Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пащук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Пащук О. Б. 
Стратегічні маркетингові інструменти просування продукту на маркетплейсі [Електронний ресурс] / О. Б. Пащук // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7. - С. 274-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_7_37
Цифрові торгові майданчики змінюють традиційні підходи до просування продуктів завдяки можливості точної оцінки обсягів ринку, конкурентів, вибору найбільш ефективної стратегії просування та маркетингових інструментів. З розвитком цифрового маркетингу Інтернет-магазини все частіше використовуються не як посередник між продавцем і покупцем, а як онлайн торговий майданчик продажів. Це привело до появи нового формату торгівлі та трансформації традиційного ринку електронної комерції, зміни ролі продавців, активної участі покупця у формуванні пропозиції та маркетингу. Використання цифрових інструментів конкурентного аналізу потенційної ніші продукту полегшує просування та дає змогу оцінити потенційний рівень доходів, оптимізувати інструменти просування в поточному періоді. Мета роботи - виявлення комплексу стратегічних маркетингових інструментів просування продукту на маркетплейсі. На основі кейсів конкурентного аналізу розглянуто практичні аспекти використання цифрових інструментів для визначення потенціалу продажів на конкретному ринку. Визначено основні стратегії просування продуктів та переваги кожної стратегії. На основі практичного кейсу продажів трьох видів продуктів з використанням цифрової платформи та інструментів просування цих продуктів виявлено ефективність кожного інструменту. Ефект просування кожного продукту оцінено з використанням показників конверсії, рейтингу, відношення продажів з використанням рекламних кампаній цифрової платформи до органічних продажів кожного продукту. Доведено, що завдяки цифровим платформам виробник, продавець продукту в реальному режимі часу в поточному періоді має змогу перерозподілити витрати на різні маркетингові інструменти просування та забезпечити зростання продажів, рейтингу продукту. Показники ефективності продажів продукту (конверсія, рейтинг, обсяги) дають змогу в поточному періоді коригувати стратегію просування (оновлювати бренд, контент, лістинг), що скорочує ризики отримання збитку або недоотримання прибутку. Наголошено, що подальші дослідження доцільно спрямувати на вивчення практичних кейсів просування продуктів на цифрових платформах для формування теоретико-методичних аспектів маркетингу в цифровому середовищі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.232 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Пащук О. Б. 
Методика просування продукту у висококонкурентній ніші на маркетплейсі [Електронний ресурс] / О. Б. Пащук // Підприємництво та інновації. - 2021. - Вип. 19. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2021_19_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.92 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пащук О. Б. 
Способи підвищення ринкової вартості компанії перед продажем [Електронний ресурс] / О. Б. Пащук // Приазовський економічний вісник. - 2021. - Вип. 4. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/priaev_2021_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.64 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського