Пошуковий запит: (<.>A=Ороховська Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ороховська Л. А. Мас-медіа в культурі нового часу [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2012. - № 1. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2012_1_32
|
2. |
Ороховська Л. А. Мас-медіа інформаційної доби та проблема атомізації суспільства [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2012. - № 2. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2012_2_15
|
3. |
Ороховська Л. А. Роль медіакультури в процесі формування толерантності у глобалізованому світі [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2013. - № 1. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2013_1_33
|
4. |
Ороховська Л. А. Роль ідей космізму для сучасної медіакультури [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2013. - № 2. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2013_2_13 З позиції соціальної філософії осмислено важливість ролі ідеології космізму для розвитку сучасної медіакультури. Викликом нашої доби став інформаційний вибух - влада інформації, влада медіа. Сучасні глобалізаційні процеси містять багато протиріч і супроводжуються процесами фрагментації, локалізації, культурними конфліктами, національними проблемами. Спілкування між людьми, обмін цінностями, ідеями набули нового масштабу та викликали стурбованість багатьох людей тим, що глобалізація може спричинити втрату цінностей і способу життя, поставити під загрозу місцеву і національну ідентичність. Це, відповідно, спричинило ріст ксенофобії та консерватизму. Духовна криза в суспільстві призводить до деградації особистості, до посилення її апатії та відчуженості, до посилення домінування хибних цінностей у суспільстві, що веде до антисоціальної поведінки, агресивності, військових конфліктів, міжнаціональних конфліктів, тероризму і т.п. Формування мережевих комунікаційних систем надає змогу сформувати глобальні системи взаємодії, що може забезпечити цілісність світової культури чи будь-якої з національних культур. Пріоритети співробітництва і взаємодопомоги мають стати пріоритетними для діяльності мас-медіа, незалежно від того, які цивілізації, нації, регіони, спільноти вони представляють. Політика у сфері медіакультури має бути спрямована на функціонування мережі комунікації у режимі взаємообміну, недопущення ситуації, коли демасифікація мас-медіа може призвести до локалізації, закриття культур окремих етносів чи релігійних груп. Оскільки мас-медіа є посередниками між державою і суспільством, владою і людиною, то у разі проведення політики держав у сфері медіакультури ідеї космізму, які спрямовані на космічну перспективу розвитку людства, усвідомлення свого призначення, набувають особливої актуальності.
|
5. |
Ороховська Л. А. Глобалізація та глобалізм: соціально-філософський аспект [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2009. - № 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2009_2_19
|
6. |
Ороховська Л. А. Телекратія та її вплив на суспільну свідомість [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2010. - № 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2010_1_14 Проведено соціально-філософський аналіз засобів масової інформації на суспільну свідомість.
|
7. |
Ороховська Л. А. Сутнісний вимір соціальної людини [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2010. - № 2. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2010_2_13 Проаналізовано сутнісний вимір соціальної людини, головними характеристиками якої стає її діяльність та відповідність певним нормам, які домінують у суспільстві.
|
8. |
Ороховська Л. А. Мас-медіа як складова людської комунікації [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2011. - № 1. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2011_1_34 Проведено дослідження мас-медіа в системі людської комунікації за рівнем соціально обумовленої масштабності спілкування.
|
9. |
Ороховська Л. А. Історико-філософська репрезентація мас-медіа в стародавні часи [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2011. - № 2. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2011_2_11
|
10. |
Ороховська Л. А. Мас-медіа інформаційної доби та проблема атомізації суспільства [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_1_12
|
11. |
Ороховська Л. А. Критична традиція дослідження медіакультури: франкфуртська школа [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 2. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_2_28
|
12. |
Ороховська Л. А. Вплив векторів розвитку "Схід – Захід" на Україну [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2008. - № 2. - С. 173-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2008_2_42 На підставі аналізу особливостей розвитку України, яка знаходиться на перехресті векторів "Схід - Захід", досліджено особливості впливу і глобалізації на її соціокультурний розвиток.
|
13. |
Ороховська Л. А. Реклама в контексті віртуалізації соціуму [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2015. - № 1. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2015_1_15 Здійснено аналіз впливу реклами засобами мас-медіа на особистість з метою формування плевдопотреб, нових стандартів життя заради отримання прибутків виробниками товарів та послуг, що трансформує ціннісно-нормативні орієнтації соціуму.
|
14. |
Ороховська Л.А. Особливості етнічної самобутності та ментальності цивілізацій у контексті систем медіакультури Сходу та Заходу [Електронний ресурс] / Л.А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2016. - № 1. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2016_1_8 Розглянуто вплив систем медіакультури східних та західної цивілізацій на еволюцію історичних соціокультурних феноменів, на основі яких встановлюється мережа соціальних зв'язків, формуються особливості етнічної самобутності та ментальності цивілізацій.
|
15. |
Ороховська Л. А. Особливості взаємодії мас-медіа і держави в інформаційному успільстві [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2016. - № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2016_2_8 Здійснено філософський аналіз впливу держави на мас-медіа та впливу мас-медіа, які представляють організації громадянського суспільства, на владу в інформаційну добу.
|
16. |
Ороховська Л. А. Медіакультура як фактор безпеки розвитку мультикультурного суспільства [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2015. - № 2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2015_2_14
|
17. |
Ороховська Л. А. Атомізація суспільства як домінуюча тенденція в соціокультурній динаміці інформаційної доби [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2017. - № 1. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2017_1_8 Досліджено зв'язки між появою нових видів інформаційно-комунікаційних технологій та атомізацією суспільства.
|
18. |
Ороховська Л. А. Трансформації суспільної свідомості під впливом новітніх інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2017. - № 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2017_2_7 Проаналізовано маніпулятивний вплив медіа інформаційної доби на свідомість людини і суспільства. Увагу приділено взаємовпливу медіакультури й інформаційної революції, що проявився в інформатизації медіакультури, посиленні влади телекратії, демасифікації та імперсоналізації мас-медіа і суспільства, уніфікації й стандартизації стилю та жанрів мас-медіа, атомізації суспільства, віртуалізації культури. Від рівня розвитку медіа-культури залежить налагодження комунікації в суспільстві, створення символічної реальності, що репрезентує соціальні ідеали і почуття, конструювання соціально-політичних процесів і явищ через відповідну інтерпретацію подій та формування певної системи цінностей.
|
19. |
Ороховська Л. А. Криза медіакультури інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія. Політологія. - 2014. - Вип. 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_FP_2014_1_12
|
20. |
Ороховська Л. А. Рецепція ролі мас-медіа в житті суспільства в соціально-філософських та культурологічних теоріях ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2018. - № 1. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2018_1_8 Розглянуто соціально-філософські та культурологічні теорії ХХ ст., присвячені рецепції медіакультури в житті суспільства. Комплексне дослідження впливу медіакультури на соціальну та культурну сфери історичного буття дозволяє виявити системоформуючі функції цього феномену, його трансформуючий вплив на людину, соціальні групи та інститути суспільства. Обгрунтовано, що, заперечуючи комунікативні форми попередньої культурно-історичної епохи, нові медіа знімають їхні елементи, синтезуючи більш складні механізми інформаційно-комунікаційної діяльності та посилюючи комплексний вплив на людину і суспільство, формуючи нові системи суспільних стосунків, опосередковуючи соціокультурну сферу суспільства технологіями комунікації.
|
| |