Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Нестеренко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Нестеренко Г. І. Особливості організації сучасних приміських перевезень європейських країн [Електронний ресурс] / Г. І. Нестеренко, О. О. Озерова, П. О. Яновський // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2012. - Вип. 4. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2012_4_20
| 2. |
Зеленков А. В. Управління проектами дорожньо-будівних робіт [Електронний ресурс] / А. В. Зеленков, Г. В. Нестеренко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2011. - № 1. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2011_1_8 Застосовано систему управління проектами на будівельних підприємствах. Актуальність теми обумовлена тим, що розвиток будь-якого підприємства, яке пов'язано з виконанням проектів, передбачає збільшення їх кількості і підвищення їх складності. При цьому значно ускладнюється процедура управління, що в свою чергу обумовлює необхідність комплексного використання методології управління проектами. Визначено основні структурні зміни на підприємстві під час впровадження системи управління проектами. Виконано порівняльний аналіз інформаційних технологій управління проектами.
| 3. |
Музикін М. І. Вплив "вікон" на пропускну спроможність залізничного напрямку [Електронний ресурс] / М. І. Музикін, Г. І. Нестеренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - Вип. 3. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_3_5 Здійснено аналіз процесу стабілізації руху поїздів після перерви та втрат у пропускній спроможності. Розглянуто процес руху поїздів за напрямком (двоколійній лінії із сортувальною станцією) за екстремальних умов, коли надаються "вікна" для капітального ремонту колії. Під час дослідження цього процесу проведено розрахунки часу відновлення нормального руху після "вікна". У даному процесі відсутні організаційні втручання, спрямовані на зміну тих чи інших показників. Виявлено, що головні втрати пропускної спроможності під час надання "вікон" на графіку утворюються не внаслідок перерви руху, а в результаті збурень, викликаних ним. Фактичний простій у наведеному дослідженні склав близько 300 поїздо-годин. Безпосередньо через "вікно" він дорівнює 129 поїздо-годин. Втрати склали більш як половину загального простою поїздів, викликаного самим "вікном". Доведено існування можливості скорочення втрат пропускної спроможності залізничного напрямку в результаті цілеспрямованого впливу на цей процес. Реалізація даних дій надасть практичну можливість скорочення втрати пропускної спроможності.
| 4. |
Гаголкіна З. О. Вплив часу формування сітчастих поліуретанів з введеним in situ ацетилацетонатом кобальту (3+) на термічні та механічні властивості [Електронний ресурс] / З. О. Гаголкіна, Є. В. Лобко, Н. В. Козак, Г. М. Нестеренко, В. В. Клепко // Вопросы химии и химической технологии. - 2013. - № 5. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchem_2013_5_13
| 5. |
Лобко Є. В. Вплив мультипротонних карбонових кислот на термостійкість епоксидних композицій [Електронний ресурс] / Є. В. Лобко, Н. В. Козак, Г. М. Нестеренко, В. В. Клепко // Вопросы химии и химической технологии. - 2012. - № 2. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchem_2012_2_12
| 6. |
Нестеренко Г. Б. Створення містобудівного кадастру та оновлення відповідної документації на сучасному етапі розвитку земельних відносин [Електронний ресурс] / Г. Б. Нестеренко // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.5. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24
| 7. |
Нестеренко Г. І. Оптимізація технології перевезень пасажирів у великих містах із використанням математичного моделювання [Електронний ресурс] / Г. І. Нестеренко, П. О. Яновський, О. О. Озерова // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2014_1_8
| 8. |
Нестеренко Г. І. Визначення параметрів вагонопотоків з навальними вантажами на залізницях України [Електронний ресурс] / Г. І. Нестеренко // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2014_1_13
| 9. |
Нестеренко Г. О. Примордіалістські та модерністські теорії нації: суперечливість чи взаємодоповнення? [Електронний ресурс] / Г. О. Нестеренко // Культурологічний вісник. - 2005. - Вип. 15. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultv_2005_15_25
| 10. |
Нестеренко Г. І. Удосконалення технології пропуску вантажопотоків через прикордонні передавальні станції [Електронний ресурс] / Г. І. Нестеренко, А. І. Кузьменко // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2011. - № 2. - С. 23–29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2011_2_5
| 11. |
Козак Н. В. Вплив наявності іонів міді на характеристики термоокиснювальної деструкції поліглюкануретанів на основі ксантану та поліізоціанату, блокованого капролактамом [Електронний ресурс] / Н. В. Козак, К. С. Діденко, Г. М. Нестеренко, В. В. Клепко // Полімерний журнал. - 2015. - Т. 37, № 2. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polimer_2015_37_2_8 Для поліглюкануретанів на основі мікробного екзополісахариду ксантану, зшитого блокованим поліізоціанатом, досліджено характер взаємодії з іонами міді, сорбованими з водних розчинів, а також вплив наявності іонів металу на термічні властивості. З застосуванням методу електронного парамагнітного резонансу встановлено, що утримування іонів перехідних металів поліглюкануретанами відбувається завдяки утворенню комплексів хелатної будови. За допомогою методу термогравіметричного аналізу показано, що наявність іонів міді у поліглюкануретанах викликає суттєвий перерозподіл інтенсивностей стадій розкладу, пов'язаний як із впливом комплексоутворення іона металу в матриці поліглюкануретанів, так і зі зміною хімічних процесів у системі, що містить каталітично активні комплекси міді.
| 12. |
Нестеренко Г. Аксіологія інклюзивної освіти та педагогіки гетерогенності [Електронний ресурс] / Г. Нестеренко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 2. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_2_6 Розкрито аксіологічний аспект філософії інклюзивної освіти в широкому значенні - як концепції включення до спільного освітнього простору представників різних гетерогенних груп. Проаналізовано роль цінностей педагога у реалізації принципу багатства різноманітності та толерантності як гармонії у різноманітності. Розглянуто приклади управління різноманітністю в університетах Європи.
| 13. |
Бей И. Н. Теплофизические и механические свойства уретан-силикатных полимерных композитов с разным содержанием неорганического компонента [Електронний ресурс] / И. Н. Бей, В. Д. Денисенко, Г. М. Нестеренко, О. В. Слисенко, В. Л. Будзинская // Украинский химический журнал. - 2016. - Т. 82, № 1. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UKhJh_2016_82_1-2_11
| 14. |
Музикіна С. І. Дослідження пропускної спроможності сортувальної станції [Електронний ресурс] / С. І. Музикіна, М. І. Музикін, Г. І. Нестеренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 2. - С. 47-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_2_7 Наукова робота має за мету вибір раціональних технологічних параметрів організації процесу перевезень, які дозволили б практично реалізувати рух вантажних поїздів із найбільш ефективним розподілом поїздопотоку. Розглянуто також зниження показника простою вагонів внаслідок збільшення швидкості доставки вантажів та пошук шляхів збільшення пропускної спроможності сортувальної станції. Наведено технічні та експлуатаційні характеристики сортувальних станцій Європи та України. Як методи дослідження прийнято аналіз роботи станції, аналіз прямування вагонопотоків, аналіз графіка виконаного руху поїздів, натурних листів форми ДУ-1 по прибуттю та відправленню поїздів. Розроблено схеми для розрахунків пропускної спроможності горловин, переробної спроможності сортувальної гірки, допустимих рівнів завантаження системи. За висновками дослідження розрахована пропускна (переробна) спроможність основних елементів станції. Добове завантаження сортувальної гірки та витяжних колій істотно змінюється за варіантами та градаціями розмірів руху. Це впливає на простої поїздів та, в цілому, на величину критерію, згідно з яким буде обиратися оптимальне технічне оснащення, оптимальна взаємодія в роботі підсистем та колійний розвиток станції. Цей критерій повинен враховувати витрати на технічне устаткування, спорудження колій, локомотиви, а також відповідні експлуатаційні витрати у всіх варіантах. Таким чином, вибір оптимальної взаємодії повинен встановлювати економічно доцільний рівень експлуатаційної надійності роботи підсистем, їх технічну та колійну потужність. Збільшуючи продуктивність роботи каналу відправлення поїздів, сортувальної гірки та витяжних колій, можливо інтенсифікувати процеси обробки поїздів та зменшити простої вагонів. Інтенсифікація технологічних процесів на сортувальних станціях забезпечує зменшення обороту вагонів, скорочення простоїв та високу економічну ефективність капітальних вкладень. Розглянуто питання, пов'язані з підвищенням ефективності функціонування сортувальних станцій за умов реформування залізничного транспорту. Використання методів визначення раціональної пропускної (переробної) спроможності сортувальних станцій для розподілу поїздопотоку між ними надає можливість покращити якісні показники роботи сортувальних станцій.
| 15. |
Нестеренко Г. И. Анализ существующей системы организации перевозок пассажиров с ограниченными возможностями железнодорожным транспортом Украины [Електронний ресурс] / Г. И. Нестеренко, С. И. Музыкина, М. И. Музыкин // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1. - С. 139-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_1_28
| 16. |
Бех П. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту в сучасних умовах [Електронний ресурс] / П. В. Бех, Г. І. Нестеренко, С. І. Музикіна, О. В. Лашков, М. І. Музикін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 5. - С. 25-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_5_5 Проведено аналіз видів конкуренції на транспортному ринку з метою пошуку шляхів підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту та визначити питання щодо забезпечення рівних умов для всіх учасників ринку шляхом усунення дискримінації у конкуренції. Зроблено аналіз останніх досліджень і публікацій за даною проблематикою. Досліджено питання розвитку конкуренції, підвищення рівня конкурентоспроможності на залізничному транспорті. Звернено увагу на те, що, у зв'язку зі спадом обсягів перевезень на всіх видах транспорту, конкуренція може істотно змінити сформовані раніше звичні сфери ефективного застосування різних видів транспорту. Виявлено проблеми управління конкурентоспроможністю, в тому числі на транспортному ринку, які вимагали всебічного аналізу та серйозного наукового обгрунтування. У результаті роботи були структуровані особливості транспорту та транспортної продукції в сучасних умовах. Розглянуто питання одержання додаткового прибутку шляхом надання вантажовласникові ряду сервісних оплачуваних послуг. Оптимальне поєднання вартості та якості даних послуг для кожного транспортного підприємства сприяє підвищенню його конкурентного статусу. Конкуренція між підприємствами галузі поставила питання про підвищення конкурентоспроможності не тільки залізничних підсистем, безпосередньо задіяних у технологіях руху вантажів та пересування пасажирів, але й організації інфраструктури. Це стосується, в першу чергу, підсистем із розширення послуг та поліпшення сервісу для пасажирів і вантажовласників. Досягнуто забезпечення рівних умов для всіх учасників ринку завдяки забороні 3 ключових антиконкурентних дій: прийняття угод, що обмежують конкуренцію; зловживання домінуючим (монопольним) становищем та злиття, що призводять до домінуючої позиції на ринку та обмежують конкуренцію.
| 17. |
Нестеренко Г. О. Психологічний портрет майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. О. Нестеренко, Н. В. Отрох // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2015. - № 3. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2015_3_12
| 18. |
Кузьменко А. І. Підвищення ефективності роботи системи обслуговування міжнародних вантажопотоків [Електронний ресурс] / А. І. Кузьменко, Г. І. Нестеренко // Системи та технології. - 2016. - № 1. - С. 170–181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2016_1_17
| 19. |
Нестеренко Г. Ф. Опыт выполнения инженерно-геологических изысканий под строительство ГЭС Сендже в республике Экваториальная Гвинея [Електронний ресурс] / Г. Ф. Нестеренко, Н. Т. Сергеенко, М. В. Росовский, Э. С. Тихомирова // Світ геотехніки. - 2013. - № 3. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svitgeoteh_2013_3_10
| 20. |
Нестеренко Г. Ф. Основные положения нормативного документа минэнергоугля Украины [Електронний ресурс] / Г. Ф. Нестеренко, Н. Т. Сергеенко, А. Н. Полищук, В. И. Бучинская, Е. П. Иванченко, A. B. Кулачинский // Світ геотехніки. - 2013. - № 3. - С. 42-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svitgeoteh_2013_3_15
| | |
|
|