Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (8)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Михайльова К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Михайльова К. Г. 
Наука у приватних ВНЗ: ключові тенденції та перспективи (на основі звітів за 2011 р.) [Електронний ресурс] / К. Г. Михайльова // Економіка і управління. - 2012. - № 3. - С. 127-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Михайльова К. Г. 
Виховний процес у ВНЗ України: сучасні пріоритети та практичні результати [Електронний ресурс] / К. Г. Михайльова, Г. П. Савош // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 86. - С. 298-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_86_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.955 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Михайльова К. Г. 
Чинники структуризації сучасних суспільств: від теоретичного осмислення до української практики [Електронний ресурс] / К. Г. Михайльова // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 3. - С. 246-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2009_3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.235 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Михайльова К. 
Можливості інтегрованих навчальних програм у вирішенні освітніх проблем сучасності [Електронний ресурс] / К. Михайльова // Релігія та соціум. - 2015. - № 1-2. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/relsoc_2015_1-2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.697 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Михайльова К. Г. 
Проблеми організації мережевої взаємодії соціальних інститутів освіти та охорони здоров’я у формуванні здорового способу життя школярів [Електронний ресурс] / К. Г. Михайльова, Н. І. Шкурапет // Грані. - 2019. - Т. 22, № 12. - С. 67-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2019_22_12_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 946.702 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Михайльова К. Г. 
Потенціал освіти в управлінні талантами організацій в умовах сучасних соціальних змін [Електронний ресурс] / К. Г. Михайльова // Вісник Національного університету імені Ярослава Мудрого. Серія : Соціологія. - 2019. - № 4. - С. 61-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnyuac_2019_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Михайльова К. 
Потенціал використання понять "спосіб життя" та "стиль життя" для соціологічного аналізу практик щодо індивідуального здоров’я [Електронний ресурс] / К. Михайльова, Н. Шкурапет // Соціологічні студії. - 2020. - № 1. - С. 64-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2020_1_10
Розглянуто теоретичні основи досліджень феноменів способу життя та стилю життя. Здійснено ретроспективний аналіз підходів до їх трактування. Показано, що основними маркерами способу життя є види життєдіяльності й способи їх реалізації, що нормуються соціально-політичними, культурними або соціально-економічними конструкціями в суспільстві. Продемонстровано, що спосіб життя відбиває соціально типові практики. Стиль життя є більш індивідуалізованим феноменом, який має особливі прояви в повсякденному житті та вбудовується в соціальний простір кожним індивідом або групою. На основі різноманітних визначень цих понять здійснено їх порівняння. Розглянуто можливості використання зазначених категорій для аналізу феномену індивідуального здоров'я. На основі врахування його особливостей зроблено висновок про превалювання застосування поняття іздоровий спосіб життяі над терміном "здоровий стиль життя". Підкреслено, що їх розмежування може здійснюватися залежно від концепції дослідження з урахуванням континуумів "норма-варіативність", "соціальне-індивідуальне".
Попередній перегляд:   Завантажити - 772.403 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Михайльова К. Г. 
Абітурієнтське середовище під впливом глокальних впливів: науковий аналіз проблеми [Електронний ресурс] / К. Г. Михайльова // Вчені записки Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія". - 2021. - Т. 27. - С. 313-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKhgu_2021_27_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.365 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Михайльова К. Г. 
Сучасні ризики самореалізації обдарованих учнів в Україні та роль соціальної політики в їх мінімізації [Електронний ресурс] / К. Г. Михайльова, Ю. В. Єременко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 1. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_1_21
Мета дослідження - розкрити потенціал соціальної політики в мінімізації ризиків самореалізації обдарованих учнів. У ході дослідження використано такі методи: аналізу й синтезу (для розкриття можливостей соціальної політики в зонах самореалізації обдарованих учнів, які пов'язані з впливом середовища та суб'єктними впливами), групування (для виокремлення груп ризиків самореалізації обдарованих учнів). Для аналізу можливостей соціальної політики з мінімізації ризиків самореалізації обдарованих учнів розглянуто такі з них: ризики макросоціального середовища (суспільні), до яких належать ризик відсутності усталених критеріїв обдарованості учнів, ризик дискретності уваги до обдарованих учнів, ризик соціальної диференціації, ризик мобільності; ризики мезосередовища, у тому числі ризики школи (стереотипізація обдарованих учнів, блокування талантів, деприваційні ризики) та родини (завищений рівень очікувань, екстраполяція на дитину батьківської нереалізованості, відсутність уваги до таланту дитини); індивідуалізовані ризики, зокрема ризик невиявленої обдарованості, ризик дезадаптації, ризик негативної девіантної поведінки, ризик завищеної самооцінки, ризик демотивації) тощо. На основі узагальнень теоретичного та практичного матеріалу, а також з використанням даних емпіричних досліджень проілюстровано прояви запропонованих ризиків самореалізації обдарованих учнів. Приділено увагу факторам впливу на їх мінімізацію, серед яких розглянуто соціальну політику. Для аналізу проблеми використано авторську типологію ризиків самореалізації обдарованих учнів. Завдяки зверненню до суті соціальної політики та її об'єктів показано можливості включення в її зміст положень, які сприятимуть самореалізації обдарованих учнів. Акцентовано увагу на тому, що ці дії можуть здійснюватися на різних рівнях соціальної динаміки: глобальному, соцієтальному, інституційному та індивідуальному. Усі вони створюють можливості для подолання ризиків самореалізації обдарованих учнів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.441 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського