Пошуковий запит: (<.>A=Нагрибельна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Нагрибельна І. А. Готовність майбутніх учителів початкової школи до самостійної роботи в системі лінгводидактичної підготовки [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_18
|
2. |
Нагрибельна І. А. Готовність майбутніх учителів початкової школи до самостійної роботи в системі лінгводидактичної підготовки [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(2). - С. 170-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(2)__41
|
3. |
Нагрибельна І. А. Самостійна навчальна діяльність майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2013. - Вип. 31. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_31_28
|
4. |
Нагрибельна І. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Нагрибельна // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_11 Проаналізовано сутність дистанційного навчання в системі сучасної вищої освіти. Акцентовано увагу на позитивних та негативних ознаках аналізованої технології, виділено ті її переваги, які слід ураховувати під час організації самостійної лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів початкової школи за умов дистанційного навчання. Репрезентовано приклади завдань для самостійного опрацювання з методики навчання української мови у процесі фахової підготовки студентів. Проанализирована содержательная сторона дистанционного обучения в системе современного высшего образования. Акцентировано внимание как на положительных, так и на отрицательных характеристиках анализируемой технологии, выделены те преимущества дистанционного обучения, которые необходимо учитывать во время организации и проведения самостоятельной работы студентов - будущих учителей начальной школы. Репрезентованы примеры заданий для самостоятельной работы по методике преподавания украинского языка в условиях дистанционного обучения в процессе профессиональной подготовки студентов. The essence of distance learning in the system of modern higher education is analyzed in the article. The attention is paid to positive and negative aspects of the analyzed technology, its advantages, that should be considered during the organizing independent linguodidactic training of future primary school teachers in distance learning, are distinguished, they are implemented in the following forms which contribute the formation of a creative, mobile, ready for professional self-improvement and competitive specialist. Specific features of work with information are studied, they are strategic skills of future primary school teachers which should be obtained for orientation in the information space and creating their own understanding of the environment.
|
5. |
Нагрибельна І. Професійно-методична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до викладання рідної мови (в контексті Болонського процесу) [Електронний ресурс] / І. Нагрибельна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 88-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_35
|
6. |
Нагрибельна І. А. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки до навчання української мови [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 5-6. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_5-6_8
|
7. |
Нагрибельна І. А. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність у системі лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання української мови [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Філологічна. - 2012. - Вип. 31. - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_31_57
|
8. |
Нагрибельна І. А. Соціально-культурологічне підгрунтя самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 359-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_71 Проведено аналіз соціальних і культурологічних чинників самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів. Визначено необхідність перегляду парадигми професійно-педагогічної освіти, яка зумовлена соціальними, економічними та культурними потребами сучасного суспільства. Сделан анализ социальных и культурологических составляющих самостоятельной работы будущих учителей младших классов. Определена необходимость пересмотра парадигмы профессионально-педагогического образования, которая обусловлена социальными, экономическими и культурными требованиями современного общества.Examines the social and cultural factors of independent work of future primary school teachers. The necessity to review the paradigm of vocational teacher education which is caused by social, economic and cultural needs of modern society is analyzed.
|
9. |
Нагрибельна І. А. Наукові засади самостійної роботи у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи до навчання української мови [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 377-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_71 Проаналізовано наукові засади самостійної навчальної діяльності студентів. Виокремлено види самостійної роботи та зроблено акцент на тих, що сприяють професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до навчання української мови.Проанализированы научные основы самостоятельной учебной деятельности студентов. Выделены её виды и сделан акцент на тех, которые способствуют профессиональной подготовке будущих учителей младших классов к преподаванию украинского языка.Analyzed the scientific basis for self-directed learning activities of students. The types of self-directed learning activitiesindicated. Represents an application of professional training of future primary school specialiststo teaching of Ukrainian.
|
10. |
Нагрибельна І. А. Дидактичний ресурс електронного середовища в організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_33
|
11. |
Нагрибельна І. А. Методика навчання лексики на уроках української мови [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 402-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_96
|
12. |
Нагрибельна І. А. Готовність майбутніх учителів початкової школи до самостійної роботи в системі лінгводидактичної підготовки [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 64. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_64_61
|
13. |
Нагрибельна І. А. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобом самостійної роботи [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2017. - Вип. 68. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2017_68_26
|
14. |
Нагрибельна І. А. Удосконалення фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів засобом самостійної роботи [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна // ScienceRise. - 2015. - № 3(1). - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_3(1)__15
|
15. |
Нагрибельна І. А. Упровадження дистанційного курсу з методики навчання української мови на основі системи Moodle [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна, Л. Г. Сугейко, Ю. Ю. Мельничук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 77, № 3. - С. 162-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_77_3_13
|
16. |
Нагрибельна І. Методична інноватика в навчанні початкового курсу української мови [Електронний ресурс] / І. Нагрибельна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(6). - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(6)__27
|
17. |
Нагрибельна І. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців морської галузі в системі вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Нагрибельна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 34(4). - С. 216-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_34(4)__34
|
18. |
Нагрибельна І. А. Інновація "Фішбоун" у процесі формування академічної доброчесності майбутніх фахівців морської галузі [Електронний ресурс] / І. А. Нагрибельна, Я. А. Нагрибельний // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 95. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2021_95_19
|