Пошуковий запит: (<.>A=Озарко К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Воробієнко П. П. Дослідження особистісних характеристик персоналу у діяльності підприємств за допомогою програмного комплексу "Стимул" [Електронний ресурс] / П. П. Воробієнко, К. С. Озарко, Ю. В. Опотяк // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 1. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_1_25
|
2. |
Озарко К. С. Дослідження особливостей особистісних характеристик інструментальними засобами [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, Ю. В. Опотяк, А. В. Опарін, О. М. Ємельяненко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 3(2). - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_3(2)__11
|
3. |
Озарко К. С. Маркетингове забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємств зв’язку [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, В. В. Челомбитько, Н. І. Видра // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 386-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_65 Мета роботи - формулювання можливих оптимальних напрямків маркетингової складової діяльності підприємства зв'язку як суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності. Проведено аналіз сучасних тенденцій, що мають місце на ринках товарів, робіт і послуг внаслідок поглиблення глобалізаційних процесів у світовій економіці та з урахуванням останніх досягнень теоретиків і практиків маркетингу. Показано, що врахування виробничого, фінансового, інтелектуального, соціального та кадрового потенціалів підприємства, з метою чіткого визначення його місця у світовому поділі праці, може забезпечити високий рівень конкурентоспроможності та фінансово-економічної стабільності, а пріоритет у цьому напрямку управлінської діяльності повністю належить службі маркетингу. Запропоновано підхід, що висуває на перший план менеджменту підприємства два основні напрямки управлінської діяльності, які становлять підгрунтя його фінансово-економічної стабільності та конкурентоспроможності, - маркетинговий менеджмент та менеджмент персоналу.
|
4. |
Озарко К. С. Дослідження взаємозв’язків параметрів методик визначення особистісних характеристик для підвищення ефективності менеджменту персоналу [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, Ю. В. Опотяк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_1_11
|
5. |
Озарко К. С. Дослідження взаємозв’язків параметрів методик визначення особистісних характеристик для підвищення ефективності менеджменту персоналу [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, Ю. В. Опотяк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 483-487. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2013_2_72
|
6. |
Челомбитько В. В. Трансформація суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності в об’єкт світових фінансово-економічних відносин [Електронний ресурс] / В. В. Челомбитько, К. С. Озарко, М. М. Михайлюк // Наукові праці ОНАЗ ім. О. С. Попова. - 2014. - № 2. - С. 238-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nponaz_2014_2_30
|
7. |
Озарко К. С. Підхід до розв’язання задач оцінки персоналу підприємств зв’язку [Електронний ресурс] / К. С. Озарко // Наукові праці ОНАЗ ім. О. С. Попова. - 2013. - № 1. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nponaz_2013_1_29
|
8. |
Озарко К. Методичне оцінювання впливу особистісних характеристик персоналу на ефективність діяльності підприємства [Електронний ресурс] / К. Озарко // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 273-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(3)__60
|
9. |
Озарко К. С. Інструменти територіального маркетингу у використанні ринкового потенціалу регіонів [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, Д. В. Тесля // Формування ринкових відносин в Україні. - 2021. - № 7-8. - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2021_7-8_18
|
10. |
Озарко К. С. Особливості логістичних процесів у воєнний період: проблеми та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, В. В. Челомбитько // Економічний вісник Донбасу. - 2022. - № 2. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2022_2_10 Сформульовано та обгрунтовано перспективи формування логістичних процесів у воєнний період. Виявлено проблеми логістичних процесів у воєнний період. Вивчено сутність управління ланцюгами постачання. Досліджено переваги та доцільність застосування вітчизняними підприємствами концепції швидкого реагування, що викликано зростанням кількості ускладнених запитів на ринку та нарощуванням рівня конкуренції через імпортування товарів із країн із дешевими ресурсами (сировиною, робочою силою тощо). Запропоновано способи нейтралізування впливу проблемних зон на логістичні процеси у воєнний період.
|
11. |
Озарко К. С. Особливості застосування скрам-підходу в системі управління інформаційною діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, В. В. Челомбитько // Економічний вісник Донбасу. - 2022. - № 3. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2022_3_10 Розглянуто проблематику застосування скрам-підходу в системі управління інформаційною діяльністю підприємства. Проаналізовано роль інформаційно забезпечення в системі управління підприємств. Визначено, що успішність реалізування місії, цілей, завдань функціонування, ефективність розвитку підприємств суттєво залежить від рівня поінформованості його системи менеджменту, своєчасності, повноти отримання інформації щодо поточних, перспективних процесів внутрішнього та головне зовнішнього середовища, також адекватності трактування рівнів їх впливу на життєдіяльність підприємств. Досліджено істотні зміни, що спостерігаються останніми роками в умовах господарювання, в підходах, методах, системах управління. Вони сприяють вирішенню проблем щодо забезпечення як поточної діяльності, перспективному стабільному розвитку підприємств. Виокремлено основні властивості сучасних інформаційних систем підприємств. Проаналізовано головні критерії процесів оцінювання ефективності (ефекту) використання інформаційних систем для підприємств. Досліджено потенційні можливості та переваги від застосування скрам-підходу в системах управління інформаційною діяльністю підприємств. Охарактеризовано учасників scrum-команди в організаційній структурі управління інформаційною діяльністю підприємства, їх функціональні обов'язки. Розвинуто концептуальну модель формування та розвитку інформаційних систем підприємства на основі скрам-підходу. Проаналізовано основні переваги від застосування скрам-підходу в системі управління інформаційною діяльністю підприємства. Досліджено перспективи застосування сучасних інформаційних технологій для управління підприємством. Їх практичне застосування робитиме будь-яке підприємство більш конкурентноздатним за рахунок підвищення рівня його керованості, швидшого адаптування до динаміки ринкової кон'юнктури тощо. Обгрунтовано, що належний рівень інформаційної діяльності підприємства, процес управління дозволятимуть підвищувати рівень стабільності, вчасно реагувати на динамічність зовнішнього середовища.
|
12. |
Назаренко О. А. Виклики та стратегічні пріоритети публічного управління України в умовах війни [Електронний ресурс] / О. А. Назаренко, К. С. Озарко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33(72), № 4. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2022_33(72)_4_13
|
13. |
Ільницький В. В. Роль зеленої логістики в розвитку сталого ланцюга поставок [Електронний ресурс] / В. В. Ільницький, К. С. Озарко, А. І. Юрчик // Бізнес Інформ. - 2023. - № 6. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_6_5 Викладено результати дослідження у сфері сталого розвитку та відповідального споживання; проаналізовано світові логістичні тренди та актуалізовано сутність поняття "зелена логістика". Охарактеризовано основні фактори формування сталого ланцюга поставок на сучасному етапі розвитку макрологістичних систем, описано роль зеленої логістики в цих бізнес-процесах. Обгрунтовано, що у сталому ланцюгу поставок усі процеси організовані та взаємопов'язані таким чином, що створюють особливу цінність для клієнта, який демонструє відповідальне споживання. Серед кращих бізнес-практик у сфері зеленої логістики в межах сталого ланцюга поставок можна виділити такі: скорочення споживання енергії; зменшення упаковки/контейнерів; скорочення викидів парникових газів; зменшення відходів; ефективність каналів збуту; відповідність екологічним вимогам; управління ризиками; диференційовані послуги; витрати на збут. Увага в дослідженні акцентується на тому, що майбутнє зеленої логістики пов'язано з розвитком нових технологій. Актуальним також вважається використання технології блокчейн, адже одним із найефективніших шляхів досягнення цілей зеленої логістики є цифровізація транспортних процесів. Перехід до більш сталих практик є важливим у глобальному масштабі, щоб зменшити негативний вплив логістичної інфраструктури на навколишнє середовище. Водночас створення та розвиток сталих ланцюгів поставок забезпечить синергетичний ефект і забезпечить переваги для всіх ділових партнерів. Доведено, що зелена логістика стає невід'ємною частиною практики сталого бізнесу і може допомогти організаціям заощадити гроші, одночасно захистивши людство від глобальної екологічної катастрофи. У перспективі логічним є дослідження проблем, повіязаних із упровадженням українськими підприємствами зеленої логістики, зокрема в контексті подолання кризових явищ і повоєнної відбудови.
|
14. |
Озарко К. С. Особливості функціонального підходу до управління інформаційною безпекою підприємств за кризових умов [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, С. Б. Копитко // Вісник економічної науки України. - 2023. - № 1. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2023_1_7
|
15. |
Озарко К. С. Особливості формування системи інформаційної безпеки українських підприємств за високо динамічних умов цифровізації [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, С. Б. Копитко // Економічний вісник Донбасу. - 2023. - № 2. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2023_2_21
|
16. |
Озарко К. С. Інформаційне забезпечення процесів формування, оцінювання корпоративної репутації: теоретико-прикладний аспект [Електронний ресурс] / К. С. Озарко, О. В. Хомів // Економічний вісник Донбасу. - 2023. - № 3. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2023_3_12
|
17. |
Шульц С. Л. Загрози та виклики продуктивній спроможності сфери послуг регіонів України в умовах війни та повоєнної розбудови України [Електронний ресурс] / С. Л. Шульц, О. А. Войтенко, К. С. Озарко // Приазовський економічний вісник. - 2023. - Вип. 4. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/priaev_2023_4_14
|
18. |
Завербний А. С. Теоретико-прикладні засади інституційного забезпечення туристично-рекреаційної сфери України за умов діджиталізаційно-інтелектуалізаційних та євроінтеграційних умов [Електронний ресурс] / А. С. Завербний, Л. В. Залізна, К. С. Озарко // Інфраструктура ринку. - 2022. - Вип. 68. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2022_68_7
|