Пошуковий запит: (<.>A=Попрозман О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Попрозман О. І. Фактори формування прибутку підприємства та їхня роль. [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 6. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_6_29
|
2. |
Попрозман О. І. Інформаційні технології в управлінні підприємством [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 1. - С. 49-52 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_1_14
|
3. |
Попрозман О. І. Планування діяльності підприємства та його узгодженість зі стратегічними цілями і тактичними задачами [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 2. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_2_19
|
4. |
Попрозман О. І. Концептуальні основи управління виробничою структурою промислового підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 5. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_5_31
|
5. |
Попрозман О. І. Загальні аспекти оптимізації залучення інвестицій в економіку України [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 8. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_8_15
|
6. |
Попрозман О. І. Вплив рекреаційно-туристичного потенціалу на формування стратегії економічного розвитку регіону [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_9_41
|
7. |
Прокопенко Н. С. Аспекти управління інноваційною діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Прокопенко, О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 12. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_12_22
|
8. |
Попрозман О. І. Побудова системи управління у сфері соціальної інфраструктури [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман, Н. В. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 11. - С. 226-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_11_48
|
9. |
Попрозман Н. В. Концептуальні елементи стратегічного управління [Електронний ресурс] / Н. В. Попрозман, О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 4. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_4_7
|
10. |
Попрозман О. І. Засоби державного управління розвитком соціальної інфраструктури України [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - № 1. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2016_1_5
|
11. |
Попрозман О. І. Розвиток інституціональної економіки та її вплив на соціальну інфраструктуру [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - № 3. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2016_3_8
|
12. |
Попрозман О. І. Формування інститутів соціальної інфраструктури в умовах соціально-економічних трансформацій [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2017_1_8
|
13. |
Попрозман О. І. Вплив інституціональної сфери на формування нової соціально–економічної моделі економіки України [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 1. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_1_6
|
14. |
Попрозман О. І. Удосконалення системи взаємодії рівнів управління підприємством [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 2. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_2_16 Проведено дослідження цілеспрямованого впливу і координування роботи всіх підрозділів, засноване на застосуванні досконалих методів менеджменту і новітніх досягнень науково-технічного прогресу. Розроблено і оцінено альтернативні варіанти майбутніх дій та засоби для їх здійснення шляхом порівняльної оцінки, обрано оптимальний. Мета роботи - дослідження механізмів та методики оптимізації системи взаємодії управлінських рівнів у процесі функціонування підприємств для підвищення ефективності їх роботи. Висновок: сформовані організаційні структури управління підприємств вимагають обгрунтованого і комплексного підходу до побудови таких структур, які б відповідали вимогам ринкової економіки.
|
15. |
Попрозман О. І. Системна трансформація спрямована на інституціональну модернізацію соціальної інфраструктури економіки [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 1. - С. 142-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_1_20 Проведено дослідження системної трансформації соціальної інфраструктури та формується основа аналізу сукупності інститутів ринкової економіки. Обгрунтовано необхідність інституціональної модернізації для формування сучасних соціальних відносин у суспільстві з метою формування стабільного тренду економічного зростання направленого на підвищення рівня добробуту населення.
|
16. |
Попрозман О. І. Управління процесами організації виробничої діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_2_9 Досліджено процеси організації ефективного управління виробництвом, які мають істотний вплив на формування оптимальної структури управління виробництвом. Оптимальна структура управління дозволяє підприємству найкращим чином ефективно і доцільно розподіляти і направляти зусилля своїх співробітників і таким чином, задовольняти потреби клієнтів і досягати своїх цілей із високою ефективністю.
|
17. |
Попрозман О. І. Стратегія діяльності підприємства в умовах монополізації ринку [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_1_11 Розглянуто процеси стратегічної діяльності підприємства, яке функціонує в умовах, що характеризуються монополізацією ринку і стикаються з проблемою прийняття рішень. Проблема прийняття економічних рішень - це проблема вибору одного з альтернативних економічних дій, і вона виникає тільки тоді, коли існує не тільки реальна можливість для даного економічного суб'єкта, але також і необхідність вибору між альтернативними діями. Будь-яка економічна дія починається з визначення відповідної потреби. Оскільки наші потреби безмежні, відносне і тимчасове задоволення потреб протягом певного періоду часу веде до подальшого розширення і поглиблення потреб. Але кошти для задоволення потреб (ресурси і технології) завжди обмежені.
|
18. |
Попрозман О. І. Етапи розробки загальної стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації економіки [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 2. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_2_11 Предмет дослідження - теоретичні та методологічні основи процесу розробки стратегії розвитку підприємств та концептуальні принципи їх функціонування в умовах трансформації економіки. Мета дослідження - формування концепції функціонування та розробка стратегії розвитку підприємств в сучасних умовах ринкових трансформацій. Методи дослідження. Використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження економічних явищ, проведений аналіз стратегії розвитку підприємств. Результати роботи. встановлено, що однією з ключових складових управління підприємством є стратегія. Вибір стратегії та її реалізація складають основну частину змісту діяльності зі стратегічного управління. В стратегічному управлінні стратегія розглядається як довгостроковий якісно певний напрям розвитку підприємства, що стосується сфери, засобів і форм її діяльності, системи взаємин всередині підприємства, а також позиції підприємства в навколишньому середовищі. Якщо цілі його визначають те, до чого прагне підприємство, що воно прагне одержати в результаті своєї діяльності, то стратегія дає відповідь на питання, яким способом, за допомогою яких дій підприємство зуміє досягти своїх цілей в умовах трансформації економіки, яка змінюється й конкурентного середовища. Таке розуміння стратегії виключає визначеність в поведінці підприємства, оскільки стратегія, допомагаючи просуватися у бік кінцевого стану, залишає свободу вибору в ситуації, яка змінюється. Галузь застосування результатів. Економіка та управління національним господарством на макроекономічному, регіональному та мікроекономічному рівнях, керівництво підприємствами, менеджмент, стратегічне управління. Висновки: в результаті дослідження, беручи до уваги всі додаткові чинники та специфіку діяльності підприємств, можна зробити висновок, що стратегічне планування здійснюється в контексті місії організації, і його фундаментальними завданнями є забезпечення взаємозв'язку місії з основними цілями організації в умовах трансформації економіки. Стратегічне планування - це цілі і засоби. У плані цілей воно окреслює загальні контури майбутньої організації; як засіб - показує, як ця мета повинна бути досягнута. Таким чином, стратегічне планування - це прогнозне планування, пов'язане з розробкою і концептуалізації ідей про те, куди прямує організація. Стратегічне планування має відповідати поточній практиці планування. Необхідно знати, що стратегія є засобом створення доданої вартості.
|
19. |
Попрозман О. І. Послідовність реалізації функцій менеджменту для удосконалення роботи підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 1. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2021_1_11
|
20. |
Попрозман О. І. Вплив кон’юнктури ринку чинників виробництва на діяльність підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 2. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2021_2_11
|
| |