та створеної методики автори дійшли висновків щодо необхідності прискорення темпу здійснення робіт з реконструкції магістральних нафто- та газових систем. Визначено, що значна частина цього процесу пов'язана з великою кількістю земляних робіт. Для їх ефективного проведення рекомендовано використовувати розроблений механізований комплекс для безперервного та безпід'ємного ремонту лінійної частини магістральних трубопроводів.
|
16. |
Супонєв В. М. Визначення конструктивних параметрів та опору переміщення в грунті робочого обладнання ножового трубозаглиблювача [Електронний ресурс] / В. М. Супонєв, В. М. Рагулін, М. В. Розенфельд // Машинобудування. - 2022. - № 30. - С. 42-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2022_30_7
|
17. |
Рагулін В. М Аналіз навантаженості елементів конструкції робочого обладнання навантажувача з телескопічною стрілою [Електронний ресурс] / В. М Рагулін, О. В. Ярижко, О. О. Назарько // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2023. - Вип. 101(1). - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2023_101(1)__22
|
18. |
Супонєв В. М. Визначення максимально допустимого діаметру свердловини при заданій глибині проходки методом статичного проколу ґрунту [Електронний ресурс] / В. М. Супонєв, В. М. Рагулін, С. В. Кравець // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2023. - Вип. 101(2). - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2023_101(2)__10
|