Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пасмор М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Сідоров В. 
Регіональна економічна інтеграція [Електронний ресурс] / В. Сідоров, М. Пасмор // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 2. - С. 90–98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_2_10
Проаналізовано функціональну структуру глобалізації як рушійної сили світових регіональних економічних інтеграційних процесів із зазначенням передумов та результатів взаємодії цієї царини. Структуровано основні теорії регіональної інтеграції та класифіковано сучасні регіональні об'єднання світу за використанням моделей інтеграційних процесів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.383 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Пасмор М. С. 
Торгово-економічна складова регіональних економічних процесів в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор, В. О. Бабенко, В. І. Сідоров // Бізнес Інформ. - 2016. - № 4. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_4_6
Мета роботи - полягає в аналізі та визначенні структури торгово-економічної складової регіональних економічних процесів на прикладі ЄС, АСЄАН, БРІКС, ШОС та НАФТА в умовах глобалізації. На основі виконаного аналізу макроекономічних показників було розглянуто та систематизовано сукупність теоретичних і статистичних даних стосовно сучасних регіональних інтеграційних об'єднань. Проведено аналіз торгово-економічних відносин об'єктивно провідних та особливих у сучасних світогосподарських процесах регіональних інтеграційних об'єднань, а саме: ЄС, ШОС, БРІКС, АСЄАН та НАФТА, визначено їх вплив на розвиток сучасних міжнародних економічних відносин. Досліджено структуру та виконано порівняльну характеристику даних регіональних економічних інтеграційних об'єднань за умов глобальної економіки. Перспективою подальших досліджень з даного питання є визначення залученості окремого інтеграційного об'єднання в систему сучасних світогосподарських зв'язків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.053 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Пасмор М. С. 
Система управління якістю у сфері охорони здоров’я як чинник стабілізації та розвитку галузі [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор // Соціальна економіка. - 2017. - № 1. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2017_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пасмор М. С. 
Внутрішня ієрархія міжнародного інтеграційного об’єднання країн із перехідною економікою [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор. // Ефективна економіка. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_2_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.784 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Матюшенко І. Ю. 
Практичні аспекти визначення високотехнологічних галузей і продукції в Україні [Електронний ресурс] / І. Ю. Матюшенко, С. В. Глібко, М. С. Пасмор // Соціальна економіка. - 2018. - Вип. 55. - С. 37-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2018_55_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 802.016 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пасмор М. С. 
БРІКС як феномен розвитку сучасних світо господарських інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1042, Вип. 1. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1042_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пасмор М. С. 
Новий банк розвитку БРІКС як ще один крок до інституціоналізації об’єднання [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор, В. І. Сідоров // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2014. - № 1144, Вип. 3(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2014_1144_3(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.539 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пасмор М. С. 
Можливі сценарії розвитку груп країн, що розвиваються [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - Вип. 5. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пасмор М. С. 
Аналіз маркетингових інструментів у сфері інноваційного підприємництва та креативних індустрій міста Харків [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор, С. В. Демченко, Д. В. Зайцева // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 420-434. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_10_54
Актуальною на сьогодні є тема розвитку та залучення маркетингових інструментів у бізнес. В еру Інтернету, соціальних мереж і відкритого інформаційного простору компаніям та організаціям вкрай важливо вивчати та впроваджувати нові маркетингові інструменти, аби використовувати та заполоняти ті канали зв'язку, якими користується сучасна людина в повсякденні. Більшість маркетингових інструментів, які використовувало бізнес-середовище до 2014 - 2016 рр., уже стають неактуальними через відсутність відгуків у молодого покоління. З офлайн-формату все більше взаємодія бізнес - покупець переходить до онлайн-формату. Завдяки стрімкому розвитку диджиталізації за останні роки підприємства отримали нові канали зв'язку зі своєю цільовою аудиторією, а відповідно, і нові канали комунікації та маркетингові інструменті, котрі й висвітлено в роботі. Мета даної статті полягала в теоретичному вивченні новітніх маркетингових інструментів та в аналізі їх введення в креативні індустрії м. Харків. Проаналізовано новітні маркетингові інструменти, наведено приклади їх використання в сучасному бізнес-середовищі України. Простежено їх адаптивність та надано рекомендації щодо їх використання в комерційних структурах. Систематизовано та виділено суто нові маркетингові інструменти, які використовує бізнес у XXI ст. Обгрунтовано та доведено на конкретних прикладах ефективність їх введення в діяльність компаній та організацій. Окрім того, особливу увагу приділено розширеній презентації їх використання та розкриттю суті на прикладі суспільної організації "Kharkiv IT Cluster".
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.151 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського