Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Попелиш Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Попелиш Д. М. 
До визначення причин ДТП на комерційному транспорті [Електронний ресурс] / Д. М. Попелиш, Ю. М. Селюк, Л. В. Горпинюк, О. О. Жовтоног // Автошляховик України. - 2017. - № 1-2. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2017_1-2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 735.246 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Попелиш Д. М. 
До стійкості автоцистерни у гальмівному режимі [Електронний ресурс] / Д. М. Попелиш, Ю. М. Селюк, С. М. Томчук // Автошляховик України. - 2019. - № 1. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2019_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гладченко О. С. 
Методика розрахунку показників мас автомобілів, обладнаних кранами-маніпуляторами [Електронний ресурс] / О. С. Гладченко, В. Б. Радченко, Д. М. Попелиш // Автошляховик України. - 2010. - № 4. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2010_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.428 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сахно В. П. 
До визначення стійкості руху триланкового причіпного автопоїзда у гальмівному режимі [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, В. М. Поляков, В. В. Стельмащук, Д. М. Попелиш // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2022. - № 1. - С. 143-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2022_1_19
Визначено критичну швидкість руху автопоїзда з керованим напівпричепом. Використання гальмівного моменту для корекції траєкторії візка напівпричепа призводить до зменшення критичної швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.065 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Сахно В. П. 
До питання стійкості метробуса у гальмівному режимі [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, І. С. Мурований, В. П. Онищук, Д. М. Попелиш, С. М. Томчук // Вісник машинобудування та транспорту. - 2020. - № 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2020_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 828.046 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Cахно В. П. 
До визначення гальмівних властивостей автопоїзда з частково заповненою цистерною [Електронний ресурс] / В. П. Cахно, І. С. Мурований, В. М. Поляков, Д. М. Попелиш // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2023. - № 1. - С. 228-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2023_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 994.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сахно В. П. 
До визначення стійкості руху автопоїзда з частково заповненою цистерною [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, C. В. Цимбал, Д. М. Попелиш // Вісник машинобудування та транспорту. - 2023. - № 1. - С. 138-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2023_1_21
Визначено критичну швидкість руху автопоїзда з керованим напівпричепом. Використання гальмівного моменту для корекції траєкторії візка напівпричепа призводить до зменшення критичної швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 774.268 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського