Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Остроумов І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Остроумов І. В. 
Використання радіомаяків dme для визначення місцеположення у повітряному просторі україни [Електронний ресурс] / І. В. Остроумов, Т. Б Лопатко // Вісник Інженерної академії України. - 2013. - Вип. 3-4. - С. 300-305 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Viau_2013_3-4_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 744.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Остроумов І. В. 
Оцінювання точності визначення лінії положення за парою далекомірного обладнання DME при вирішені навігаційних задач [Електронний ресурс] / І. В. Остроумов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 2. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_2_4
Точність витримування певних ліній положення під час польоту літака відноситься до основних завдань навігації. Розглянуто проблему витримування заданої лінії положення за далекомірним обладнанням DME. Відповідно міжнародним вимогам до складу бортового обладнання літака цивільної авіації проблема розглянута з точки зору застосування оптимальної пари DME. Виконано оцінювання максимальної точності навігації за DME/DME для повітряного простору України за умови використання оптимальної пари радіонавігаційних точок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 655.242 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Остроумов І. В. 
Оцінювання доступності наземних радіонавігаційних засобів [Електронний ресурс] / І. В. Остроумов // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2017. - Вип. 69. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_rr_2017_69_8
Наведено метод оцінювання доступності радіонавігаційних засобів для певної частини повітряного простору, що враховує циліндричну модель зони дії наземного радіонавігаційного засобу та цифрову карту рельєфу місцевості для обмеження зони "прямої" радіовидимості та врахування дифракції. Ефект дифракції враховується тільки для високих точок рельєфу. Представлені результати оцінювання доступності наземних радіонавігаційних засобів VOR та DME для повітряного простору України за даними збірника аеронавігаційної інформації. Оцінено загальну кількість комбінацій пар навігаційних засобів та відображено на контурному графіку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 753.762 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Остроумов І. В. 
Поєднання координатної інформації за ймовірнісним підходом [Електронний ресурс] / І. В. Остроумов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 3. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_3_3
Розглянуто основні датчики координатної інформації літака цивільної авіації, що застосовуються для вирішення задачі позиціонування у просторі, а саме супутникову та інерціальну системи; алгоритми зональної навігації у обчислювальній системі літаководіння, що функціонують за сигналами наземних далекомірних (DME) та кутомірних (VOR) радіомаяків. Проаналізовано математичні підходи до об'єднання даних на різних рівнях обробки, зокрема розглянуто поєднання координатної інформації за методом максимальної достовірності. Вперше представлено структурну схему поєднання координат літака, отриманих за результатами попарного та множинного принципів позиціонування на основі даних наземних радіомаяків. Досліджено використання ймовірнісного підходу для поєднання координатної інформації літака у випадку, коли розподіли похибок вимірювання мають Гаусівський вигляд.
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.971 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Остроумов І. В. 
Оцінювання точності вимірювань дальномірного обладнання [Електронний ресурс] / І. В. Остроумов // Авиационно-космическая техника и технология. - 2018. - № 2. - С. 71–77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2018_2_12
Сучасні тенденції розвитку систем позиціонування літальних апаратів поступово підвищують роль дальномірного обладнання (DME) у межах аеронавігаційної системи, що висуває певні вимоги до точності навігаційних вимірювань. Проаналізовано підходи, що застосовуються до оцінювання точності вимірювань DME, запропоновано узагальнену модель оцінювання точності, проаналізовано шляхи підвищення точності. Вимірювання відстані DME розглядається за умов дії адитивної похибки, що характеризується Гаусоподібним розподілом ймовірності з нульовим математичним сподіванням та певним значенням дисперсії. Похибка визначення відстані за DME розглядається як сума похибок, що виникають під час розповсюдження сигналу у просторі та похибки, що вноситься бортовим обладнанням. Результати комп'ютерного моделювання показали, що похибка вимірювання відстані сучасних систем DME менша у порівнянні з вимогами стандартизуючих документів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 449.823 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Остроумов І. В. 
Аналіз перспективних систем зональної навігації [Електронний ресурс] / І. В. Остроумов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 6. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_6_5
Розглянуто питання позиціонування літального апарату, а саме резервним чи альтернативним до супутникових методам визначення координат місцеположення у просторі. Виконано детальний аналіз сучасних засобів позиціонування за сигналами наземних кутомірних та далекомірних радіомаяків, щодо відповідності вимогам зональної навігації RNP/RNA V. Розглянуто можливі шляхи підвищення точності позиціонування за парами далекомі рних радіомаяків. Крім того, проаналізовано можливості мультилатераційних систем, пасивного використання сигналів далекомірного обладнання, псевдосупутникових та позиціонування засноване на зворотних відстанях, виділено переваги та недоліки кожного з методів. Розроблено загальну класифікацію засобів позиціонування літака з урахуванням перспективних засобів зональної навігації. Висновки: на сьогоднішній день методи позиціонування за парами радіонавігаційних засобів є широко розповсюджені, проте їх точність обмежена геометрією взаємного місцерозташування, що є причиною невідповідності майбутнім вимогам зональної навігації. Відповідно до виконаного аналізу, найбільш перспективними засобами альтернативного позиціонування є застосування мультилатераційних та псевдосупутникових систем. У той час як пасивне використання DME, MOSAIC чи DivR потребують значних затрат на розбудову наземної мережі та зміну бортового обладнання ПК. Вагомим є застосування цифрових мереж передачі даних, що підтримують функцію позиціонування за наземними станціями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.926 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Знаковська Є. А. 
Оцінка ризику втрати повітряних кораблів у повітряному просторі україні за новими правилами ешелонування [Електронний ресурс] / Є. А. Знаковська, І. В. Остроумов, Ю. В. Чинченко // Вісник Інженерної академії України. - 2011. - Вип. 1. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Viau_2011_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 883.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Рубцов А. Л. 
Принципи ергодизайнерського забезпечення проектування авіаційних систем та заходи з їх реалізації [Електронний ресурс] / А. Л. Рубцов, В. О. Свірко, І. В. Остроумов // Теорія та практика дизайну. - 2021. - Вип. 24. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2021_24_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.06 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Рубцов А. Л. 
Комплекси безпілотних повітряних суден: ергодизайнерські показники [Електронний ресурс] / А. Л. Рубцов, В. О. Свірко, І. В. Остроумов // Теорія та практика дизайну. - 2022. - Вип. 25. - С. 175-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2022_25_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 848.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Рубцов А. Л. 
Комплекси безпілотних повітряних суден: методичні аспекти формування та застосування системи ергодизайнерських вимог і показників [Електронний ресурс] / А. Л. Рубцов, В. О. Свірко, І. В. Остроумов // Теорія та практика дизайну. - 2022. - Вип. 26. - С. 200-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2022_26_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.497 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського