Пошуковий запит: (<.>A=Мілова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Мілова М. І. Політична взаємодія в умовах конфронтації: болгарський досвід розбудови демократії [Електронний ресурс] / М. І. Мілова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Історія. Філософія. Політологія. - 2012. - Вип. 4. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_ifpo_2012_4_19
|
2. |
Мілова М. І. Проблеми європейської інтеграції в діяльності Народних Зборів Республіки Болгарія: уроки для України [Електронний ресурс] / М. І. Мілова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Політологія. - 2011. - Т. 175, Вип. 163. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdupol_2011_175_163_11
|
3. |
Мілова М. І. Політична культура посткомуністичних країн як чинник входження "в Європу”: український та болгарський досвід [Електронний ресурс] / М. І. Мілова // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2006. - Вип. 25. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2006_25_13
|
4. |
Мілова М. М. Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації [Електронний ресурс] / М. М. Мілова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_33 Розкрито певні аспекти проблеми навчання майбутніх учителів іноземної мови до використання імпровізаційних технік, в основу яких закладено наступні принципи: системності, науковості, практичної спрямованості. Проаналізовано дидактичні, методичні основи розробленого автором елективного курсу "Навчання імпровізації на заняттях іноземної мови" в рамках якого виокремлено інтродуктивний, іммерсивний та продуктивний етапи. Наведено перелік навчальних завдань, які спрямовано на визначення ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців.Раскрыты некоторые аспекты проблемы обучения будущих учителей иностранного языка к использованию импровизационных техник, в основу которых положены принципы системности, научности, практической направленности. Проанализированы дидактические, методические основы разработанного автором элективного курса "Обучение импровизации на занятиях иностранного языка", в рамках которого выделены интродуктивний, иммерсивний и продуктивный этапы. Приведен перечень учебных задач, которые нацелены на определение ценностных ориентаций будущих учителей.The article discloses the issue of training intending foreign language teachers for improvisation. The author presents principles and stages of education, determines its character andform, and gives examples of practical lessons aimed to obtain improvisation skills.
|
5. |
Мілова М. М. "Експресивність" та "емотивність" у мові та мовленні. Рівні передачі емоцій у художньому англомовному тексті [Електронний ресурс] / М. М. Мілова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 9. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_9_28
|
6. |
Мілова М. Партійна система Болгарії в контексті сучасних європейських тенденцій [Електронний ресурс] / М. Мілова // Політичний менеджмент. - 2008. - № 4. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2008_4_11 Доведено, що процеси партизації у політичному житті посткомуністичної Болгарії, як і інших країн ЦСЄ, відбувалися згідно з європейськими тенденціями еволюції партій, що впливає як на сучасний стан, так і на перспективи розвитку партійної системи країни.
|
7. |
Мілова М. Роль виборів у політичних процесах сучасної Болгарії [Електронний ресурс] / М. Мілова // Політичний менеджмент. - 2003. - № 3. - С. 158-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2003_3_17
|
8. |
Мілова М. І. "Тронні промови" як символічний ресурс влади: український контекст [Електронний ресурс] / М. І. Мілова, М. Р. Стеценко // Політичне життя. - 2017. - № 1-2. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pollife_2017_1-2_13
|
9. |
Мілова М. І. Ідеологія політичного постмодерну: сутність та ретроспектива становлення [Електронний ресурс] / М. І. Мілова, Г. Б. Трушевич // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Право. - 2018. - Вип. 5. - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snslnnp_2018_5_39
|
10. |
Мілова М. І. Громадянське суспільство в Україні: три умови переходу до порядку "відкритого доступу" [Електронний ресурс] / М. І. Мілова, О. В. Димова // Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України. - 2012. - Вип. 1. - С. 163-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2012_1_16
|
11. |
Мілова М. І. Етичні засади української самоідентифікації у дискурсі постмодерну [Електронний ресурс] / М. І. Мілова, О. В. Димова // Політикус. - 2023. - Вип. 5. - С. 109–114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/polit_2023_5_19
|