Пошуковий запит: (<.>A=Панін В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Водний транспорт : зб. наук. пр. / Держ. ун-т інфраструктури та технол. – Київ: [б. в.], 2000. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2226-8553. - ISSN 2663-645Х Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Панін В. Столітній ювілей водно-транспортного навчального закладу України [Електронний ресурс] / В. Панін // Воєнна історія. - 2012. - № 4-6. - С. 6-10 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vist_2012_4-6_3
|
3. |
Кондратьєв Д. В. Определение адиабатического КПД силовой турбины в процессе эксплуатации ГТ-750. [Електронний ресурс] / Д. В. Кондратьєв, В. В. Панін // Водний транспорт. - 2013. - Вип. 1. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2013_1_42
|
4. |
Панін В. В. Турбонаддув двигунів внутрішнього згоряння на режимах малих навантажень [Електронний ресурс] / В. В. Панін, А. Г. Сардак // Водний транспорт. - 2013. - Вип. 2. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2013_2_9
|
5. |
Панін В. В. Ідентифікація послідовності імпульсів у електронних системах керування авіаційними ГТД за допомогою вейвлет-аналізу [Електронний ресурс] / В. В. Панін, С. В. Енчев, С. С. Товкач // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 7. - С. 180–184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_7_36 Розв'язано задачу автоматичної ідентифікації імпульсних сигналів в електронних системах керування, що в процесі діагностування двигунів за реєстрованими параметрами є визначальним для ефективності діагностування. Розглянуто спосіб ідентифікації послідовності імпульсів у електронних системах керування авіаційними газотурбінним двигунами за допомогою вейвлет-аналізу. Описано ідею кратномасштабного аналізу на найпростішому прикладі - вейвлетах Хаара. Наведено процедуру пірамідального розкладу, а також її практичну реалізація на прикладі вейвлета Добеші.
|
6. |
Панін В. В. Ідентифікація авіаційного ГТД і його елементів на основі нейронних мереж [Електронний ресурс] / В. В. Панін, С. В. Єнчев, С. О. Таку // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 8. - С. 227–231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_8_45 Зазначено, що розвиток теорії управління характеризується все більшою увагою до питань побудови моделі об'єкта управління за даними "вхід-вихід", одержаними за умов функціонування об'єкта. Це пояснюється тим, що для складних об'єктів апріорна інформація про закономірності їх функціонування завжди є неповною і створення системи управління пов'язано з низкою теоретичних і практичних труднощів. Тому необхідно попереднє вивчення об'єкта, одержання його математичного опису за даними "вхід-вихід", яке і становить зміст теорії ідентифікації, спрямованої на розробку методів і засобів одержання моделі об'єкта управління.
|
7. |
Панін В. Г. Сучасний стан практики підготовки фахівців-саперів з урахуванням міжнародного та українського досвіду та організаційні умови їх підготовки [Електронний ресурс] / В. Г. Панін, О. М. Борзак, В. Г. Родіков, Л. О. Ряба // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 43. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_43_18
|
8. |
Панін В. Г. Методичні рекомендації щодо розвитку професійної компетентності водолазів-підривників [Електронний ресурс] / В. Г. Панін, О. М. Борзак, Г. М. Гапоненко, Л. В. Солодєєва // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 43. - С. 257-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_43_44
|
9. |
Терещенко Ю. М. Метод визначення аеродинамічних характеристик профілю в плоскій решітці [Електронний ресурс] / Ю. М. Терещенко, Л. Г. Волянська, В. В. Панін // Авіаційно-космічна техніка і технологія. - 2003. - № 7. - С. 154–157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2003_7_42
|
10. |
Панін В. Г. Аналіз зв’язку між параметрами вторинних джерел живленнч з показниками якості перехідного процесу радіоелектронних засобів озброєння [Електронний ресурс] / В. Г. Панін, О. М. Борзак, С. П. Лалетін // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 39. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_39_17
|
11. |
Панін В. В. Формування структури інтелектуальної системи автоматичного керування авіаційним ГТД [Електронний ресурс] / В. В. Панін, С. В. Єнчев, С. О. Таку // Авиационно-космическая техника и технология. - 2013. - № 7. - С. 181–185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2013_7_34 Висвітлено один з перспективних напрямків у галузі автоматичного керування складними динамічними об'єктами, якими є авіаційні газотурбінні двигуни, застосування інтелектуальних систем керування на базі штучних нейронних мереж. Проаналізовано основні схеми управління двигуном з нейронною мережею: послідовна, комбіновані, розімкнено-замкнена, паралельна, з налаштування параметрів. На основі проведеного аналізу розроблено три варіанти інтелектуальної системи керування з нейронною мережею. Для розроблених варіантів проведено розрахунки щодо складності та складу нейронної мережі залежно від порядку диференціально-різнецевих рівнянь, що описують динаміку газотурбінного двигуна.
|
12. |
Панін В. В. Комбіновані моделі обробки інформації в електронних системах керування авіаційних двигунів [Електронний ресурс] / В. В. Панін, С. В. Єнчев, С. С. Товкач // Авиационно-космическая техника и технология. - 2013. - № 8. - С. 235–239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2013_8_45 Досліджено питання розробки сучасних моделей і алгоритмів з використанням вейвлетів і нейронечітких мереж для обробки інформації в електронних системах керування авіаційних газотурбінних двигунів. Розглянуто комбінацію нейронних мереж і систем нечіткого логічного виводу для навчання нечіткої вейвлет-нейронної мережі; структуру вейвлет-нейрона, а також алгоритм його навчання, використовуючи градієнтну процедуру. На основі алгоритму Сугено наведено застосування нечіткого логічного виводу під час вейвлет-аналізу сигналів для початкового вибору материнського вейвлету.
|
13. |
Панін В. В. Реалізація "вологого стиснення" в газотурбінних двигунах [Електронний ресурс] / В. В. Панін, М. О. Дикий, А. С. Соломаха, В. Г. Петренко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2013. - № 9. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2013_9_38 Наведено аналітичний огляд експериментальних досліджень по охолодженню циклового повітря в газотурбінних двигунах шляхом його змішування з диспергованою водою. Розглянуто технічні труднощі під час його реалізації та наведено основні вимоги щодо якості розпилу. Проаналізовано ефективність використання різних способів впорскування води в повітряний потік. Відмічено, що для ефективної реалізації "вологого стиснення" традиційні способи розпилення води малоефективні та необхідні принципово нові підходи. Серед найбільш перспективних відзначено ударне розпилення та використання перегрітої води. Наведено основні розрахункові залежності для оцінки впливу "вологого стиснення" на ефективність роботи компресора.
|
14. |
Панін В. В. Алгоритмічне забезпечення функціонування системи ідентифікації передпомпажних (помпажних) явищ у компресорах авіаційних ГТД [Електронний ресурс] / В. В. Панін, С. В. Єнчев, О. В. Савчин // Авиационно-космическая техника и технология. - 2013. - № 10. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2013_10_17 Розглянуто проблему ідентифікації помпажних явищ в компресорах авіаційних газотурбінних двигунах. Обгрунтовано застосовність методу розпізнавання помпажу за допомогою розкладу імпульсної перехідної функції двигуна в ряд ортонормованих функцій Уолша. Як діагностичну ознаку помпажу прийнято коефіцієнти розкладання Уолша - Фур'є. Розроблено алгоритм і функціональну схему пристрою ідентифікації помпажа. Формування класів проведено на основі аналізу великої кількості експериментальних кривих зміни параметрів робочого процесу за умов помпажу і нормальної роботи двигуна.
|
15. |
Гецович Є. М. Коригування матриці транзитних транспортних кореспонденцій у центральних частинах міст [Електронний ресурс] / Є. М. Гецович, Д. В. Засядько, В. М. Панін // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2013. - Вып. 61-62. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2013_61-62_11 Запропоновано спосіб додаткової корекції матриці транспортних кореспонденцій для потоків, що є транзитними для центральних частин міст, з урахуванням інтенсивності потоків у контрольних точках на віїздах/виїздах з центру, а також інтенсивності потоків на існуючих кільцевих ділянках мережі за їх наявності. Цей спосіб є частиною розроблюваної методики визначення потрібної пропускної здатності умовно-кільцевих ділянок для виведення транзитних потоків.
|
16. |
Шваб В. К. Головний фактор підвищення ефективності системи воєнної безпеки трубопровідних магістралей [Електронний ресурс] / В. К. Шваб, С. П. Гришин, В. В. Крихта, В. Г. Панін, С. П. Лалетін // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2014. - Вип. 45. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2014_45_17
|
17. |
Мірошніченко О. В. Тенденції розвитку та порівняльний аналіз перешкодозахищеності систем ближньої радіолокації [Електронний ресурс] / О. В. Мірошніченко, В. Г. Панін, Р. В. Бивалькевич // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 44. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_44_13
|
18. |
Панін В. В. Очищення від забруднень палив для газотурбінних двигунів [Електронний ресурс] / В. В. Панін, А. В. Вареник // Наукоємні технології. - 2014. - № 1. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2014_1_8
|
19. |
Панін В. Різновиди та тенденції розвитку інформаційної зброї [Електронний ресурс] / В. Панін, О. Борзак, С. Лалетін // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. - 2012. - Вип. 28. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_vsn_2012_28_3
|
20. |
Панін В. В. Формування нейромережевої моделі гідромеханічної системи автоматичного керування авіаційними двигунами [Електронний ресурс] / В. В. Панін, С. В. Єнчев, С. О. Таку // Авиационно-космическая техника и технология. - 2014. - № 9. - С. 86–90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2014_9_17 Зазначено, що розвиток теорії управління характеризується все більшою увагою до питань побудови моделі об'єкта управління за даними "вхід-вихід", одержаними за умов функціонування об'єкта. Це пояснюється тим, що для складних об'єктів апріорна інформація про закономірності їх функціонування завжди є неповною та створення системи управління пов'язано з низкою теоретичних і практичних труднощів. Тому необхідно попереднє вивчення об'єкта, одержання його математичного опису за даними "вхід-вихід", яке і становить зміст теорії ідентифікації, спрямованої на розробку методів і засобів одержання моделі об'єкта управління.
|
| |