Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Михайленко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бондар О. І. Сучасні проблеми гідротехнічних споруд в Україні [Електронний ресурс] / О. І. Бондар, Л. Є. Михайленко, В. М. Ващенко, Ю. С. Лапшин // Вісник Національної академії наук України. - 2014. - № 2. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2014_2_8 Наведено інформацію щодо аварій на греблях за останні 50 років. Узагальнено причини таких катастроф: здебільшого ними є стихійні лиха та людський чинник. На прикладах різних країн світу розглянуто наслідки аварій на греблях, що призвели до економічних збитків і людських жертв. З метою запобігання можливій катастрофі закцентовано увагу на особливостях греблі Київської ГЕС, яка після аварії на ЧАЕС утримує 90 млн т радіоактивного мулу. Наголошено на необхідності проведення профілактичних заходів, впровадження інженерних розробок, а також здійснення постійного моніторингу щодо стану самої греблі. Зазначено, що в разі можливої аварії на греблі Київської ГЕС для ліквідації її наслідків знадобиться реабілітація величезних територій, вкритих радіоактивним мулом.
| 2. |
Михайленко Л. П. Вплив букарки на продуктивність промислового яблуневого саду в умовах Степу України [Електронний ресурс] / Л. П. Михайленко, К. П. Маслікова, С. М. Лемішко, О. С. Зайцева // Бюлетень Інституту сільського господарства степової зони НААН України. - 2012. - № 2. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2012_2_34
| 3. |
Яновський Ю. П. Вплив метеорологічних умов на біологію західного травневого хруща в плодовому розсаднику яблуні в центральному Лісостепу України [Електронний ресурс] / Ю. П. Яновський, А. В. Магілін, Л. П. Михайленко, К. П. Маслікова // Бюлетень Інституту зернового господарства. - 2010. - № 38. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2010_38_28
| 4. |
Сігаєва Л. Є. Форми розвитку професіоналізму сімейних лікарів в системі післядипломної медичної освіти України [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва, Л. А. Михайленко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 1. - С. 54-58 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_1_13
| 5. |
Михайленко Л. A. Специфіка сучасної професійної діяльності сімейного лікаря у США [Електронний ресурс] / Л. A. Михайленко // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 173-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_15
| 6. |
Яновський Ю. П. Особливості біології оленки волохатої (Epicometis hirta Poda.) та заходи обмеження її шкідливості в промислових насадженнях суниці в зоні Лісостепу України [Електронний ресурс] / Ю. П. Яновський, С. В. Cуханов, Л. П. Михайленко, Є. В. Чепернатий // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2015. - № 1-2. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2015_1-2_9 Наведено результати досліджень з уточнення біологічних особливостей оленки волохатої (Epicometis hirta Poda.) в промислових насадженнях суниці в зоні лісостепу України. Встановлено, що жуки літають у теплі сонячні дні, найбільш інтенсивно з 10 год ранку до 15 год дня, а вже після 18 год вечора та в прохолодні ночі жуки ховалися в грунт на глибину 0,5 - 2,5 см. Фітофаг пошкоджував рослини суниці з фази "висування квітконосів" до закінчення фази "закінчення цвітіння і утворення зав'язі", не надаючи особливої переваги їх сортовому походженню. Парування особин розпочиналося відразу після виходу жуків па поверхню грунту і тривало до закінчення льоту того. Впродовж першої половини травня - кінець червня відбувалося активне відкладання яєць шкідником у грунт на глибину до 35 см. Потенційний запас однієї самиці (у 2 - 3 прийоми) досягав 34 - 44 яєць; вона відкладала по 12 - 17 яєць у грунт у декількох місцях. Відродження личинок з яєць спостерігалося в II декаді травня і тривало до кінця III декади липня. Личинки жили в грунті до кінця серпня - початку вересня і живилися рослинними рештками. Заляльковування розпочиналося з кінця серпня і тривало до половини вересня. Через 15 - 20 днів з'являлися молоді жуки, що залишалися зимувати в грунті (на необроблених ділянках) до весни наступного року. За відсутності проведення захисних заходів до 93 % квіток рослин у насадженнях було пошкоджено цим видом. Їх врожайність знижувалася до 65 %. Для зниження чисельності цього виду необхідно застосовувати інсектициди "Моспілан", РП (0,2 кг/га) та "Каліпсо" 480 SC, KC (0,25 л/га).
| 7. |
Михайленко Л. Ф. Формування здатності майбутніх учителів математики до якісної підготовки ефективних уроків [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 40. - С. 248-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_40_61
| 8. |
Михайленко Л. Ф. Формування вмінь майбутніх учителів математики розв’язувати типові задачі методичної діяльності у процесі навчанні учнів алгебри [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 43. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_43_19
| 9. |
Михайленко Л. М. Програма психологічного стимулювання самоактуалізації особистості майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Л. М. Михайленко, Д. І. Гніпель // Психологічний часопис. - 2017. - № 3. - С. 102-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2017_3_12
| 10. |
Ковальчук М. Б. Психолого-педагогічне обгрунтування реалізації алгоритмічного навчання у вищих технічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. Б. Ковальчук, Л. Ф. Михайленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(1). - С. 226-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(1)__33
| 11. |
Михайленко Л. Розвиток іншомовної професійної компетентності лікарів у системі післядипломної медичної освіти [Електронний ресурс] / Л. Михайленко // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2017. - Вип. 6. - С. 250-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2017_6_16
| 12. |
Михайленко Л. Проблеми удосконалення професійної компетентності сімейних лікарів у США [Електронний ресурс] / Л. Михайленко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 245-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_37 Проаналізовано проблеми удосконалення професійної компетентності сімейних лікарів у США. Проведено порівняльний аналіз вимог щодо підготовки сімейних лікарів у США на кінець ХХ - початок ХХІ ст. Розглянуто їх особливості та критерії удосконалення професійної компетентності сімейних лікарів; визначено освітні програми, за якими здійснюється післядипломна професійна освіта сімейних лікарів у США. Проанализировано проблемы совершенствования профессиональной компетентности семейных врачей в США. Проведено сравнительный анализ требований по подготовке семейных врачей в США в конце ХХ - начале XXI в. Рассмотрено их особенности и критерии совершенствования профессиональной компетентности семейных врачей, определены образовательные программы, по которым осуществляется последипломное профессиональное образование семейных врачей в США.Analyzes the problems improving the professional competence of family physicians in the United States. Comparative analysis the requirements for training of family physicians in the U.S. at the end of XX - beginning of XXI century. Examined their characteristics and criteria improve professional competence of family doctors identified educational programs that are subject to post-professional education of family physicians in the United States.
| 13. |
Михайленко Л. Ф. Методична компетентність вчителя математики як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко, А. Л. Воєвода // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_23 З'ясовано зміст і обсяг поняття "методична компетентність" вчителя математики на основі порівняльного аналізу різних авторських підходів, узагальнення та систематизації у ході опрацьовування психолого-педагогічної, методичної літератури, дисертаційних робіт. Не одностайною залишається думка дослідників щодо змісту понять "методична компетентність", "методична компетентність майбутнього вчителя математики" та "методична компетентність працюючого вчителя математики". Проведено аналіз, узагальнення, систематизацію у ході опрацьовування психолого-педагогічної, методичної літератури, дисертаційних робіт з метою з'ясування стану розробленості досліджуваної проблеми та порівняльного аналізу різних авторських підходів; класифікацію, систематизацію та узагальнення для з'ясування змісту й обсягу поняття методична компетентність вчителя математики. Поняття "методична компетентність вчителя математики" розглянуто як поєднання здатності працюючого вчителя розпізнавати та розв'язувати актуальні методичні задачі, та здатності аналізувати доцільність і критично оцінювати ефективність використання методичних прийомів у процесі педагогічної діяльності щодо формування математичної компетентності учнів. Поняття "методична компетентність майбутнього вчителя математики" розглянуто як динамічну комбінацію методичних знань, умінь, навичок, певного методичного досвіду студента, який здобуває фах вчителя математики, які необхідні йому для ефективної педагогічної діяльності щодо формування математичної компетентності учнів. Важливо чітко визначати результати навчання методики математики - знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості майбутніх учителів математики, набуті у процесі фахової підготовки, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які студент здатен продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих її освітніх компонентів. Зроблено висновки, що методична компетентність є однією з основних складових професійної компетентності працюючого вчителя математики, а тому і майбутнього вчителя математики.
| 14. |
Воєвода А. Л. Застосування концепції "Game Based Learning” в освітньому процесі [Електронний ресурс] / А. Л. Воєвода, Л. Ф. Михайленко, С. С. Пудова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2018. - Вип. 20. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2018_20_9
| 15. |
Михайленко Л. Ф. Розв'язування текстових задач як засіб формування математичної компетентності старшокласників [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко, М. Б. Ковальчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2016_46_11
| 16. |
Михайленко Л. Ф. Формування методичної компетентності у майбутніх вчителів математики під час проходження педагогічної практики в школі [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко, М. Б. Ковальчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 349-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_84
| 17. |
Михайленко Л. Ф. Деякі форми позанавчальної роботи у фаховій підготовці вчителя математики [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко, О. Л. Коношевський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 33. - С. 406-409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_33_81
| 18. |
Михайленко Л. Ф. Роль і місце позаурочної роботи у підготовці вчителя математики [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 418-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_83
| 19. |
Михайленко Л. Ф. Актуальні проблеми підготовки майбутнього вчителя математики до викладання стереометрії в старшій школі [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 413-417. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_86
| 20. |
Михайленко Л. Ф. Зарубіжний досвід методичної підготовки вчителів математики [Електронний ресурс] / Л. Ф. Михайленко // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_1_16 На основі описаного зарубіжного досвіду проведено аналіз щодо забезпечення умов якісної підготовки вчителя математики в системі освіти зарубіжних країн. Окремо приділено увагу міжнародним дослідженням в галузі навчання та викладання математики: TEDS-M, TEDS-FU та COACTIV. Питання якості освіти, зокрема математичної, є актуальним у всьому світі. Науковці намагаються дати відповідь на питання: Як можна вдосконалити процес навчання математики? Як підвищити рівень методичної підготовки вчителів? Як покращити відбір та утримання вчителів? Використано аналіз, узагальнення, класифікація, систематизація та узагальнення досвіду зарубіжних науковців для виділення основних напрямів вдосконалення методичної підготовки вчителя математики в Україні. Акцентовано увагу на результати міжнародних досліджень. Зокрема, дослідження TEDS-M спрямоване на вивчення професійної компетентності майбутніх учителів математики шляхом збору професійних знань та гносеологічних переконань; дослідження TEDS-FU аналізує вчительський розвиток у перші роки роботи; у дослідженні COACTIV розглянуто професійну компетентність вчителів математики та її вплив на навчання та успішність учнів. З'ясовано, що система підготовки вчителя математики в Україні характеризується низкою проблем, серед яких є спільні тенденції, що прослідковуються у багатьох країнах світу: низький рівень абітурієнтів; формальне забезпечення якості професійних програм підготовки вчителя математики; незначна популярність професії вчителя серед молоді. Висновки: у результаті вивченого досвіду, немає однозначної відповіді щодо умов забезпечення якісної підготовки вчителя математики. Вважаємо, що важливо: поліпшувати зміст освітніх програм підготовки вчителя математики та освітніх програм підвищення кваліфікації вчителя математики; вдосконалювати форми підготовки вчителя математики; налагоджувати співпрацю між викладачами педагогічних університетів та працюючими вчителями; розробити освітні програми підготовки тренерів для навчання вчителів математики нової української школи; сприяти підвищенню престижності професії вчителя в Україні. На основі описаного зарубіжного досвіду проведено аналіз щодо забезпечення умов якісної підготовки вчителя математики в системі освіти зарубіжних країн. Окремо приділено увагу міжнародним дослідженням в галузі навчання та викладання математики: TEDS-M, TEDS-FU та COACTIV. Питання якості освіти, зокрема математичної, є актуальним у всьому світі. Науковці намагаються дати відповідь на питання: Як можна вдосконалити процес навчання математики? Як підвищити рівень методичної підготовки вчителів? Як покращити відбір та утримання вчителів? Використано аналіз, узагальнення, класифікація, систематизація та узагальнення досвіду зарубіжних науковців для виділення основних напрямів вдосконалення методичної підготовки вчителя математики в Україні. Акцентовано увагу на результати міжнародних досліджень. Зокрема, дослідження TEDS-M спрямоване на вивчення професійної компетентності майбутніх учителів математики шляхом збору професійних знань та гносеологічних переконань; дослідження TEDS-FU аналізує вчительський розвиток у перші роки роботи; у дослідженні COACTIV розглянуто професійну компетентність вчителів математики та її вплив на навчання та успішність учнів. З'ясовано, що система підготовки вчителя математики в Україні характеризується низкою проблем, серед яких є спільні тенденції, що прослідковуються у багатьох країнах світу: низький рівень абітурієнтів; формальне забезпечення якості професійних програм підготовки вчителя математики; незначна популярність професії вчителя серед молоді. Висновки: у результаті вивченого досвіду, немає однозначної відповіді щодо умов забезпечення якісної підготовки вчителя математики. Вважаємо, що важливо: поліпшувати зміст освітніх програм підготовки вчителя математики та освітніх програм підвищення кваліфікації вчителя математики; вдосконалювати форми підготовки вчителя математики; налагоджувати співпрацю між викладачами педагогічних університетів та працюючими вчителями; розробити освітні програми підготовки тренерів для навчання вчителів математики нової української школи; сприяти підвищенню престижності професії вчителя в Україні.
| | |
|
|