Пошуковий запит: (<.>A=Ніжевська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Ніжевська Т. В. Окремі аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в майбутній професійній діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Ніжевська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 249-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_40
|
2. |
Ніжевська Т. В. Аналіз результатів експериментальної роботи з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання артзасобів у педагогічній діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Ніжевська // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_16
|
3. |
Ніжевська Т. В. Використання засобів артпедагогіки у процесі формування фізичної культури учнів [Електронний ресурс] / Т. В. Ніжевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(1). - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(1)__16
|
4. |
Ніжевська Т. В. Структура готовності майбутнього вчителя фізичної культури до використання засобів артпедагогіки у професійній підготовці [Електронний ресурс] / Т. В. Ніжевська // Теорія та методика навчання та виховання. - 2014. - Вип. 36. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2014_36_16
|
5. |
Ніжевська Т. В. Результати експериментальної перевірки системи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів артпедагогіки у педагогічній діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Ніжевська // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 10. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_10_10
|
6. |
Ніжевська Т. В. Система підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання засобів артпедагогіки у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Ніжевська // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 4. - С. 66–69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_4_14 Мета роботи - пошук інноваційних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури (ФК); теоретично обгрунтувати та розробити систему підготовки майбутніх учителів ФК до використання артзасобів у професійній діяльності. Проведено теоретичний аналіз, синтез та узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, анкетування, тестування, інтерв'ювання, педагогічний експеримент; використано методи математичної статистики. Розроблено та апробовано систему підготовки майбутніх учителів ФК до використання артзасобів у професійній діяльності. Зроблено висновки, що розроблена блочна система в комплексі забезпечує засвоєння студентами теоретичних і практичних основ артпедагогіки, а також набуття практичного досвіду застосування артзасобів під час проходження педагогічної практики в школах.
|
7. |
Мірошниченко В. І. Вікова динаміка розвитку силових та швидкісно-силових якостей учнів молодших класів сільських шкіл [Електронний ресурс] / В. І. Мірошниченко, Т. В. Ніжевська, Ю. В. Гусар // Здоровье, спорт, реабилитация. - 2016. - № 2. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2016_2_10
|
8. |
Мірошниченко В. І. Організаційно-методичні аспекти проведення "Години фізичної культури" в групах подовженого дня [Електронний ресурс] / В. І. Мірошниченко, Т. В. Ніжевська, О. А. Разумовський // Здоровье, спорт, реабилитация. - 2016. - № 2. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2016_2_12
|
9. |
Ніжевська Т. Критерії, показники й рівні готовності майбутнього вчителя фізичної культури до використання засобів артпедагогіки в професійній діяльності [Електронний ресурс] / Т. Ніжевська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_2_7 Підкреслено щодо необхідності підвищення рівня професійної підготовки вчителів фізичної культури (ФК) відповідно до вимог сучасного українського суспільства. Для визначення рівня готовності майбутніх учителів ФК до використання засобів артпедагогіки в професійній діяльності запропоновано критерії (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-дієвий, особистісно-рефлексивний), а також показники відповідної готовності. На підставі визначених критеріїв і показників виокремлено 3 рівні готовності майбутніх учителів ФК до застосування засобів артпедагогіки.
|
10. |
Згурська М. П. Оцінка залежності якісних змінних за результатами педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / М. П. Згурська, Т. В. Ніжевська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 54-55. - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_54-55_31
|
11. |
Мірошниченко В. І. Методика формування рухових навичок учнів початкової школи [Електронний ресурс] / В. І. Мірошниченко, Т. В. Ніжевська, А. В. Протасенко // Health, sport, rehabilitation. - 2018. - № 1. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2018_1_11
|
12. |
Мірошниченко В. І. Методика навчання хлопчиків 8 років вмінням керувати основними параметрами рухів [Електронний ресурс] / В. І. Мірошниченко, Т. В. Ніжевська, М. О. Крилова // Health, sport, rehabilitation. - 2018. - № 2. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2018_2_10
|