Пошуковий запит: (<.>A=Муляр Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Муляр Н. Методичні особливості проведення нестандартного уроку в курсі "Методика навчання освітньої галузі "Суспільствознавство” [Електронний ресурс] / Н. Муляр, Л. Костюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_16 Обгрунтовано теоретично та методично особливості нетрадиційного уроку як особливої форми організації навчально-пізнавальної діяльності в початковій школі, а саме в ІІІ класах під час викладання курсу “Я у світі”. Виокремлено різні підходи до класифікації та структури нестандартних уроків, запропоновано класифікацію нестандартних уроків щодо застосування педагогічних технологій навчання. Викладено переваги нестандартних уроків у порівнянні зі звичними структурами уроків: підвищення інтересу учнів до навчання, активізація пізнання та творчості, самостійність пошуків знань. Визначено недоліки використання нестандартних уроків, зокрема: затрати тривалого часу на підготовку та проведення таких уроків; організаційні труднощі (дисципліна, правила поведінки); ускладнення системи оцінювання, аналіз результатів навчання; забезпечення науково-методичної і матеріально-технічної бази. Підкреслено особливе значення серед нестандартних уроків у роботі з молодшими школярами уроків-досліджень,завдяки яким діти задовольняють потребу в дослідництві, ініціативності. Обоснованы теоретически и методически особенности нетрадиционного урока как особой формы организации учебно-познавательной деятельности в начальной школе, в частности в ІІІ классах во время преподавания курса “Я в мире”. Выделены различные подходы к классификации и структуре нестандартных уроков; предложена классификация нестандартных уроков в части использования педагогических технологий обучения. Изложены преимущества нестандартных уроков по сравнению с обычными структурами уроков: повышение интереса учащихся к обучению, активизация познания и творчества, самостоятельность поисков знаний. Определены недостатки использования нестандартных уроков, в частности: затраты длительного времени на подготовку и проведение таких уроков; организационные трудности (дисциплина, правила поведения); усложнение системы оценивания, анализ результатов обучения; обеспечение научно-методической и материально-технической базы. Подчеркнуто особое значение среди нестандартных уроков в работе с младшими школьниками уроков-исследований, благодаря которым дети удовлетворяют потребность в формировании исследовательских навыков, инициативности.In the article the feature of nonstandard lesson is grounded and methodically exposed in theory, as the special form of organization educational and cognitive activity at Primary School.
|
2. |
Муляр Н. Роль мистецтва у формуванні особистості учня початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_14 Розглянуто проблему формування та розвитку особистості дітей молодшого шкільного віку засобами мистецтва, на основі виявлення їх індивідуальних здібностей, різнобічних естетичних потреб та інтересів. Проаналізовано вплив театрального мистецтва на формування особистості молодших школярів.Раскрыта особенность искусства как универсального средства личностного развития ученика на основе выявления индивидуальных способностей, разносторонних эстетических потребностей и интересов. Проанализировано влияние театрального искусства на формирование личности младшего школьника.Solved feature art as a universal means of personal development of the student by identifying individual abilities, diverse aesthetic needs and interests. The influence of Performing Arts in identity formation younger student.
|
3. |
Муляр Н. М. Актуальність та можливості впровадження історичного досвіду морально-етичного виховання в життя сучасної української родини [Електронний ресурс] / Н. М. Муляр // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 10. - С. 250-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_10_33
|
4. |
Муляр Н. М. Етнічна толерантність особистості у полікультурному просторі [Електронний ресурс] / Н. М. Муляр // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 102. - С. 147-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_102_25
|
5. |
Муляр Н. Стан дослідженості проблеми морально-етичних аспектів духовного виховання в українській педагогічній науці [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_8_23 Подано стислий аналіз поглядів науковців у сфері педагогіки щодо духовного вдосконалення особистості. Окреслено сучасні проблеми духовності українського суспільства. Виокремлено сім'ю як найбільш стійкий, соціально й духовно значущий інститут у морально-етичному вихованні підростаючого покоління.
|
6. |
Муляр Н. Виховання дітей молодшого шкільного віку засобами театрального мистецтва [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_15
|
7. |
Муляр Н. Особливості родинно-побутової культури в становленні особистості (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 4. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_25
|
8. |
Муляр Н. Морально-етичні цінності як виховний потенціал української родини (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2012. - Вип. 1. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_1_25
|
9. |
Муляр Н. Методика організації пошукової навчально-пізнавальної діяльності на уроках "Я у світі" у початковій школі [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 269-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_43
|
10. |
Муляр Н. Особливості соціалізації учня початкової школи на уроках "Я у світі" [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 10. - С. 253-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_10_42
|
11. |
Муляр Н. Особливості вивчення сімейних традицій на уроках "Я у світі" початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 12. - С. 284-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_12_42
|
12. |
Муляр Н. Актуальні проблеми сучасної української сім’ї у контексті морально-етичного виховання [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 359-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_47
|
13. |
Муляр Н. М. Морально-етичне виховання дитини у просторі "родина-школа" (друга пол. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. М. Муляр // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(1). - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(1)__12
|
14. |
Муляр Н. Методика формування знань про українську державу в європейському контексті в учнів початкової школи на уроках "Я у світі” [Електронний ресурс] / Н. Муляр, Л. Костюк // Молодь і ринок. - 2017. - № 10. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_10_7
|
15. |
Муляр Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Муляр, Л. Костюк // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 2. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_2_35
|
16. |
Муляр Н. Просторовість архітектури крізь призму історії культури [Електронний ресурс] / Н. Муляр // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_8_21
|
17. |
Мельник В. М. Картографічна оцінка ерозійного стану території волинського опілля методом нейромереж [Електронний ресурс] / В. М. Мельник, В. П. Мендель, Н. В. Муляр // Містобудування та територіальне планування. - 2018. - Вип. 68. - С. 339-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2018_68_43
|
18. |
Костюк Л. Б. Формування соціальної ідентичності та соціальної компетентності учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Б. Костюк, Н. М. Муляр // Молодий вчений. - 2019. - № 8(2). - С. 245-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_8(2)__23
|
19. |
Муляр Н. М. Особливості розвитку архітектури в контексті художньої культури України ХХ–ХХІ ст. [Електронний ресурс] / Н. М. Муляр // Молодий вчений. - 2019. - № 9(2). - С. 318-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_9(2)__22
|
20. |
Муляр Н. В. Соціалізація дітей з інвалідністю молодшого шкільного віку в умовах Центру соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями [Електронний ресурс] / Н. В. Муляр, Н. Є. Тимошенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(2). - С. 249-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(2)__35
|
| |