Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мокін О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мокін Б. І. Оцінка потужності, яка може бути отримана вітроенергетичною установкою з вітрового потоку, створюваного залізничним потягом. [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, В. П. Базалицький, В. В. Горенюк. // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2013. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNTUV_2013_2_3 Здійснено оцінку потужності, яку можна одержати з вітрового потоку, створюваного рухом залізничного потягу.
| 2. |
Базалицький В. П. Структура та характеристики лабораторного стенда для оцінки енергетичного потенціалу вітрових потоків [Електронний ресурс] / В. П. Базалицький, Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, В. В. Горенюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 3. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2013_3_15 Розроблено лабораторний стенд для кількісної оцінки енергетичного потенціалу вітрових потоків, створюваних потягом під час руху. Перевагами запропонованого стенда є дешевизна та простота конструкції. Завдяки простоті конструкції та легкому нарощуванню вимірювальних каналів, розроблений стенд можна використати для широкого діапазону технічних задач.
| 3. |
Мокін Б. І. Підвищення ступеня адекватності моделі процесу забування знань [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 4. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2013_4_25 Показано, що використання кривої забування Г. Еббінгауза як моделі забування знань задає лише математичне очікування стохастичного за своєю природою процесу забування, і підвищено ступінь адекватності цієї моделі шляхом переходу від кривої забування до смуги забування, класифікаційно розбитої на шість областей, кожна з яких характеризує різний рівень динаміки пам'яті у піддослідних.
| 4. |
Мокін О. Б. Метод визначення структури математичної моделі електричного транспортного засобу з різнопрофільними вагонами, що рухаються прямолінійною горизонтальною колією [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2010. - № 2. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2010_2_5 Запропоновано метод визначення структури математичної моделі електричного транспортного засобу з різнопрофільними вагонами, що рухаються прямолінійною горизонтальною колією. В основу методу покладені ті ж вихідні передумови, що і у методі інтегрально-гармонійної ідентифікації, але з іншою їх трансформацією.
| 5. |
Мокін О. Б. Метод інтегрально-гармонійної ідентифікації засобів електротранспорту як нелінійних динамічних систем з нелінійністю, охопленою зворотнім зв’язком [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2010. - № 1. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itki_2010_1_7
| 6. |
Мокін Б. І. Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2014. - № 1. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itki_2014_1_12
| 7. |
Мокін О. Б. Ідентифікація математичних моделей оптимального руху електромобіля горизонтальним відрізком автомагістралі [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, О. Д. Фолюшняк, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 1. - С. 107–111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2014_1_23 Здійснено ідентифікацію математичних моделей оптимального руху електромобіля горизонтальним відрізком автомагістралі за умови, що тяговими двигунами електромобіля є електродвигуни постійного струму з послідовним збудженням, а моделі оптимального руху синтезовані з використанням критерію мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї.
| 8. |
Мокін О. Б. Синтез закону керування оптимальним рухом електромобіля горизонтальним відрізком автомагістралі. [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, О. Д. Фолюшняк, В. А. Лобатюк. // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2014. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNTUV_2014_1_8
| 9. |
Мокін О. Б. Метод ідентифікації моделі авторегресії-ковзного середнього АРКС(р,q) з довільними значеннями порядків р, q, який узагальнює методику Юла – Уокера. [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, В. Б. Мокін, Б. І. Мокін. // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2014. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNTUV_2014_2_11
| 10. |
Мокін О. Б. Визначення умов, за яких рух динамічних об’єктів з порядком математичних моделей вищим трьох можна описувати еквівалентними моделями з порядком не вищим трьох [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, В. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 4. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2014_4_3 Визначено умови, за яких рух динамічних об'єктів, що описується диференціальними рівняннями високих порядків, можна еквівалентно описувати диференціальними рівняннями з порядком не вищим третього.
| 11. |
Мокін О. Б. Метод ідентифікації процесів У багатовимірних динамічних об’єктах, що допускають лінеаризацію, математичними моделями не вище третього порядку, еквівалентними за частотою зрізу. [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, В. Б. Мокін, Б. І. Мокін, І. О. Чернова. // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2014. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNTUV_2014_3_10
| 12. |
Мокін О. Б. Ідентифікація еквівалентної за критичною частотою математичної моделі мінімального порядку для багатовимірного динамічного об’єкта [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, В. Б. Мокін, Б. І. Мокін, І. О. Чернова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 5. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2014_5_3 Запропоновано метод ідентифікації еквівалентної за критичною частотою математичної моделі мінімального порядку для багатовимірного динамічного об'єкта, що допускає лінеаризацію. Підтверджено, що мінімальний порядок еквівалентної моделі дорівнює трьом і що алгоритм методу її ідентифікації базується на сумісному розв'язанні системи чотирьох нелінійних рівнянь, два з яких синтезуються із граничних умов, обумовлених мінімальною та критичною частотами спектра динамічного об'єкта, а інші два синтезуються шляхом застосування процедури методу найменших квадратів до критерію оптимізації, пов'язаного з логарифмічними амплітудними частотними характеристиками об'єкта.
| 13. |
Мокін О. Б. Методика оцінювання і підвищення якості практичної підготовки студентів за технологією освоєння робітничої професії [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, О. М. Косарук, О. В. Слободянюк, В. М. Мізерний, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 1. - С. 177-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_1_28
| 14. |
Мокін О. Б. До питання про характеристики частотно-регульованого електропривода з короткозамкненим асинхронним електродвигуном [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, Д. А. Шокарьов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_2_7 Доведено, що відоме співвідношення, виведене академіком М. П. Костенко, яке пов'язує частоту струму, що живить частотно-регульований асинхронний короткозамкнений електродвигун, з напругою обмотки статора і моментом на валу, вимагає корекції. Одержано це співвідношення в уточненому вигляді та побудовано характеристики електропривода з використанням одержаного уточненого співвідношення.
| 15. |
Мокін О. Б. Оптимізація руху гібридного автомобіля з непрацюючим двигуном внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк, О. П. Кубрак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 5. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_5_13 Вирішено завдання оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму дорогою, яка крім горизонтальних ділянок містить спуски та підйоми, а рух здійснюється лише за допомогою системи електропривода за вимкненого двигуна внутрішнього згоряння.Вирішено завдання оптимізації руху на підйом транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму за умови, що тягове зусилля створюється обома двигунами, які одночасно працюють на спільний вал.
| 16. |
Мокін О. Б. Оптимізація руху гібридного автомобіля з одночасно працюючими на спільний вал двигуном внутрішнього згоряння та системою електропривода [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_2_7 Вирішено завдання оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму дорогою, яка крім горизонтальних ділянок містить спуски та підйоми, а рух здійснюється лише за допомогою системи електропривода за вимкненого двигуна внутрішнього згоряння.Вирішено завдання оптимізації руху на підйом транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму за умови, що тягове зусилля створюється обома двигунами, які одночасно працюють на спільний вал.
| 17. |
Мокін О. Б. Модифікація методу ідентифікації моделей оптимального руху гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода для випадку, коли, досягнувши кінцевого пункту, автомобіль продовжує рух [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 1. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_1_12 Здійснено модифікацію методу ідентифікації моделей оптимального руху гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода для випадку, коли в кінцевому пункті автомобіль не зупиняється, а продовжує рухатись далі.
| 18. |
Мокін О. Б. Умови еквівалентування нелінійних динамічних систем зі степеневими нелінійностями в частотній області [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, Я. В. Хом’юк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 5. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_5_8 Обгрунтовані умови, за виконання яких нелінійні динамічні системи зі степеневими нелінійностями можна еквівалентно описувати в частотній області математичними моделями, за використання яких не потрібно обчислювати вольтерівські інтеграли з кратністю, рівною порядку степеневої нелінійності.
| 19. |
Мокін Б. І. Еквівалентування замкнутої лінійної динамічної системи за наявності похідної у правій частині її математичної моделі [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, І. О. Чернова, С. О. Довгополюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2017. - № 3. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2017_3_10 Запропоновано метод еквівалентування за критичною частотою лінійної динамічної систем високого порядку, що має похідну у правій частині математичної моделі.
| 20. |
Мокін О. Б. Обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за заданий час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 6. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_6_8 Запропоновано обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху за критерієм мінімуму витрат пального від зупинки до зупинки за заданий час транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згорання та від електричного двигуна постійного струму за вимкненої системи електропривода.
| | |
|
|