Пошуковий запит: (<.>A=Примак Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Примак Т. О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_3
|
2. |
Примак Т. О. Порівняльний аналіз маркетингових заохочень у країнах Європи [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_1_22
|
3. |
Примак Т. О. Стилі в оформленні рекламних звернень: Україна 2006-2010 рр. [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_6
|
4. |
Примак Т. О. Маркетингові підходи у рейтингуванні підприємств сфери послуг. Рейтинг стоматологічних клінік м. Києва [Електронний ресурс] / Т. О. Примак, Л. Гнатюк, І. Киричишин, М. Костюк // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 404-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_68 Проблемами здійснення рейтингового оцінювання підприємств займаються вчені та практики в багатьох країнах світу, але, на жаль, жоден з існуючих підходів поки що не дає змоги повноцінно оцінити діяльність компаній. Часто рейтинги формуються на основі двох - трьох показників, або взагалі складаються "під замовлення", що закладає сумніви в об'єктивності такого рейтингування. Особливо це актуально для підприємств сфери послуг. Вперше представлено розроблену авторами унікальну систему комплексного оцінювання якості роботи підприємств сфери послуг на засадах маркетингу, яка дозволяє проводити оцінку діяльності компаній на основі співставлення їх заявленого іміджу та реальної репутації на ринку. Ця система включає в себе аналіз роботи підприємств за набором взаємопов'язаних показників, які включають в себе оцінку внутрішнього середовища компанії, якість роботи з персоналом та клієнтами, а також упізнаваність та причини згадування підприємства серед населення та інш. Такий комплексний маркетинговий підхід в оцінюванні діяльності підприємств дозволяє формувати їх об'єктивний рейтинг, що сприятиме забезпеченню прозорості ринку. Ця система була апробована на підприємствах сфери послуг, а саме на медичних стоматологічних закладах м. Києва. Представлений рейтинг усіх стоматологічних клінік міста, сформований на підставі оцінювання якості їх діяльності за розробленою системою показників.
|
5. |
Примак Т. Е. Проблемы и перспективы эффективного использования инфраструктуры "Евро-2012" для развития транзитного потенциала Украины [Електронний ресурс] / Т. Е. Примак // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2013. - № 17. - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_31
|
6. |
Примак Т. Формула счастья [Електронний ресурс] / Т. Примак, К. Яворская // Фармацевт Практик. - 2014. - № 3. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/farmpr_2014_3_3
|
7. |
Примак Т. О. Маркетингова компонента в оцінюванні іміджу спеціалізованих ЗМІ [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 29(2). - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_29(2)__13
|
8. |
Примак Т. О. Маркетингові комунікації: особливості підготовки фахівців [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_10
|
9. |
Лилик І. В. Рейтингування спеціалізованих фахових видань [Електронний ресурс] / І. В. Лилик, Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 8-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_3
|
10. |
Примак Т. Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України [Електронний ресурс] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_9
|
11. |
Примак Т. О. Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_6_7
|
12. |
Примак Т. Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні [Електронний ресурс] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_3_7
|
13. |
Примак Т. Рейтинг торговых марок бутилированной воды Киевского региона по уровню сервисного сопровождения [Електронний ресурс] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_3_8
|
14. |
Примак Т. Ще раз про ефективність реклами [Електронний ресурс] / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_1_7
|
15. |
Примак Т. О. Маркетингові дослідження української ментальності, або хто такої українець [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 5. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_5_10
|
16. |
Примак Т. О. Маркетингові дослідження української ментальності, або хто такої українець [Електронний ресурс] / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_8
|
17. |
Примак Т. К. Виды договорно-правового регулирования [Електронний ресурс] / Т. К. Примак // Право і Безпека. - 2007. - Т. 6, № 2. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2007_6_2_40
|
18. |
Примак Т. Е. Исследование потенциала современных каналов дистрибуции сегментов туристических услуг [Електронний ресурс] / Т. Е. Примак // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_35
|
19. |
Басюк Д. І. Дослідження чинників привабливості дестинації винного туризму [Електронний ресурс] / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_24
|
20. |
Примак Т. Ю. Основні напрямки інформаційної підготовки фахівців туристичної галузі [Електронний ресурс] / Т. Ю. Примак // Економіка та управління на транспорті. - 2016. - Вип. 2. - С. 220–224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eut_2016_2_35
|
| |