Пошуковий запит: (<.>A=Прищенко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Прищенко С. В. Стилістичні тенденції розвитку рекламної графіки кінця ХХ – початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2011. - № 7. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2011_7_40
|
2. |
Михайленко В. Є. Стилізація природних форм у графічному дизайні та рекламі: формотворчі аспекти [Електронний ресурс] / В. Є. Михайленко, С. В. Прищенко // Технічна естетика і дизайн. - 2012. - Вип. 11. - С. 121-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texnect_2012_11_23
|
3. |
Антонович Є. А. Дизайн реклами: методологічні підходи [Електронний ресурс] / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 5. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_7
|
4. |
Прищенко С. "Дизайн реклами" як інтегрована навчальна дисципліна у системі вищої мистецької освіти україни [Електронний ресурс] / С. Прищенко, Є. Антонович // Теорія та практика дизайну. - 2012. - Вип. 1. - С. 152-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2012_1_23
|
5. |
Прищенко С. В. Специфіка художньо-проектної культури та становлення дизайн-освіти [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, Т. В. Сенчук // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2013. - Вип. 30. - С. 336-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2013_30_52
|
6. |
Прищенко С. В. Геометричний стиль у рекламному дизайні [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2011. - № 2. - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2011_2_36
|
7. |
Михайленко В. Є. Рекламний дизайн: дослідження термінологічної бази [Електронний ресурс] / В. Є. Михайленко, С. В. Прищенко // Містобудування та територіальне планування. - 2013. - Вип. 50. - С. 429-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2013_50_63
|
8. |
Бітаєв В. Вплив етномистецьких традицій на розвиток рекламної графіки в Україні [Електронний ресурс] / В. Бітаєв, С. Прищенко // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2015. - Вип. 7. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2015_7_3
|
9. |
Михайленко В. Є. Розвиток асоціативно-колористичного мислення на основі природної гармонійності кольорів [Електронний ресурс] / В. Є. Михайленко, С. В. Прищенко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2009. - Вип. 22. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2009_22_18
|
10. |
Прищенко С. В. Кваліметрична оцінка естетичних параметрів кольору в рекламній графіці [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, Є. В. Рильцев // Культура і сучасність. - 2017. - № 1. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2017_1_15
|
11. |
Прищенко С. В. Візуально-інформаційне середовище: стратегія розвитку інтегрованого курсу "Дизайн реклами" у вищій школі [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв . - 2017. - № 2. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2017_2_24
|
12. |
Антонович Є. А. Авторські концептуальні підходи до інтегрованої навчальної дисципліни "Дизайн реклами" у системі вищої мистецької освіти в умовах модернізації [Електронний ресурс] / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2015. - Вип. 7. - С. 172-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/newtracaar_2015_7_42
|
13. |
Прищенко С. В. Візуальна мова сучасної рекламної графіки: соціокультурні детермінанти та стилістичні тенденції [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2015. - Вип. 34. - С. 226-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2015_34_30
|
14. |
Прищенко С. В. Рекламний дизайн: дослідження термінологічної бази [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2018. - № 4. - С. 318-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2018_4_61
|
15. |
Прищенко С. В. Дизайн у координатах художньо-проектної культури [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Культура і сучасність. - 2018. - № 2. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2018_2_19
|
16. |
Прищенко С. В. Екологічна соціальна реклама в структурі медіапростору [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Культурологічна думка. - 2016. - № 10. - С. 222-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2016_10_32
|
17. |
Антонович Є. А. Дизайн реклами: теоретико-методологічні засади [Електронний ресурс] / Є. А. Антонович, С. В. Прищенко // Теорія та практика дизайну. - 2015. - Вип. 7. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2015_7_3
|
18. |
Прищенко С. В. Інтернет як актуальний засіб рекламних комунікацій у ХХІ столітті: web-технології та стилістичні тенденції [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, М. О. Прищенко // Теорія та практика дизайну. - 2015. - Вип. 7. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2015_7_30
|
19. |
Прищенко С. В. Сучасна методологія та перспективи розвитку рекламного дизайну [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 1. - С. 389-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_1_79
|
20. |
Прищенко С. В. Художньо-естетичні аспекти фотографіки [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко, Т. В. Сенчук // Культура і сучасність. - 2019. - № 1. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2019_1_27
|
| |