Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Прус А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Прус А. В. Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму [Електронний ресурс] / А. В. Прус // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 372-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_79 Розглянуто зміст та обсяг понять "компетенція", "компетентність", "математична компетентність", "компетентнісний підхід". Проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями. З'ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації. Акцентовано увагу на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму.Рассмотрены содержание и объем понятий "компетенция", "компетентность", "математическая компетентность", "компетентностный подход". Проанализированы отдельные особенности восприятия математики гуманитариями. Выяснены особенности реализации компетентностного подхода в обучении математике учеников классов общественно-гуманитарного направления, на основании чего определены интеллектуальные и материальные средства его реализации. Акцентировано внимание на прикладной направленности математики як действенном способе формирования математической компетентности учеников классов общественно-гуманитарного направления.The article deals with the plot and volume of such notions as awareness, competence, mathematical competence, competence approach; certain peculiarities of perception of mathematics by classical scholars are analyzed; peculiarities of realization of the competent approach in teaching mathematics of the pupils in the social humanitarian classes have been cleared up; the ways of its functioning have been defined.
| 2. |
Прус А. Категорійний аналіз понять "самореалізація" та "професійна самореалізація" [Електронний ресурс] / А. Прус // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_26
| 3. |
Чемерис О. А. Методика розв'язування задач на поверхні другого порядку в курсі аналітичної геометрії [Електронний ресурс] / О. А. Чемерис, А. В. Прус // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_30 Визначено особливості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики на прикладі дисциплін геометричного циклу. Вивчення дисциплін, що є складовими фундаментальної підготовки студентів, спрямоване на формування загальної математичної культури, необхідної майбутньому вчителеві математики, оволодіння комплексом математичних методів і розвиток навичок застосування їх на практиці, розгортання теоретичних основ для прикладних наукових досліджень, забезпечення зв'язку з методичною підготовкою. Проаналізовано особливості розв'язання задач з аналітичної геометрії. Пошук розв'язку задачі будь-якої складності базується на використанні формул, ознак, правил, аксіом, теорем, властивостей, на основі яких створюється певний алгоритм. Розглянуто тему "Поверхні другого порядку" та виділено базові поняття, згідно з якими і формується зміст практичних занять (поверхні обертання, еліпсоїди, гіперболоїди, конуси, циліндри, параболоїди, вироджені поверхні другого порядку). Розглянуто основні типи геометричних задач у темі дослідження. Наведено приклади задач із розв'язанням або вказівками для роботи на заняттях із дисципліни. В задачах на складання канонічних рівнянь, першою чергою, використовують характеристичні властивості поверхонь другого порядку, а саме, ліній, які їм належать. Важливим типом задач є розпізнавання видів поверхонь другого порядку за їх канонічними рівняннями. У прикладних задачах часто зустрічаються ситуації, коли рівняння поверхні задано в канонічному вигляді, але з відмінним від стандартного розташування осей. Проте за чіткого викладу викладачем алгоритму розпізнавання типів поверхонь значна частина студентів достатньо добре засвоює навички застосування цих алгоритмів. Особливо хороші результати надає використання занятті. Підкреслено важливість і прикладний характер вивчення поверхонь другого порядку для курсу вищої математики та елементарної геометрії.
| 4. |
Прус А. О. Виявлення рівнів готовності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва до професійної самореалізації [Електронний ресурс] / А. О. Прус // Молодий вчений. - 2018. - № 10(1). - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(1)__25
| 5. |
Пришляк О. О. Потоки Морса-Смейла на торі з діркою [Електронний ресурс] / О. О. Пришляк, А. А. Прус // Proceedings of the International Geometry Center. - 2017. - Vol. 10, № 1. - С. 47-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pmgc_2017_10_1_5
| 6. |
Прус А. В. Про навчання студентів педагогічних спеціальностей розв’язувати завдання з параметрами [Електронний ресурс] / А. В. Прус, О. А. Чемерис // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_29 Порушено питання якісної професійної підготовки майбутніх вчителів математики. У вступній частині ставиться проблема: з одного боку - важливо вміти розв'язувати завдання з параметрами як для учнів, так і студентів, а з іншого - як цього досягти з огляду на сьогоднішні реалії. Проведено систематизацію та узагальнення теоретичного матеріалу, анкетування; аналіз науково-методичних доробок останніх років щодо поставленої дилеми, серед яких є і власний навчально-методичний посібник. Розроблено авторський курс "Задачі з параметрами" для навчання студентів педагогічних спеціальностей розв'язувати завдання з параметрами з різних розділів елементарної математики. Значне місце відведено аналізу результатів проведеного дослідження про те, як самі студенти ставляться до доцільності та перспективи вивчення такого курсу. Увагу звернено на таке: чи потрібно студентам педагогічних спеціальностей вчитись розв'язувати вправи з параметрами; яким чином вміння розв'язувати вправи з параметрами впливає на підвищення фахової компетентності; які теми, що пов'язані з розв'язуванням вправ з параметрами, є найскладнішими для респондентів і чому; який метод розв'язування завдань із параметрами вони найчастіше обирають і чому; які способи організації діяльності на заняттях подобаються студентам тощо. Наведено діаграми, які ілюструють основні тези. Виконано аналіз результатів дослідження; узагальнено власний досвід роботи з навчання студентів розв'язувати завдання з параметрами. Сформовано окремі методичні рекомендації навчання студентів розв'язувати завдання з параметрами у межах окремого курсу. Окреслено можливості такого навчання протягом окремо відведених годин у межах дисциплін "Елементарна математика", "Методика навчання математики".
| 7. |
Пришляк О. О. Трикольоровий граф потоку Морса на компактній поверхні з межею [Електронний ресурс] / О. О. Пришляк, А. А. Прус // Нелінійні коливання. - 2019. - Т. 22, № 2. - С. 250-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NeKo_2019_22_2_9 Розглянуто потоки Морса на компактних поверхнях з межею. Побудовано повний топологічний інваріант даних потоків - оснащений трикольоровий граф. Вершинам цього графа відповідають стандартні області на поверхні, що мають вигляд криволінійного трикутника або чотирикутника. Знайдено умови, за яких такий граф задає потік Морса. Обраховано кількість топологічно нееквівалентних потоків Морса з не більше ніж п'ятьма стандартними областями на поверхнях з межею.
| 8. |
Прус А. В. Формування методичних компетентностей вчителя на заняттях із методики навчання математики [Електронний ресурс] / А. В. Прус // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 33. - С. 456-465. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_33_91
| 9. |
Прус А. О. Показники формування професійної самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / А. О. Прус // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 7. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2017_7_19
| 10. |
Прус А. Психолого-педагогічний супровід студентських сімей щодо надання рівних можливостей самореалізації у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / А. Прус // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2014_3_9
| 11. |
Пришляк О. О. Потоки Морса з нерухомими точками на межі тривимірних многовидів [Електронний ресурс] / О. О. Пришляк, С. В. Білун, А. А. Прус // Нелінійні коливання. - 2022. - Т. 25, № 2-3. - С. 226-241.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.10.2024 р., через 130 днів
| 12. |
Прус А. Математичне моделювання як лінза реального світу [Електронний ресурс] / А. Прус // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 4. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_4_10
|
|
|