Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (17)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прус А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Прус А. В. 
Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму [Електронний ресурс] / А. В. Прус // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 372-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_79
Розглянуто зміст та обсяг понять "компетенція", "компетентність", "математична компетентність", "компетентнісний підхід". Проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями. З'ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації. Акцентовано увагу на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму.Рассмотрены содержание и объем понятий "компетенция", "компетентность", "математическая компетентность", "компетентностный подход". Проанализированы отдельные особенности восприятия математики гуманитариями. Выяснены особенности реализации компетентностного подхода в обучении математике учеников классов общественно-гуманитарного направления, на основании чего определены интеллектуальные и материальные средства его реализации. Акцентировано внимание на прикладной направленности математики як действенном способе формирования математической компетентности учеников классов общественно-гуманитарного направления.The article deals with the plot and volume of such notions as awareness, competence, mathematical competence, competence approach; certain peculiarities of perception of mathematics by classical scholars are analyzed; peculiarities of realization of the competent approach in teaching mathematics of the pupils in the social humanitarian classes have been cleared up; the ways of its functioning have been defined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.129 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Прус А. 
Категорійний аналіз понять "самореалізація" та "професійна самореалізація" [Електронний ресурс] / А. Прус // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.755 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Чемерис О. А. 
Методика розв'язування задач на поверхні другого порядку в курсі аналітичної геометрії [Електронний ресурс] / О. А. Чемерис, А. В. Прус // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_30
Визначено особливості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики на прикладі дисциплін геометричного циклу. Вивчення дисциплін, що є складовими фундаментальної підготовки студентів, спрямоване на формування загальної математичної культури, необхідної майбутньому вчителеві математики, оволодіння комплексом математичних методів і розвиток навичок застосування їх на практиці, розгортання теоретичних основ для прикладних наукових досліджень, забезпечення зв'язку з методичною підготовкою. Проаналізовано особливості розв'язання задач з аналітичної геометрії. Пошук розв'язку задачі будь-якої складності базується на використанні формул, ознак, правил, аксіом, теорем, властивостей, на основі яких створюється певний алгоритм. Розглянуто тему "Поверхні другого порядку" та виділено базові поняття, згідно з якими і формується зміст практичних занять (поверхні обертання, еліпсоїди, гіперболоїди, конуси, циліндри, параболоїди, вироджені поверхні другого порядку). Розглянуто основні типи геометричних задач у темі дослідження. Наведено приклади задач із розв'язанням або вказівками для роботи на заняттях із дисципліни. В задачах на складання канонічних рівнянь, першою чергою, використовують характеристичні властивості поверхонь другого порядку, а саме, ліній, які їм належать. Важливим типом задач є розпізнавання видів поверхонь другого порядку за їх канонічними рівняннями. У прикладних задачах часто зустрічаються ситуації, коли рівняння поверхні задано в канонічному вигляді, але з відмінним від стандартного розташування осей. Проте за чіткого викладу викладачем алгоритму розпізнавання типів поверхонь значна частина студентів достатньо добре засвоює навички застосування цих алгоритмів. Особливо хороші результати надає використання занятті. Підкреслено важливість і прикладний характер вивчення поверхонь другого порядку для курсу вищої математики та елементарної геометрії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.051 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Прус А. О. 
Виявлення рівнів готовності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва до професійної самореалізації [Електронний ресурс] / А. О. Прус // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.835 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пришляк О. О. 
Потоки Морса-Смейла на торі з діркою [Електронний ресурс] / О. О. Пришляк, А. А. Прус // Proceedings of the International Geometry Center. - 2017. - Vol. 10, № 1. - С. 47-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pmgc_2017_10_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 537.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Прус А. В. 
Про навчання студентів педагогічних спеціальностей розв’язувати завдання з параметрами [Електронний ресурс] / А. В. Прус, О. А. Чемерис // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_29
Порушено питання якісної професійної підготовки майбутніх вчителів математики. У вступній частині ставиться проблема: з одного боку - важливо вміти розв'язувати завдання з параметрами як для учнів, так і студентів, а з іншого - як цього досягти з огляду на сьогоднішні реалії. Проведено систематизацію та узагальнення теоретичного матеріалу, анкетування; аналіз науково-методичних доробок останніх років щодо поставленої дилеми, серед яких є і власний навчально-методичний посібник. Розроблено авторський курс "Задачі з параметрами" для навчання студентів педагогічних спеціальностей розв'язувати завдання з параметрами з різних розділів елементарної математики. Значне місце відведено аналізу результатів проведеного дослідження про те, як самі студенти ставляться до доцільності та перспективи вивчення такого курсу. Увагу звернено на таке: чи потрібно студентам педагогічних спеціальностей вчитись розв'язувати вправи з параметрами; яким чином вміння розв'язувати вправи з параметрами впливає на підвищення фахової компетентності; які теми, що пов'язані з розв'язуванням вправ з параметрами, є найскладнішими для респондентів і чому; який метод розв'язування завдань із параметрами вони найчастіше обирають і чому; які способи організації діяльності на заняттях подобаються студентам тощо. Наведено діаграми, які ілюструють основні тези. Виконано аналіз результатів дослідження; узагальнено власний досвід роботи з навчання студентів розв'язувати завдання з параметрами. Сформовано окремі методичні рекомендації навчання студентів розв'язувати завдання з параметрами у межах окремого курсу. Окреслено можливості такого навчання протягом окремо відведених годин у межах дисциплін "Елементарна математика", "Методика навчання математики".
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.176 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Пришляк О. О. 
Трикольоровий граф потоку Морса на компактній поверхні з межею [Електронний ресурс] / О. О. Пришляк, А. А. Прус // Нелінійні коливання. - 2019. - Т. 22, № 2. - С. 250-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NeKo_2019_22_2_9
Розглянуто потоки Морса на компактних поверхнях з межею. Побудовано повний топологічний інваріант даних потоків - оснащений трикольоровий граф. Вершинам цього графа відповідають стандартні області на поверхні, що мають вигляд криволінійного трикутника або чотирикутника. Знайдено умови, за яких такий граф задає потік Морса. Обраховано кількість топологічно нееквівалентних потоків Морса з не більше ніж п'ятьма стандартними областями на поверхнях з межею.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.153 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Прус А. В. 
Формування методичних компетентностей вчителя на заняттях із методики навчання математики [Електронний ресурс] / А. В. Прус // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 33. - С. 456-465. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_33_91
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.291 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Прус А. О. 
Показники формування професійної самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / А. О. Прус // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 7. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2017_7_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.051 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Прус А. 
Психолого-педагогічний супровід студентських сімей щодо надання рівних можливостей самореалізації у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / А. Прус // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2014_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пришляк О. О. 
Потоки Морса з нерухомими точками на межі тривимірних многовидів [Електронний ресурс] / О. О. Пришляк, С. В. Білун, А. А. Прус // Нелінійні коливання. - 2022. - Т. 25, № 2-3. - С. 226-241.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.10.2024 р., через 130 днів

12.

Прус А. 
Математичне моделювання як лінза реального світу [Електронний ресурс] / А. Прус // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 4. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.107 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського