Пошуковий запит: (<.>A=Михайліченко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Михайліченко Г. І. Методологічні основи оцінювання інноваційного потенціалу туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 1-2(1). - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_1-2(1)__25
|
2. |
Михайліченко Г. І. Інноваційний розвиток туристичних підприємств: напрями змін та фактори впливу [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_34
|
3. |
Михайліченко Г. І. Інноваційні підходи до формування мультиплікаторів туризму [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Економіка і прогнозування. - 2012. - № 4. - С. 134-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2012_4_15 Розглянуто типи інновацій, механізм формування різних видів мультиплікаторів у туризмі в світлі тенденцій глобалізації, консолідації туроператорського бізнесу, формування надмультиплікативних компліментарних доходів турпідприємств за рахунок нематеріальних активів, таких як репутаційний капітал, інноваційний, комунікативний та синергетичний потенціал.
|
4. |
Михайліченко Г. І. Світосистемні закономірності консолідації туристичного бізнесу в умовах інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Інноваційна економіка. - 2013. - № 3. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_3_7
|
5. |
Михайліченко Г. І. Туристичний потенціал: методи оцінювання та інноваційний розвиток [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 115-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_1_17
|
6. |
Михайліченко Г. І. Інноваційне зростання інтегрованих туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 4. - С. 247-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_4_48
|
7. |
Бойко М. Г. Економіко-предметне обгрунтування розвитку термінологічного апарату туризму [Електронний ресурс] / М. Г. Бойко, Г. І. Михайліченко // Економіка та держава. - 2010. - № 3. - С. 47-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_3_14
|
8. |
Михайліченко Г. І. Інвестиційне забезпечення інноваційних процесів підприємств індустрії туризму [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 6. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_6_3
|
9. |
Михайліченко Г. І. Система управління інноваційним розвитком туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 3. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_3_24
|
10. |
Михайліченко Г. І. Експортна орієнтація національного туристичного продукту за рахунок різних видів новацій [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 2(1). - С. 238-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_2(1)__42
|
11. |
Михайліченко Г. І. Світосистемні закономірності консолідації туристичного бізнесу в умовах інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 104(2). - С. 105-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_104(2)__15
|
12. |
Михайліченко Г. І. Розвиток дестинацій замкового туризму (на прикладі тернопільської області) [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко, А. М. Клімова // Інвестиції: практика та досвід. - 2020. - № 2. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2020_2_8
|
13. |
Михайліченко Г. І. Оцінювання інноваційного розвитку туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко, В. Г. Жученко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_11_17 Досліджено інструментарій та параметри оцінювання результативності інноваційної діяльності, зростання компетентності туристичних підприємств, підвищення конкурентоспроможності підприємств-новаторів міжнародного туроперейтингу. Обгрунтовано систему мультиплікаторів туризму, в якій особливе місце займають: мультиплікатор інновацій, що представляє собою приріст доходів в економіці туризму, який може статися в результаті реалізації нового продукту, зміни технології обслуговування, маркетингових, процесних, сервісних, організаційних чи інших інновацій; та мультиплікатор стійкого зростання компанії - як показник оцінки ділової репутації туристичної компанії в рамках загальної корпоративної стратегії, ринкової частки та участі в розподілі/перерозподілі туристичних потоків.
|
14. |
Михайліченко Г. Світовий туристичний ринок: трансформації після пандемії [Електронний ресурс] / Г. Михайліченко, А. Клімова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 2. - С. 21-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2020_2_4
|
15. |
Михайліченко Г. І. Управління потенціалом туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко // Інноваційна економіка. - 2020. - № 1-2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2020_1-2_20
|
16. |
Михайліченко Г. І. Розвиток туристичного продукту лікувально-оздоровчого та медичного туризму України [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко. // Ефективна економіка. - 2020. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_2_4
|
17. |
Михайліченко Г. І. Антикризова реанімація туристичної галузі України в післявоєнний період [Електронний ресурс] / Г. І. Михайліченко, І. В. Дворська // Бізнес Інформ. - 2022. - № 8. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_8_19 Проаналізовано й узагальнено закордонний досвід різних країн світу щодо реанімації туристичної галузі в післявоєнний період. Розглянуто фактори впливу на показники розвитку туризму, становлення туристичних потоків та реакцію регіональної та державної політики щодо залучення туристів до країни відвідування. Проаналізовано показники статистики міжнародного туризму та виявлено фактори впливу на їх динаміку. На основі історичної ретроспективи висвітлено становлення туризму в післявоєнній Європі; розглянуто сутність і множина антикризових заходів з відновлення туристичних обмінів. Досвід країн, в яких відбувалися чи продовжують відбуватися військові дії, ризик терористичних актів має бути перенесений на український ринок. Такі країни, як Грузія, Ізраїль, що мають як зовнішні, так і внутрішні фактори негативного впливу на стан туризму, намагаються подолати чи нівелювати цей негативний вплив за рахунок: зовнішнього орендування дестинацій і формування туристичного продукту рекреаційного, медичного, екстремального туризму. На жаль, військові дії спричиняють пошкодження туристичної інфраструктури та природного багатства нашої країни, що ускладнює процеси відновлення після війни. За результатами досліджень авторами запропоновано методи антикризового управління для реанімації туристичної сфери України, у т. ч. за рахунок післявоєнної трансформації та розширення варіативності туристичного ландшафту України. Дослідження антикризового управління туристичною галуззю з метою забезпечення економічного розвитку України є досить актуальним і потребує подальшого вивчення та наукового аналізу, що буде метою подальших наукових досліджень.
|
18. |
Михайліченко Г. Цифровізація підприємств туризму в умовах кризи [Електронний ресурс] / Г. Михайліченко, В. Лисяна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2023. - Вип. 1. - С. 91-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2023_1_9
|