Пошуковий запит: (<.>A=Пасмор М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Сідоров В. Регіональна економічна інтеграція [Електронний ресурс] / В. Сідоров, М. Пасмор // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 2. - С. 90–98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_2_10 Проаналізовано функціональну структуру глобалізації як рушійної сили світових регіональних економічних інтеграційних процесів із зазначенням передумов та результатів взаємодії цієї царини. Структуровано основні теорії регіональної інтеграції та класифіковано сучасні регіональні об'єднання світу за використанням моделей інтеграційних процесів.
|
2. |
Пасмор М. С. Торгово-економічна складова регіональних економічних процесів в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор, В. О. Бабенко, В. І. Сідоров // Бізнес Інформ. - 2016. - № 4. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_4_6 Мета роботи - полягає в аналізі та визначенні структури торгово-економічної складової регіональних економічних процесів на прикладі ЄС, АСЄАН, БРІКС, ШОС та НАФТА в умовах глобалізації. На основі виконаного аналізу макроекономічних показників було розглянуто та систематизовано сукупність теоретичних і статистичних даних стосовно сучасних регіональних інтеграційних об'єднань. Проведено аналіз торгово-економічних відносин об'єктивно провідних та особливих у сучасних світогосподарських процесах регіональних інтеграційних об'єднань, а саме: ЄС, ШОС, БРІКС, АСЄАН та НАФТА, визначено їх вплив на розвиток сучасних міжнародних економічних відносин. Досліджено структуру та виконано порівняльну характеристику даних регіональних економічних інтеграційних об'єднань за умов глобальної економіки. Перспективою подальших досліджень з даного питання є визначення залученості окремого інтеграційного об'єднання в систему сучасних світогосподарських зв'язків.
|
3. |
Пасмор М. С. Система управління якістю у сфері охорони здоров’я як чинник стабілізації та розвитку галузі [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор // Соціальна економіка. - 2017. - № 1. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2017_1_15
|
4. |
Пасмор М. С. Внутрішня ієрархія міжнародного інтеграційного об’єднання країн із перехідною економікою [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор. // Ефективна економіка. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_2_37
|
5. |
Матюшенко І. Ю. Практичні аспекти визначення високотехнологічних галузей і продукції в Україні [Електронний ресурс] / І. Ю. Матюшенко, С. В. Глібко, М. С. Пасмор // Соціальна економіка. - 2018. - Вип. 55. - С. 37-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2018_55_6
|
6. |
Пасмор М. С. БРІКС як феномен розвитку сучасних світо господарських інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1042, Вип. 1. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1042_1_10
|
7. |
Пасмор М. С. Новий банк розвитку БРІКС як ще один крок до інституціоналізації об’єднання [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор, В. І. Сідоров // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2014. - № 1144, Вип. 3(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2014_1144_3(1)__11
|
8. |
Пасмор М. С. Можливі сценарії розвитку груп країн, що розвиваються [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - Вип. 5. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_11
|
9. |
Пасмор М. С. Аналіз маркетингових інструментів у сфері інноваційного підприємництва та креативних індустрій міста Харків [Електронний ресурс] / М. С. Пасмор, С. В. Демченко, Д. В. Зайцева // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 420-434. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_10_54 Актуальною на сьогодні є тема розвитку та залучення маркетингових інструментів у бізнес. В еру Інтернету, соціальних мереж і відкритого інформаційного простору компаніям та організаціям вкрай важливо вивчати та впроваджувати нові маркетингові інструменти, аби використовувати та заполоняти ті канали зв'язку, якими користується сучасна людина в повсякденні. Більшість маркетингових інструментів, які використовувало бізнес-середовище до 2014 - 2016 рр., уже стають неактуальними через відсутність відгуків у молодого покоління. З офлайн-формату все більше взаємодія бізнес - покупець переходить до онлайн-формату. Завдяки стрімкому розвитку диджиталізації за останні роки підприємства отримали нові канали зв'язку зі своєю цільовою аудиторією, а відповідно, і нові канали комунікації та маркетингові інструменті, котрі й висвітлено в роботі. Мета даної статті полягала в теоретичному вивченні новітніх маркетингових інструментів та в аналізі їх введення в креативні індустрії м. Харків. Проаналізовано новітні маркетингові інструменти, наведено приклади їх використання в сучасному бізнес-середовищі України. Простежено їх адаптивність та надано рекомендації щодо їх використання в комерційних структурах. Систематизовано та виділено суто нові маркетингові інструменти, які використовує бізнес у XXI ст. Обгрунтовано та доведено на конкретних прикладах ефективність їх введення в діяльність компаній та організацій. Окрім того, особливу увагу приділено розширеній презентації їх використання та розкриттю суті на прикладі суспільної організації "Kharkiv IT Cluster".
|