Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Могилевская О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Могилевская О. Ю. 
Современная концепция системы финансирования маркетинговой деятельности предприятий машиностроения [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 17. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_17_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.339 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Могилевская О. Ю. 
Система эффективного развития современного промышленного предприятия [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 23. - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_23_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 110.077 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Могилевская О. Ю. 
Маркетинговая концепция управления стоимостью промышленного предприятия [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 7. - С. 47-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_7_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Могилевская О. Ю. 
Современная концепция маркетингового управления предприятиями машиностроения [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2009. - № 10. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_10_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Могилевская О. Ю. 
Критерии эффективности маркетингового управления современным машиностроительным предприятием [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2012. - № 5. - С. 58-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.275 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Могилевская О. Ю. 
Управление персоналом промышленного предприятия в рыночной экономике [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2009. - № 16. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2009_16_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Могилевская О. Ю. 
Актуальные проблемы управления рыночной деятельностью промышленного предприятия [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2013. - № 6. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.634 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Могилевская О. С. 
Русская тема в публицистике В.А. Пьецуха [Електронний ресурс] / О. С. Могилевская // Молодий вчений. - 2015. - № 2(1). - С. 208-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(1)__52
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.316 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Могилевская О. Ю. 
Маркетинговые подходы к управлению брендом промышленного предприятия [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 17. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_17_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 66.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Могилевская О. Ю. 
Система корпоративной социальной ответственности как фактор устойчивого экономического развития промышленной компании [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2014. - № 1. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.823 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Могилевская О. Ю. 
Формирование системы управления промышленной интегрированной бизнес-структурой [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2014. - № 5. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_5_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.041 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Могилевская О. Ю. 
Обеспечение экономической безопасности деятельности предприятия [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2008. - № 5. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2008_5_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.31 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Могилевская О. Ю. 
Эффективное управление оборотным капиталом предприятия [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2008. - № 7. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2008_7_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.012 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Могилевская О. Ю. 
Маркетинговое управление инновационным развитием промышленных предприятий [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 23. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_23_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 97.198 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Могилевская О. Ю. 
Роль маркетинга в управлении стратегическими альянсами промышленных предприятий [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 24. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_24_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 99.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Могилевская О. Ю. 
Эффективная стратегия маркетинга как ключевой фактор повышения конкурентоспособности предприятий промышленного комплекса [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская, Ю. В. Могилевський // Сучасні питання економіки і права. - 2015. - Вип. 1. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2015_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 568.903 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Могилевская О. Ю. 
Внутренний маркетинг — эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Могилевская О. Ю. 
Методические подходы к оценке эффективности маркетинговой системы промышленного предприятия [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2014. - № 12. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_12_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.148 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Могилевская О. Ю. 
Теоретические подходы к процессу формирования организационной культуры в стратегии инновационного развития промышленных комплексов [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 22. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_22_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.099 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Могилевская О. Ю. 
Маркетинговая концепция — философия управления и технология современного бизнеса [Електронний ресурс] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 2. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.562 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського