Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (32)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Примак Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Примак Т. О. 
Стратегії позиціонування у теорії маркетингу [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Примак Т. О. 
Порівняльний аналіз маркетингових заохочень у країнах Європи [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Примак Т. О. 
Стилі в оформленні рекламних звернень: Україна 2006-2010 рр. [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Примак Т. О. 
Маркетингові підходи у рейтингуванні підприємств сфери послуг. Рейтинг стоматологічних клінік м. Києва [Електронний ресурс] / Т. О. Примак, Л. Гнатюк, І. Киричишин, М. Костюк // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 404-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_68
Проблемами здійснення рейтингового оцінювання підприємств займаються вчені та практики в багатьох країнах світу, але, на жаль, жоден з існуючих підходів поки що не дає змоги повноцінно оцінити діяльність компаній. Часто рейтинги формуються на основі двох - трьох показників, або взагалі складаються "під замовлення", що закладає сумніви в об'єктивності такого рейтингування. Особливо це актуально для підприємств сфери послуг. Вперше представлено розроблену авторами унікальну систему комплексного оцінювання якості роботи підприємств сфери послуг на засадах маркетингу, яка дозволяє проводити оцінку діяльності компаній на основі співставлення їх заявленого іміджу та реальної репутації на ринку. Ця система включає в себе аналіз роботи підприємств за набором взаємопов'язаних показників, які включають в себе оцінку внутрішнього середовища компанії, якість роботи з персоналом та клієнтами, а також упізнаваність та причини згадування підприємства серед населення та інш. Такий комплексний маркетинговий підхід в оцінюванні діяльності підприємств дозволяє формувати їх об'єктивний рейтинг, що сприятиме забезпеченню прозорості ринку. Ця система була апробована на підприємствах сфери послуг, а саме на медичних стоматологічних закладах м. Києва. Представлений рейтинг усіх стоматологічних клінік міста, сформований на підставі оцінювання якості їх діяльності за розробленою системою показників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 502.96 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Примак Т. Е. 
Проблемы и перспективы эффективного использования инфраструктуры "Евро-2012" для развития транзитного потенциала Украины [Електронний ресурс] / Т. Е. Примак // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2013. - № 17. - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.833 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Примак Т. 
Формула счастья [Електронний ресурс] / Т. Примак, К. Яворская // Фармацевт Практик. - 2014. - № 3. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/farmpr_2014_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Примак Т. О. 
Маркетингова компонента в оцінюванні іміджу спеціалізованих ЗМІ [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 29(2). - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_29(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.319 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Примак Т. О. 
Маркетингові комунікації: особливості підготовки фахівців [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лилик І. В. 
Рейтингування спеціалізованих фахових видань [Електронний ресурс] / І. В. Лилик, Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 8-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.99 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Примак Т. 
Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України [Електронний ресурс] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.871 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Примак Т. О. 
Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.794 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Примак Т. 
Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні [Електронний ресурс] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.691 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Примак Т. 
Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения [Електронний ресурс] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.455 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Примак Т. 
Ще раз про ефективність реклами [Електронний ресурс] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.157 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Примак Т. О. 
Маркетингові дослідження української ментальності, або хто такої українець [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 5. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Примак Т. О. 
Маркетингові дослідження української ментальності, або хто такої українець [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.295 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Примак Т. К. 
Виды договорно-правового регулирования [Електронний ресурс] / Т. К. Примак // Право і Безпека. - 2007. - Т. 6, № 2. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2007_6_2_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.139 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Примак Т. Е. 
Исследование потенциала современных каналов дистрибуции сегментов туристических услуг [Електронний ресурс] / Т. Е. Примак // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.31 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Басюк Д. І. 
Дослідження чинників привабливості дестинації винного туризму [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 589.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Примак Т. Ю. 
Основні напрямки інформаційної підготовки фахівців туристичної галузі [Електронний ресурс] / Т. Ю. Примак // Економіка та управління на транспорті. - 2016. - Вип. 2. - С. 220–224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eut_2016_2_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.672 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського