Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прищенко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Прищенко С. В. 
Стилістичні тенденції розвитку рекламної графіки кінця ХХ – початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2011. - № 7. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2011_7_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.003 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Михайленко В. Є. 
Стилізація природних форм у графічному дизайні та рекламі: формотворчі аспекти [Електронний ресурс] / В. Є. Михайленко, С. В. Прищенко // Технічна естетика і дизайн. - 2012. - Вип. 11. - С. 121-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texnect_2012_11_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 525.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Антонович Є. А. 
Дизайн реклами: методологічні підходи [Електронний ресурс] / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 5. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.759 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Прищенко С. 
"Дизайн реклами" як інтегрована навчальна дисципліна у системі вищої мистецької освіти україни [Електронний ресурс] / С. Прищенко, Є. Антонович // Теорія та практика дизайну. - 2012. - Вип. 1. - С. 152-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2012_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.514 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Прищенко С. В. 
Специфіка художньо-проектної культури та становлення дизайн-освіти [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, Т. В. Сенчук // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2013. - Вип. 30. - С. 336-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2013_30_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.72 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Прищенко С. В. 
Геометричний стиль у рекламному дизайні [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2011. - № 2. - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2011_2_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.48 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Михайленко В. Є. 
Рекламний дизайн: дослідження термінологічної бази [Електронний ресурс] / В. Є. Михайленко, С. В. Прищенко // Містобудування та територіальне планування. - 2013. - Вип. 50. - С. 429-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2013_50_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.535 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бітаєв В. 
Вплив етномистецьких традицій на розвиток рекламної графіки в Україні [Електронний ресурс] / В. Бітаєв, С. Прищенко // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2015. - Вип. 7. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2015_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.714 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Михайленко В. Є. 
Розвиток асоціативно-колористичного мислення на основі природної гармонійності кольорів [Електронний ресурс] / В. Є. Михайленко, С. В. Прищенко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2009. - Вип. 22. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2009_22_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 530.884 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Прищенко С. В. 
Кваліметрична оцінка естетичних параметрів кольору в рекламній графіці [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, Є. В. Рильцев // Культура і сучасність. - 2017. - № 1. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2017_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 915.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Прищенко С. В. 
Візуально-інформаційне середовище: стратегія розвитку інтегрованого курсу "Дизайн реклами" у вищій школі [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв . - 2017. - № 2. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2017_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 535.898 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Антонович Є. А. 
Авторські концептуальні підходи до інтегрованої навчальної дисципліни "Дизайн реклами" у системі вищої мистецької освіти в умовах модернізації [Електронний ресурс] / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2015. - Вип. 7. - С. 172-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/newtracaar_2015_7_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.564 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Прищенко С. В. 
Візуальна мова сучасної рекламної графіки: соціокультурні детермінанти та стилістичні тенденції [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2015. - Вип. 34. - С. 226-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2015_34_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 782.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Прищенко С. В. 
Рекламний дизайн: дослідження термінологічної бази [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2018. - № 4. - С. 318-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2018_4_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 787.402 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Прищенко С. В. 
Дизайн у координатах художньо-проектної культури [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Культура і сучасність. - 2018. - № 2. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2018_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 980.466 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Прищенко С. В. 
Екологічна соціальна реклама в структурі медіапростору [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Культурологічна думка. - 2016. - № 10. - С. 222-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2016_10_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.792 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Антонович Є. А. 
Дизайн реклами: теоретико-методологічні засади [Електронний ресурс] / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Теорія та практика дизайну. - 2015. - Вип. 7. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2015_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.824 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Прищенко С. В. 
Інтернет як актуальний засіб рекламних комунікацій у ХХІ столітті: web-технології та стилістичні тенденції [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, М. О. Прищенко // Теорія та практика дизайну. - 2015. - Вип. 7. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2015_7_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.861 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Прищенко С. В. 
Сучасна методологія та перспективи розвитку рекламного дизайну [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 1. - С. 389-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_1_79
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.363 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Прищенко С. В. 
Художньо-естетичні аспекти фотографіки [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, Т. В. Сенчук // Культура і сучасність. - 2019. - № 1. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2019_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 715.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського